/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Facebook
Fra : Disi
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 27-08-10 07:28

Facebook
Jeg vil gerne rette på de indstillinger under hvem der må de mine billeder
Jeg har en del venner/bekendte,men det er ikke alle jeg vil dele mine billeder med.
Jeg har været inde og rette og blokkere de personer der ikke må se mine billeder,men det virker ikke.
Er her nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-10 07:31

Du kan ikke sorterer i hvilke venner der må se dine billeder

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 27-08-10 07:37

Hej

Du kan godt sortere i hvem af díne venner der må se dine billeder, pt kan jeg ikke lige huske hvor jeg satte denne funktion op, men jeg mener det er inde hvor du upload dine billder.
jeg skal lige se om jeg kan huske det, hen over weekenden

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 27-08-10 07:48

Det er her jeg er gået ind :
Vælg privatindstillinger
•   Grundlæggende oversigtsoplysninger
Nogle grundlæggende oplysninger er altid tilgængelige for alle for at gøre det nemmere for dine virkelige venner at finde dig. Vi foreslår, at du også indstiller grundlæggende oplysninger som hjemby og interesser til alle, så dine venner kan bruge disse til at få forbindelse til dig. Vis indstillinger

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-08-10 07:48

lad være med at ligge billeder på facebook, som alle ikke må se.

Det er jo alligvel Facebook, der ejer billederne nu.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 27-08-10 08:10

Nogle grundlæggende oplysninger er altid tilgængelige for alle

Men jeg er da spændt på, hvordan man kan ændre det til - nogle - og ikke alle

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-08-10 08:30

Burde lave en ny side der hed friendsbook... Så der er en ydre og en indre ring af oplysninger der deles ud

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 27-08-10 09:53

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 27-08-10 09:53

Har fundt ud af det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-08-10 10:22

Citat
Har fundt ud af det
var det så ikke en ide at fortælle hvad løsningen var

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 27-08-10 10:41

Citat
Har fundt ud af det

Godt så......
- og hvad har du så fundet ud af ?