/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Windows 7
Fra : Dumbo2
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 19-08-10 20:07

Hej.
Står nu og vil have ny printer, da den gammel ikke kan arbejde sammen med Windows 7.
Er der en som kan anbefalde en printer som arbejder super sammen med Windows 7. Helt HP

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-08-10 20:10

Alle nye printere (næsten) kan printe fra Windows 7 så vælg den printer du synes bedst om, husk aat du ikke skal bruge den CD som følger med, bare tilslut printeren og lad Windows selv om at installere

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 19-08-10 20:10

kan du ikke bare gå ned i en butik og spørger?
så er du da sikker på du får en ordenlig hjælp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-10 20:19
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-08-10 14:18

jeg har en HP photosmart 6280 og den er skide go'.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-08-10 18:14

Citat
den gammel ikke kan arbejde sammen med Windows 7.

Må vi ikke få at vide hvilken printer der er tale om?

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 15-10-10 12:26

Hej

Lige for at "blande" mig lidt....jeg har en Lexmark X1155 som jeg ikke kan få til at køre med Win7 eller med Vista.....sidder der en der kan hjælpe?

Ps: sender gerne Point din vej hvis det er...

Mikkel