/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
HJÆLP til PowerPoint
Fra : Bolbroe1721
Vist : 323 gange
50 point
Dato : 18-08-10 10:58

Hej.

Håber VIRKELIG at du kan hjælpe mig. Jeg skal først og fremmest sige at jeg "kun" er almindelig bruger af office-pakken og derfor gerne vil have forklaringerne så enkelte som muligt.

Jeg står og har et PP-show kørende hvor jeg har oprettet flere slides hvor alle slides er ens. Det jeg gerne vil høre om er muligt, er om man manuelt skal sidde og flytte teksten (har selv oprettet tekstboksen, så den ligger ikke i masteren) på samtlige slides eller der er en funktion i PowerPoint som kan hjælpe mig med at flytte tekstboksen på alle slidene?

Ligeledes vil jeg høre om det er muligt at ændre farven på teksten i samtlige tekstbokse i PP-showet?

Til orientering bruger jeg Office 2010 Beta version.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-08-10 11:54

- her er al den hjælp du skal bruge:

http://office.microsoft.com/da-dk/powerpoint-help/

Kommentar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 18-08-10 13:54

Synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget. Måske nogen af jer er støt på løsningen til min problemstilling?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-10 08:28

Citat
Måske nogen af jer er støt på løsningen til min problemstilling?

Så må du forklare lidt nærmere HVAD det egentlig er du søger....

ALLE billeder er selvstændige billeder der kan opbygges præcis som du ønsker og i den rækkefølge du ønsker.
Om det skal køre aut. eller du selv vil bestemme tempoet, er helt op til dig.

Evt. tekstbokse skal indsættes (kopieres) til ALLE de billeder hvor det ønskes vist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-10 08:30

Farver bestemmer du da også selv, men skal en teks blot skifte farve består den af 2 billeder.