/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton og flere computere.
Fra : jøjø
Vist : 981 gange
200 point
Dato : 16-08-10 22:02

Jeg købte via internettet i marts i år Norton Internet Security 2010 til en computer med Windows 7 -Norton skal kunne bruges til 3 computere, og gælde et år.

Nu forsøger jeg at indstallere den på en anden af husets computere, som benytter Windows XP.

Jeg kan ikke få det til at fungere.

Jeg går ind på min konto hos Norton på den computer, som jeg skal installere på - men der kommer ikke en "hent-knap" frem, selvom jeg følger vejledningen.

Det skulle vel ikke have nogen betydning, at det er 2 forskellige styresystemer?

Kan det mon være for sent at indstallere Norton på computer nummer 2 , nu hvor der er gået ½ år siden jeg indstallerede på den første?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-10 22:11

Citat
Jeg købte via internettet i marts i år Norton Internet Security 2010

Uha da da...

Forær det væk....

Citat
Kan det mon være for sent at indstallere Norton på computer nummer 2 , nu hvor der er gået ½ år siden jeg indstallerede på den første?

Det kan man da håbe på....

Memn lad være med at forsøge - så slipper du for MANGE problemer

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 200 point
Dato : 17-08-10 08:17

- det burde ikke være noget problem, men ta' en snak med dem:

http://www.symantec.com/da/dk/norton/360

Jen investerede selv i 360 for et par år siden, den røg hurtigt ud. PC'erne havde mere travlt med at servicere Norton end mig...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-08-10 09:00

Der er så mange udmærkede "gratis" firewall-er og virusbekyttere, som er gratis. Så lad være med at købe.
Jeg bruger dem fra Microsoft.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 17-08-10 22:03

For nogle år siden blev Norton udsat for en del kritik, og jeg skiftede da også selv fra den til Bullguard.

Men jeg troede, at Norton i dag var en af de bedste - og klarer sig fint i diverse tests?

Er der da ingen, der vil anbefale Norton?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-10 07:24

Citat
Er der da ingen, der vil anbefale Norton?

Sikkert kun dem der ikke vil indrømme at de har "spildt" pengene

og så måske lige firmaer der bruger komputere lidt anderledes end "private"

Til privatbrug vil jeg da anbefale den FREE udgave at Avast - den er rigelig til privat brug.....

Godkendelse af svar
Fra : jøjø

Dato : 18-08-10 18:50

Tak for svaret Stouenberg.