/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
flere startvinduer
Fra : lham
Vist : 742 gange
300 point
Dato : 14-08-10 11:03

XP -explorer
I explorer kan jeg under indstillinger vælge at få vist nuværende side som explorer startside.
Kan man vælge at få vist flere vinduer samtidig som startside gerne 4 stk som man så selv kan føre op i fuld skærm ? ( i explorer eller et hjælpeprogram )

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-08-10 11:07

Funktioner > Internetindstillinger og der tilføjer du, under din startside, de sider der åbne...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-08-10 11:24

og du kan max lave 8 på den måde

Kommentar
Fra : lham

Dato : 19-08-10 08:47

Jeg har nu prøvet at åbne 3 vinduer på skærmen . Så aktiver jeg en ad gangen og tilføjer under internetindstillinger ok
men når jeg så prøver nr 2 forsvinder nr 1.
Slutresultat stadig kun 1 side på skærmen.
Hvad gør jeg forkert ?

Kommentar
Fra : lham

Dato : 17-09-10 07:17

stouenberg
tænkte om du lidt mere udpindet kan forklare hvordan jeg får de fporskellige startsider ind og aktiveret. Synes jeg har prøvet mange ting men stadig kun en side på skærmen.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-10-10 06:38

Jeg prøveer lige at køre spørgsmålet en gang til-da jeg ikke kunne få nogen af forslagene fra forrige "runde" til at virke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-10 06:53

Jeg åbner en fane, og finder den side jeg vil læse på - lægger den ned i bjælken når jeg er færdig... dernæst åbner jeg så en ny fane og finder en ny side og læse på og lægger så også denne ned i bjælken osv

Sådan kan jeg gøre med mange sider.... dvs de er ikke startsider, men nemme at finde nede i bunden af skærmen

Nok ikke lige det du mente, men da en "slags" løsning

Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-10-10 07:12

Nordsted1
Du har ret-det er ikke lige det jeg mente

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 20-10-10 07:57

lav en BAT fil der åbner 4 browser vinduer

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 20-10-10 07:59

ellers brug programmet AutoRun Pro
det kan klare det...
http://www.longtion.com/autorunpro/autorunpro.htm

Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-10-10 08:09

span free

BAT fil- er det en flagermus fil ?-jeg har ikke forstand på den slags ting.

dit link ser for mig ud til at handle om noget med CD /DVDs og ikke min problematik

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 20-10-10 08:13

Citat
dit link ser for mig ud til at handle om noget med CD /DVDs og ikke min problematik

tja, du kan jo umuligt have prøvet det

Citat
ikke min problematik

Citat
• Display of every registered document (e.g.: TXT, DOC, HTML) via automatic start of the corresponding application.
• Print of every registered document (e.g.: TXT, DOC, HTML) via automatic start of the corresponding application.
• Start any program.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 20-10-10 08:16

Citat
3. Set Start Link. Open, Execute files or Play sound, music when AutoRun start.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-10 08:17

Citat
Kan man vælge at få vist flere vinduer samtidig

KUN hvis IE startes flere gange....

Hver start af IE kan KUN vælge EET vindue - og resten som faner du så kan vælge mellem....

Så hvis jeg forstår dig rigtig vil du have ALLE 4 vinduer (i 1/4 billeder) at vælge mellem....

Det kan du IKKE uden at åbne IE 4 gange..... (med hver sin startside)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-10 08:24

Citat
Jeg åbner en fane, og finder den side jeg vil læse på - lægger den ned i bjælken når jeg er færdig... dernæst åbner jeg så en ny fane og finder en ny side og læse på og lægger så også denne ned i bjælken osv

Sådan kan jeg gøre med mange sider.... dvs de er ikke startsider, men nemme at finde nede i bunden af skærmen

Enig

Citat
Hver start af IE kan KUN vælge EET vindue - og resten som faner du så kan vælge mellem....

Meen

Citat
det er ikke lige det jeg mente

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 20-10-10 08:55
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 20-10-10 09:11

UANSET hvilken metode du vælger kan du KUN have EET aktivt vindue på skærmen.

De inaktive er så enten faneblade aller programmet åben flere gange....

Du kan ikke få IE til at have FLERE FORSKELLIGE synlige vinduer på en gang (uanset om de er aktive eller ej.....

KUN ved at åbne IE det antal gange som du vil have vist vinduer....

Det gælder iøvrigt ALLE programmer - ingen kan åbne 2 gange I SIG SELV.....

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 20-10-10 10:30

Tak for svaret refi.
Ærgeligt det er umuligt ,men tak for klar snak .