/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Point-dusør til billigste flybillet :)
Fra : WakinyanKiza
Vist : 699 gange
500 point
Dato : 13-08-10 23:56

Min kæreste og jeg har siddet i 2-3 timer og søgt på nettet efter de absolut billigste flybilletter
Kbh-Miami ca. d. 20/11-2010 til ca. 22/12-2010 plus/minus 5 dage på begge sider... det er ikke så vigtigt, prisen og rejsetid er vigtigst.
Vi fandt for nylig et direkte fly men kan ikke finde samme webside nu..... der kostede 2 billetter med direkte fly til miami (ca. 9 timer) 6800,- inkl. alt.
Vi ville blive glade for nogle direkte links til sider med lign. tilbud.... for vi har prøvet stort set alle selskaber uden held... også momondo og andre søgemaskiner.

Håber på hjælp...

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 14-08-10 00:40

Jeg tror næppe at der findes direkte flyvninger fra DK til Miami.... Du skal via Frankfurt eller London

En hurtig søgning på Momondo gav denne
https://www.budjet.dk/bookinfo.aspx?sid=2d2lvdzzywfkan55trf1uj55&itinerary_id=59395501&city1=CPH&city2=MIA&date1=20/11/2010&date2=22/12/2010&adults=2&cid=dkmombj&mchan=dkmombj

Kr. 3548 pr. billet på valgte datoer via london med British Airways..

PS. Håber ikke at du også annullerer dette spørgsmål.... ifølge din statistik er 50% change for det. !!

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-10 01:15

Som vi skrev så har vi selv søgt på Momondo og fandt ikke det vi søgte.
Den rejse du fandt har ikke afgang fra Kbh. som den vi fandt sidst på et andet site og derfor er det ikke brugbart. Vi er ret sikre på at det var kbh - miami.... så vi søger lidt endnu.
Jeg annullerer spørgsmål som ikke er besvaret med brugbare svar.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-08-10 01:17

Jeg tror ikke Du får det billigere end det Du fandt.

Lavprisselskaberne Ryanair eller Norwegian flyver ikke over Atlanten, og desuden kan de også på de korte ruter være pissedyre hvis man ikke er fexibel med rejsedatoerne.

Hos de store der flyver over Atlanten, SAS, AirFrance, Lufthansa, Continental, Aerlingus eller British Airways lander priserne på 8-12.000 DKK

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-08-10 01:21

En af rejsene jeg fandt tog også 24 timer da der skulle skiftes både i London og Orlando, så skal man derefter bruge lige så meget tid på at komme over jetlag og en øm krop

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 14-08-10 01:56

Den rejse jeg foreslog tidligere var godtnok fra KBH via LON til Miami.

Hvis man kigger på København Lufthavns hjemmeside findes der godtnok en direkte flyvning til Miami med Delta :
http://cph.innosked.com/(S(quyaiq450bfobe45nkfqxl55))/default.aspx?show=Map&Lang_id=DA
Men det ser ud til at de kun flyver den i sommerperioden.

Afgang Copenhagen - Kastrup Airport (CPH) 11:15 Terminal 2
Ankomst Miami - Miami International Airport (MIA) 19:24
Luftfartsselskab DL Delta Air Lines Flight: 69
Flytype 767-Boeing 767 Passenger
Flyvetid 11:54 t

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-08-10 03:24
Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-08-10 09:39

Nogle af søgemaskinerne , kommer op med ruter og priser , som det viser sig ikke findes i virkeligheden, når man ledes videre til det pågældende selskab,

De oversøiske ruter har en god belægning i tiden op til jul. Mange skal hjem eller ud til familien i julen og kombinerer det med et lidt længere ophold.

Derfor er det næsten ikke til at opdrive billigtilbud i den periode I er interesseret i.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-08-10 12:05

De fleste flyselskaber sidder med røven i vandskorpen og har derfor droppet de direkte flyvninger til forskellige destinationer, man skal derfor igennem de store lufthavne og enten skifte til vidererejse med samme selskab eller et andet som de er partner med.
Det er pissedyrt at sende et fly over Atlanten der ikke er helt belagt.

At gemme en side som link:
Som regel kan det ikke lade sig gøre når man via funktionerne på hjemmesiden har indtastet rejsetider m.m. og fundet den færdige opstilling hvor så næste punkt er bookingen.

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-10 12:14

Jeg har lige været alle jeres forslag igennem og kunne ikke finde en eneste direkte forbindelse - alle jeres link førte til sider jeg allerede har besøgt... det er rigtig surt at jeg ikke kan finde den side hvor jeg fandt en superbillig direkte flyvning.... fra kbh.

Måske var det en fejlside.... ihhhh

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 14-08-10 12:16

PS.

Vi kan også rejse fra 1/11- 2010 til ca. 10/12-2010.... som sagt er rejseperioden ikke vigtig,

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 16-08-10 20:36

hmmm... ærgeligt at der ikke kom flere bud ind, men så må spørgsmålet jo bare annuleres :)

Annuller spørgsmålet
Fra : WakinyanKiza

Dato : 18-08-10 12:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål