/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Galninge med våben...
Fra : Flash77
Vist : 1165 gange
30 point
Dato : 12-08-10 21:08

Helt præcist HVOR tosset skal man være for at få jagttegn?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 40 point
Dato : 12-08-10 21:23

Ca. 88% dummere end krydsfiner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-10 21:24

Citat
Helt præcist

Jeg kan desværre ikke sige det mere præcist

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 12-08-10 21:29

Ja det er utroligt hvad uvidenhed kan føre med sig at tåbelige svar!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-10 21:40

Jeg fik frataget mit jagttegn for mange år siden, men var ellers en ret habil skørtejæger.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 12-08-10 21:50

Var det konen som tog det fra dig Eyvind?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-08-10 21:59

Helt præcist HVOR tosset skal man være for at få jagttegn?

Kære Flash! Jeg tror helt sikkert at du kan få det - endda uden prøve.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-08-10 22:00

Så skal i bare sende det til mig!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-10 22:06

Ja det var.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-08-10 22:14

Du er en kvik gut - Flash. Du er finurlig og har en fortræffelig indgang til sprogets muligheder. Somme tider går du lidt over gevind; men skidt med det - du sætter sommetider tingene i relief.

Jeg sender et jagttegn til dig - når du sender adressen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-08-10 00:18

Hvor vil du få det fra Tombe???? D.L.S. har jo heller ingen uddannede jagttegns lære

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-08-10 00:50

Jagttegnslærer eller jagttegnslærere - hedder det. Bare for at alle kan forstå, hvad du mener.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-08-10 09:36

Er det forklaringen på, at Tomben vil sende noget til Flash, som han ikke har?
- men det er da altid noget, at han kan fatte hvad jeg skrev - TAK for det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-10 13:47

Flash - du kan få mit jagttegn...........................jeg bruger det ikke mere.
Skal det være glatløbet eller med de sævanlige hjortetakker.
God jagt på søndag.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 09:10

BB1 ligger på vippen, det eneste der holder ham tilbage på 10 meter vippen er en pricering i navlen, et stort stykke udtaget fra en Kongskilde 8 furet vendeplov fra Hammel.

Der er sendt en dumper til stedet hvis der sker brud.

mvh
BW
MULTI-X
Geds tur til armbøjninger

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-08-10 09:30

Citat
Helt præcist HVOR tosset skal man være for at få jagttegn?
Ingen øvre og nedre grænse - du henter det blot på nettet ligesom de andre http://www.google.dk/images?hl=da&q=jagttegn&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1131&bih=659

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-08-10 09:58

- der er åbenbart ingen grænser:
http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-08-10 11:12

Ja men Stounberg dog skal du ikke snart have en ny PC??????

eller måske et nyt foto program - det du har viser jo K U N ældgamle forfalskede billeder er det for øvrigt ikke strafbart, at vidrebringe sådanne manipulerede billeder - det er værd at underøge.....

Fik at vide, at lille Jensen ikke kunne rammes af Dansk lovgivning, men det kan en Dansk statsborger og det kan en Dansk hjemmeside så måske også Stounberg - det er vær at undersøge...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-10 11:17

Efter at have læst nogle af indlæggene, må jeg erkende at jeg tog fejl

Citat
Ca. 88% dummere end krydsfiner

Det skal være ca 88% dummere end VÅD krydsfiner

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-08-10 11:31

Citat
Fik at vide, at lille Jensen ikke kunne rammes af Dansk lovgivning, men det kan en Dansk statsborger og det kan en Dansk hjemmeside så måske også Stounberg - det er vær at undersøge...
sikke dog en gang sludder
Citat
Det skal være ca 88% dummere end VÅD krydsfiner
Helt enig Nordsted1

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 12:18

For vores skyld, kan du så ikke spørge samtidig hvor Kandus grænse går for dine porno udslip her på jagtdebatten, måske er den allerede overskredet, så du også bliver kylet på porten her hvis ikke ,så find bare noget mere på din harddisk, der er vist rigeligt af det., måske kan Basutterne hjælpe dig så kan det blive et familie anliggende eller teamwork

Er det ikke din hjemmeside der er manipuleret og billeder fra Jensen Safari Drøn, der er de korrekte, de svare meget nøje til din væremåde når de pupper op.

BW
MULTI-X
På Samarin

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-08-10 14:54

Velkommen tilbage bentjuul det er vel nok længe siden du var inde og blande dig i debatten.
Husk lige hvis du gør det så vær ærlig og udtal dig kun om noget du ved...

Den danske lovgivning gælder ikke i Syd Afrika derfor har hverken jeg eller andre kunne få et fogedforbud imod Jensens manipulerede billeder eller tekst..
Jo, hvis vi anlagde sag i Syd Afrika - det er det lille Jensen benytter sig af. Han er et lille skavt, som hylerne er det herinde. Han ved han har et musehul og benytter så det.....

Betterwisser nu viser du igen, at du er for dum - Hvorfor skulle jeg manipulere egne billeder???

Desuden skal man ikke være særlig klog, for at finde ud af at billederne på min hjemmeside lå der længe inden lille Jensen lagde de manipulerede ud - Nå, den var måske også lige svær nok for dig Betterwisser, du lære sikker mere når du skifter stue........

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-08-10 15:15

- tror sgu Ballesprederens korrekturlæser er tilbage fra sygeorlov, det gik kun galt med "skavt" og et par kommaer...

Citat
så vær ærlig og udtal dig kun om noget du ved...

- er det noget, du selv vil overveje Ballespreder?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-08-10 15:19

Den danske lovgivning gælder ikke i Syd Afrika derfor har hverken jeg eller andre kunne få et fogedforbud imod Jensens manipulerede billeder eller tekst..
Jo, hvis vi anlagde sag i Syd Afrika - det er det lille Jensen benytter sig af. Han er et lille skavt, som hylerne er det herinde. Han ved han har et musehul og benytter så det.....

BLA BLA BLA BLA BLA BLA
TRD
Går først i seng nu, men ikke med en bajut med nye tænder

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-08-10 15:30

Er der nogen der ved hvor bb1 har fået den gaffel fra han har på det ene billede - og kan man bruge den til jagt?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-08-10 15:41

- tror han har fået den foræret af sin oldemor...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-08-10 15:57

Citat
Han er et lille skavt
Er noger der ved hvad en skavt er ?

Citat
Husk lige hvis du gør det så vær ærlig og udtal dig kun om noget du ved...
Jeg ved alt om lovgivnigen om hjemmesider i DK, derfor jeg af dit indlæg her http://www.kandu.dk/spg149416.aspx#1721346

og Flash77 den gaffel du taler om bruges som et spyd.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-08-10 16:14

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-08-10 16:16

benjuul - før lige bevis for at Dansk lovgivning kan bruges i Syd afrika - det er jo det du påstår....

Så må jeg vel også påstå, at du ingen ting ved.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-08-10 16:22

Citat
benjuul - før lige bevis for at Dansk lovgivning kan bruges i Syd afrika - det er jo det du påstår....
hvor............................... det er atter noget vrøvl du skriver....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-10 16:31

Kææft hvor i hygget jer, imens man lige vender ryggen til

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-08-10 16:33

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves - jeg opgiver. Hr. Juul.......

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-08-10 16:33

Skal man have jagttegn for at gå på jagt med den gaffel?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-10 17:00

Citat
Skal man have jagttegn for at gå på jagt med den gaffel?

Det er et meget kompleks spørgsmål du stiller der... så du må lige uddybe spørgsmålet lidt

Er det en alm. spisegaffel

En stegegaffel

En trefork

Eller hva'

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-08-10 17:04

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-08-10 17:18

Jeg vil mene at instrumentet på billedet er en trefork...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 17:27

Undskyld BB1 du har jo HÆ så det kunne være, at han havde pillet forken ud af skallen på dig, sådant rent visuelt.
Man forstiller sig, at det er mest vellignede foto er det som ligger på ærlige Holgers hjemmeside, efter din fremturen.

Bevis at det er rigtigt nu og bevis at jorden er fald

BW
MULTI-X
Latterkrampe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-10 17:52

En stemmegaffel må vist ikke bruges uden det rigtige tegn "A"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-10 21:34

Her blev helt stille,efter Eyvind kom med kammertonen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-08-10 21:48

godt set Nordsted.............

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 21:59

Den går vist i fis-mol for tiden

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-08-10 23:33

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 18-08-10 15:08

Tak for svaret Nordsted1.