/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Tak !!
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1404 gange
300 point
Dato : 12-08-10 08:46

En skøn morgen at starte dagen med - vejret er tørt med en dejlig temperatur og det bedste er: Bendt Ballegård Knudsen har stort set givet mig helt ret i mit første svar til sigfrid.
Svaret fra bb1 bringes her:

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 12-08-10 06:06
--------------------------------------------------------------------------------
"Sigfrid.
Kloge Ågerne, Hylerne, D.L.S hunde eksperterne har alle nu forsøgt, at bilde dig ind, at du ved at stille et spørgsmål her på Kandu kan lære, hvordan man får en hund til at apportere.
Det kan simpelthen ikke lade sig gøre! Det har mange årsager:
Ikke to hunde er helt ens. Hvorfor man skal kende hunden før man kan give korrekte råd.
Der findes forskellige måder, at lære hunden det på. Derfor skal man kende både hunden og manden inden man kan give korrekte råd.
Du kan trygt stole på hvad jeg skriver om at henvende dig til din lokale jagtforening eller en anden forening, som råder over en uddannet instruktør for det er der og kun der du kan lære – hvordan du lære din hund noget, som helst. Rådene fra Tombaneseren D.L.S. miraklet. Øjenvidnet eller vrøvle hovedet Bette-wisser
Kan såmænd være velmenende nok, men du kan ikke bruge dem til noget som helst. Glem alt deres personfnidder, for selv omkring det kan de heller ikke være saglig. At påstå at D.J. hundefolk bruge ulovlige metoder og at jeg ikke har forstand på hunde er så himmelråbende usande påstande, så personer der fremsætter dem må betegnes, som helt og aldeles utroværdige og useriøse. Hvem af dem har ført hunde frem til de resultater jeg har ingen – hvilke beviser har de for deres påstand om brug af ulovlige metoder ingen…
Så Sigfrid valget er slet ikke så svært….. "
-------------------------------------------------
Det er lidt af en tillidserklæring fra DJ-oraklet, som jeg takker for. Det var sandelig godt, at jeg var én af de første der svarede, så havde forfatteren lidt at støtte sig til og jeg er glad og stolt over den tilkendegivelse der er blevet mig tildelt !
Den første til at lave uro og fnidder var, som sædvanligt: bb1 og derfor måtte der statueres et eksempel, da jeg fornemmede at spørgeren mente sine spørgsmål alvorligt, og derfor svarede jeg sigfrid som jeg gjorde. Jeg fornemmede ligeledes, at sigfrid ikke er jæger og det viste sig også senere at være tilfældet - men derfor kan man godt svare pænt og ærligt !
De øvrige debattører har sandelig heller ikke uret i deres skriverier, men starter på et lidt andet plan - helt ok.
Baldersgårds udsagn om, at han skulle have ført hunde frem til gode resultater som den eneste af deltagerne på Kandu, er endnu en løgn - undertegnede har, i al beskedenhed, ført en hund til et dobbelt-championat og to til jagt-championater, men eftersom jeg er én af de ca. 99% anonyme, kan jeg ikke bevise det for ham, men det er ganske vist !!
En lang indledning skal afsluttes med et spørgsmål som følger:
Hvor mange af jagt-deltagerne har ført deres hunde frem til gode resultater, ikke kun championatstitler på prøver med hhv. koldt vildt og skudt vildt, men også første-præmier, som man bestemt ikke skal nedgøre ??

Øjenvidnet4
MULTI-X
Johannesburg

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-08-10 09:09

Hej Øjenvidnet4.

Du er sandelig en modig mand, når du nævner dine resultater. Med de oplysninger du giver Ballehylet, går der ikke lang tid, før Fru Ballehylet er i røret for at høre, om du er hjemme. Lige nu siddder Ballehylet og roder i resultater i DKK - og måske slipper vi så for ham i et par dage.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
På toppen af Sukkertoppen
Grønland

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 12-08-10 10:29

Kære Øjenvidnet.

Må jeg komplimentere dig for dine råd til sigfrid - pænt og ordentligt - helt til ug, når man ikke kender til forholdene.
At BBK så (forventeligt) bryder ind med utidige angreb, ville også kunne sætte mit humør i vejret, når man kender lidt til hans generelle opførsel.
Hans svar til spørgeren viser jo kun alt for tydeligt, hvordan han tænker (?) - men tag den blot med ro og afvent begivenhedernes gang - skvattet må jo have penge nok, når han hyrer advokat hver gang han ikke får sine tudekiks
Desværre kan jeg ikke prale med gode resultater som hundefører, da jeg ikke deltager på prøver, men udelukkende bruger mine hunde til jagt, men det er også det jeg har dem til ! Men al ære værd for de mennesker der har lysten og energien til, udenfor jagtsæsonen, at træne deres hunde op til fine resultater.

Med venlig hilsen
Provsten1
MULTI-X
Kronborg

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-08-10 13:22

Ballesprederen er ved at skrue hjulene af sin førerhund, han vil sgu os' ha' en pokal...

Med sofistikeret hilsen
Stouenberg
Multi-X
- på Klint om en time...
(Til venstre for Havstien)

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-08-10 13:37

Hej Øjenvidnet.
Jeg tænkte sku' nok du var hundemand.!

Ballegaards trusler....Jo Vorherre bevares da.
Der er ingen advokat - med bare lidt respekt for sig selv, der gider at høre på hans barnepjat.
Ballegaard kan selv trækkes i retten for injurier - og Ballegaard ved det.
Til Ballegaards held, er der ingen der gider at slæbe ham for en dommer.

Multi-X
Flying to the moon.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-08-10 14:55

Hej Øjenvidnet

Jeg har længe vidst at du er eksperten udi hundehold - og jeg har da også fået adskillige gode råd med på vejen.
Jeg har aldrig vundet andet end en dybfrossen and til et bankospil, fordi jeg aldrig har haft interesse i at deltage i prøver etc. . Men mine hunde gennem tiderne har alle fungeret fortræffeligt, så jeg må selvsagt have gjort det godt nok.
Med hensyn til Ballesprederens trusler, så er jeg parat til at droppe anonymiteten og støtte dig i en evt. sag. Jeg har tonsvis af svinske udgydelser frra Ballesprederen, og han vil blive grinet ud af retten, fordi han selv har givet anledning til det der skrives om ham. Manden er jo pløregal hvis han tror, at han kan får en nogenlunde ædruelig advokat til at tage en sag på det aktuelle grundlag.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-08-10 15:51

Ja en ekspert der beskylder andre for at bruge strøm er virkelig en ekspert!!!

Så nu har vi to her på Kandu Tonganeseren D.L.S. Orakel på de bonede gulve og så Øjenvidnet som påstår at han er Lab. ekspert og har bestået prøver an-mas..
- men ikke er mandfolk nok til at føre bevis for sine påstande, men det er det sædvanlige

Mine resultater ligger fremme ude på nettet. De er tilgængelige for alle og ikke en eneste her på Kandu har opnået resultater af den karakter.
Tombe har tidligere skrevet, at han aldrig har deltaget i en prøve og heller aldrig vil og det er forståelig, for selvom han gerne ville så kunne han ikke, fordi hans gamle hund ikke havde en DKK stambog om den nye hvalp har det er meget tvivlsom, men han kan jo ligge den ud her...

Med hensyn til Sigfrid ja, så ville han altså kun lære sin hund at hente en pind og det er sku` synd for hunden, at den kun skal lære det...

Jo på hunde området er I HYLERE virkelig eksperterne. Det må efter denne historie være klart for alle selv de der boer i Midelfart.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-08-10 15:55

Middle fart - det er nemlig hvad du er.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-08-10 16:01

Og det er så det der fylder Ballesprederens liv. Han vil være den største og bedste - i modsætning til vi andre, som bare vil have en hyggelig trafik her på siden. Ballesprederen har præstationsproblemer (det har jeg længe vidst) og tåler ikke andre på omgangshøjde eller over. Vor Herrebevares for en barnerøv.

Jamen for Pokker da. Jeg er squtte smålig. Kan det her så hjælpe dig??

BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE.BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE.BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE. BALLEHYLEREN ER DEN BEDSTE.

OK. Opfører du dig så ordentligt??

JUHUUUUU! Kan du læse hvad jeg skriver??

Accepteret svar
Fra : sigfrid

Modtaget 300 point
Dato : 12-08-10 16:24

Hej hr bb1.
Hvad fanden bilder du dig ind , at jeg bare vil have min hund til at hente en pind fordi jeg ikke er jæger.Min hund kan mange andre ting og går til træning,derfor kan men vel spørge hvordan andre gør og hvordan de træner.
Jeg syntes du er meget uforskammet.
Sigfrid

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-08-10 16:27

Citat
Med hensyn til Sigfrid ja, så ville han altså kun lære sin hund at hente en pind og det er sku` synd for hunden, at den kun skal lære det...
Skrev Ballegaard.
Hvor er det synd den "kun" lære at apportere en pind..?
Hunden skal ikke bruges til jagt, Ballemand. Iøvrigt skrev vedkomne trådindehaver heller ikke noget om hvad slags hund han ejede.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 12-08-10 16:31

Citat
Hvor er det synd den "kun" lære at apportere en pind..?
Der skal stå; Hvorfor er det synd den kun lære at apportere en pind...?

Jeg kan se at Sifrid kom ind før mig.
Godt skrevet, Sifrid.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 12-08-10 16:51

Kære bb1

Du skriver
Citat
De er tilgængelige for alle og ikke en eneste her på Kandu har opnået resultater af den karakter.

Det må du godt bevise
Nu er jeg meget beskeden, min første hund kom jeg rigtig langt med, det blev til en DKBRCH,DKJGCH og DKUDCH
Min nye hund tager jeg det roligt med, det kræver flid og dygtighed, for at gentage kunststykket
TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-08-10 17:37

bb1

Jeg må have ramt rigtigt, siden du tager sådan på vej, skvadderhoved

Du bedes bevise hvor jeg har udtalt mig som værende "LAB. ekspert" - det har jeg nemlig aldrig påstået !! Hunde generelt interesserer mig og jeg har ført mange forskellige racer, bl.a. også retriever-racer, men også både spaniels, tyske ruhårede, tyske korthårede og ruhårede gravhunde. Når man har interessen og gør noget ved det, opnår man også en vis form for kendskab til hunde og det er det kendskab jeg forsøger at hjælpe andre med, somme tider med held og andre gange uden ditto ! Men jagt er og bliver det der står mit hjerte nærmest, og i de sidste åringer har jeg ikke deltaget på prøver, men udelukkende brugt mine hunde til jagt på MIN EGEN EJENDOM - jeg behøver heldigvis ikke at leje jagt ligesom dig ! Samt at skulle bevise over for nogle andre og mig selv, hvor god jeg er !!
Om du tror på hvad jeg siger, er mig så flintrende ligegyldigt, al den stund jeg ikke skal omgåes dig, gudskelov
Dit flabede svar til sigfrid viser kun alt for tydeligt, hvilken idiot du i virkeligheden er, så at bede dig undskylde overfor ham, er nok omsonst.

Iøvrigt vil jeg ikke undlade at sige, AT DU SKAL HOLDE DIG TIL TRÅDEN !!!

Øjenvidnet2²
MULTI-X
Vangede

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-08-10 17:38

- Ballespreder, kan du ikke bare beundre dine psykopat-journaler og ellers holde dig væk fra tråde hvor dine kompetancer, hvilke du jo tydeligt ikke er i besiddelse af, ikke rækker? Hvis du bli'r forvirret, ta' en snak med overlægen, det er det han er der for...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-08-10 18:29

Hej til alle deltagere i denne tråd.

Mange tak for de venlige tilkendegivelser - specielt vil jeg gerne takke Tonganeseren for sit tilsagn om hjælp, hvis det skulle vise sig nødvendigt.

Stouenberg rammer meget præcist i centrum i kommentaren ovenfor......

Øjenvidnet4
MULTI-X
Herlufmagle

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-08-10 19:56

Det må undre og det gjorde det så også Sigfrid, at den eneste som har ophævet sig selv, som orakel og hundekyndig mit papir, ikke have noget som helst at byde ind med, også når det kun gjaldt om at blive i sit med en pind, det kan da kaldes en god indstilling som selvudnævnt DJ hundespecialist, det gør sgu foreningen ære, fuld på højde med din riffelbetjening og vildtpleje.

Har deltaget mange år i udvidet apporteringsprøver og har ligget yderst fornuftigt, også med ræven på 42 kg, har deltaget som hjælpere og aktør ved diverse prøver på regionsplan, og gået en del op i schweiss også.

Det var en hyggelig start på tråden med Sigfrid og det var da rart med hans indstilling til os, i forhold til flip og flap f.eks., at han udbad sig vores mening, så er det dobbelt ærgeligt at Lort og Gulvsand ,ikke kan andet end at ødelægge et velment spørgsmål fra en uvildig person, det eneste han igen fik ud af det, siger sig selv i Sigfrid kommentar til ham.

Hverken Ole Roed, han føre forøvrigt heller ikke dybsindige samtaler, om strømproblemer med Knudsen Ballestritter Bendt, han sidder vist som regel i møde hvis kamelen ringer lyder det til på de sandstrøede gulve, eller en savføre i USA vil tage sagen for Lille Byld i Røven på os andre normale gæve MULTI-Xr.

MVH
MULTI-X
Roder op efter Roeden

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-08-10 21:35

Hygger I Jer `ne.. Jeg har været ude og træne hund. Intet nyt fra Jeres side overhovedet - kun det sædvanlige personfnidder, som ikke kan bruges til noget som helst. Fordi det kun er pral og løgn fra Jeres side..

Kom med beviserne: Hvorfor skammer I Jer over, at have hunde der er blevet DKCH`er...

Jeg har blot haft hunde, som har slået alle andre i racen både i DK og Tyskland - hvad har Jeres ingen ting

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 13-08-10 07:21

Kære bb1

Citat
Jeg har blot haft hunde, som har slået alle andre i racen både i DK og Tyskland

Jeg vil gerne have du kan dokumenterer tid, sted, årstal, hvilke hunde du har haft der er kommet frem med et topresultat i Tyskland og hvilken prøveform, der står sjovt nok ikke noget om det på din hjemmeside?.
Du skriver også du har, jeg citerer
Citat
haft hunde, som har slået alle andre i racen
forklaring udbeds tak, og huske ingen fnidder
TRD
MULTI-X
venter på dokumentation og et ærligt svar fra bb1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-08-10 08:31

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 12-08-10 21:35
--------------------------------------------------------------------------------
"Hygger I Jer `ne.. Jeg har været ude og træne hund. Intet nyt fra Jeres side overhovedet - kun det sædvanlige personfnidder, som ikke kan bruges til noget som helst. Fordi det kun er pral og løgn fra Jeres side.."
Du er blevet set træne hund med line på. Da du tog den af, stak hunden afsted fra dig og én af dine kumpaner måtte indfange den, da din egen kondition ikke rakte. Hunden er set halte fra stedet - hvorfor ? Har du banket den ?

"Kom med beviserne: Hvorfor skammer I Jer over, at have hunde der er blevet DKCH`er..."
Hvem siger vi "kun" har hunde der er blevet ch i DK ?

"Jeg har blot haft hunde, som har slået alle andre i racen både i DK og Tyskland - hvad har Jeres ingen ting"
Hvor mange hunde har du haft vinderplaceringer eller bedre med ? Jeg tilslutter mig TRD's spørgsmål med en bevisførelse for dine opnåede resultater og ikke blot skal spises af med dine sædvanlige løgne og fortielser - vis nu hvordan du kan foregå os andre med et godt eksempel. Lad os vederkvæge os ved din forstands lys !!

Øjenvidnet2²
MULTI-X Teamet
Det mest seriøse team nord for Alperne
Skrydstrup

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-08-10 09:00

Citat
Lad os vederkvæge os ved din forstands lys !!

- jeg gider sgu ik' og rende rundt i bælghamrende mørke!!!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 13-08-10 09:06

Bravo Bravo Stouenberg

Sådan kende man en rigtig MULTI-X'er - altid i godt humør, vittig og frem for alt, beskeden !!

Med venlig hilsen
Provsten1
MULTI-X
Jegstrup

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-08-10 09:58

TRD og Øjenvidnet I kræver og kræver. Det kan man simpelthen ikke når man ikke selv kan levere varen - læs dog min hjemmeside www.bb-jagt.dk eller gå ind på www.hundeweb.dk .....
Der står det hele blader I lidt tilbage på D.M.K. hjemmeside så står der også resultater der..

Så kom I blot an tøse hylere før bevis for hvad det er I kan ? andet end at hyle.........

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-08-10 12:31

Ballespreder, hva' hyler du op om? Da du utallige gange har bevist at du er hamrende fuld af løgn, tror du så at der er nogen der er så dumme og kigge på DIN hjemmeside?

Har du hørt fra K.T.? (- atter en løgn du er fanget i!)

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-08-10 12:32

Hej Provst.

Du skrev følgende:

"Sådan kende man en rigtig MULTI-X'er - altid i godt humør, vittig og frem for alt, beskeden !!"

Der er ikke noget forkert i dét, men du glemte to vigtige ting, nemlig ÆRLIGHED OG SANDHED

Øjenvidnet4
MULTI-X Teamet
Karup

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-08-10 12:41

I guder da Stouenberg Har de glemt at give dig dine piller i dag?

Ke4nder du K.T. ved du hvem K.T. er?????????????????? Gu gør du ej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-08-10 12:58

Jeg kender både KT og TB - nemlig Kurt Thorsen og Tom Bayer. Sidstnævnte har altid været lidt ked af sit navn.

Mvh.
MULTI-X
Tonganseren
Laver ikke en skid i dag.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-08-10 13:15

bb1

Hvor i hede hule hel.... finder du noget om de resultater du påstår dig i besiddelse af ?? For hvis det er en 1.vinderplacering du mener er bedre end ch. titler, så forstår jeg bedre din måde at "tænke" på !!

Iøvrigt skal du ikke begynde at true hverken mig eller andre - det kan man komme i fedtefadet for, eller blive anmeldt .........!!!???

Øjenvidnet1+1+1+1
MULTI-X Teamet
Røsnæs

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-08-10 13:27

Jagt er en dejlig hobby, som jeg har beskæftiget mig med i 50 år. Jagt skal ikke forsvares, men opleves.
Jeg håber du må få glæde og inspiration af at bevæge dig en smule i mit jagtlige univers.
Som kursus-og jagtleder, Riffel-og hundeinstruktør, foredragsholder, forfatter samt flere tillidshverv i forskellige jagt lige organisationer.
Har medført at har jeg mødt utrolig mange jægere, nogle er blevet mine venner, som jeg med glæde invitere til en jagt dag på min vidunderlige og misundelsesværdige jagt syd for Silkeborg.
Andre er faldet af i svinget af både naturlige og unaturlige årsager.

Jeg ser at Ballesprederen har revideret velkomsten på hans hjemmeside. Er der måske nogen som kan fortælle mig hvilke tillidshverv Ballesprederen har?? Han skriver faktisk "forskellige jagtlige organisationer" - OK, han skriver "jagt lige" - men sådan kender vi jo "manden" der i snart 10 år har voldtaget det danske sprog.

Men hvilke tilidshverv har Ballesprederen???

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
På vej mod Skanderborg

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-08-10 13:48

Citat
Men hvilke tilidshverv har Ballesprederen???

- konen har givet ham hans egen toiletrulle... det var vist det eneste!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-08-10 14:00

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-08-10 14:28

- nu har han fundet "lidt at få forstand af":

http://www.kandu.dk/spg149421.aspx

så bli'r det jo spændende og se om han i det hele taget kan tage i mod forstand...

PS: Antallet af indlæg på hans "spørgsmål", svarer faktisk til hans tillidsposter! Pudsigt, ik'.

God weekend fra
Stouenberg
Multi-X
Klint (kan se Sverige hvis der ikke var alt det vand).

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-08-10 15:22

Øjenvidne dum og indskrænket skal man have lov til at være - læs hvad jeg skrev: At jeg i både ind og udland har vundet over dem alle sammen også de hunde der var DKHC !!!!!!!!!!!!

Hvor er det i udlandet, at du har vundet prøver lad os høre lad os høre - vi venter stadig spændt!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Staunberg du har gode øjne - skrev du var flyttet til Fyn, men kan stadig se Sverige.

De har altså givet dig den forkerte medizin der på hospitalet i Midelfart. Spørg da om ikke du kan blive flyttet tilbage til den anstalt du kom fra, det er sku` synd for dig, at de behandler dig, så du får synsforstyrelser - Se Sverige fra Midelfart.
Husk også lige,hvis du skulle få en klar stund at oplyse hvem jeg mener, når jeg skriver K.T. de to personer Tomben foreslår er det ikke

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 13-08-10 15:27

Kære bb1

Vi prøver igen jeg forlangte et svar på
Citat
Jeg vil gerne have du kan dokumenterer tid, sted, årstal, hvilke hunde du har haft der er kommet frem med et topresultat i Tyskland og hvilken prøveform, der står sjovt nok ikke noget om det på din hjemmeside?.

Det vil være fint du beskriver tingene her på Kandu.dk med dine egne ord, det kan gøres ganske kort
TRD
MULTI-X
venter stadig på et fornuftigt svar fra bb1

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-08-10 15:54

Citat
venter stadig på et fornuftigt svar fra bb1

- TRD, din tålmodighed burde med i Guinness Book of Records...

Jeg venter på at helvede fryser til is!!! Hvem tror du vinder af os to?

God weekend

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-08-10 15:58

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 13-08-10 15:22
--------------------------------------------------------------------------------
Øjenvidne dum og indskrænket skal man have lov til at være - læs hvad jeg skrev: At jeg i både ind og udland har vundet over dem alle sammen også de hunde der var DKHC !!!!!!!!!!!!

Hvor er det i udlandet, at du har vundet prøver lad os høre lad os høre - vi venter stadig spændt!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dum og indskrænket er noget vi så begge er, men svar mig på hvad og hvor du har vundet - det kunne så være rart at vide - jeg undrer mig over, hvorfor man ikke på din såkaldte hjemmeside kan finde noget om dine bedrifter, det plejer du sgu' nok at prale med, når du har gjort dig bemærket !!
Men ikke ét ord, så vidt jeg har kunnet konstatere !! Hvad er en DKHC ????

Jeg har vundet titler i England, Skotland og Irland, da jeg boede i England á 2 omgange. Desuden har jeg vinderplaceringer i DK, DE og IT.
Var der mere du ville vide ? Jeg ser frem til dine fyldestgørende svar ellers må jeg endnu engang betegne dig som en storskryder og løgnhals .

Øjenvidnet1+1+2+2-1-1
MULTI-X
York

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 16:07

De kære hunde

For 30 år siden havde min svoger en blandningshund, hvor der vel var ca 40 % labbe og så en del andre ting mixede sammen.
Denne hund kunne hente og bringe alt nedskudt eller andet vildt, der var i nærheden af dens lugte aktion radius, selv neddykkede bliskokke kunne finde, den stak hovedet igennem flydegræsset og når hovedet kom oven vande sad kokken i flaben.

Jeg har haft glæden, og mange andre med, af dens udredninger. En moden herre skød sin første grågås som var vinget og røg 400 meter væk, hunden fandt den til ham og han kvitterede med frisk afhentet leverpostej og pølser til hunden, han var hel våd i øjene da hunden kom ud med gåsen til ham.
Han hentede flere gange naboernes skudte ænder og kom over til os med dem, heldigvis kendte alle næste alle den gang, så inden de tog hjem kom de og hentede deres ænder med et svedent grin, de syntes det var helt i orden at han ryddede ordentlig op.

Selv fra motorbåd forlod han skibet i fuld fart for at hente nedskudte ænder. Han kom aldrig når du kaldte, når han røg 500 m ud i fjorden i stærk tåge, han kiggede på dig som en idiot når du vrøvlede noget om sit, han stod en halv ud fra rørene og holdt øje med andetrækket og du kigge bare på ham, så var du helt klar over hvorfra ænder kom.

Vi havde rigtig mange apporteringer i gennem årene for mange forskellige, også for folk med præmierede hunde og flotte racehunde, men hvor al hundetræning stoppede kunne vores bastard med dens nedarvede jagtlige gener og ikke mindst jagtvildskab finde så og sige alt. Vi er tit draget hjemover hvor vi har 5 ænder med og selv kun måske skudt en. Det samme med anskudte rådyr, der var ingen som kom forbi ham. Ingen kunne nedstirre dig med større foragt, hvis du skød forbi, jagtvenners platheder nåede ikke dette blik fra hunden til sokkeholderne, sjovt foretrak han altid at være hos ham der havde mest gang i gøbben det fornemmede han ret hurtigt.

Øjenvidnet det jeg vil med det her, er ikke at nedgøre hundetræningen afgjort ikke, men hvis det udelukkede var kogt ned til at anskudt vildt blev fundet og aflveret i ca 1 meters omkreds af skytten, var der ingen hund som kunne matche ham, grundet hans natur talent og formidable jagtglæde, men sin egen herre det var han sgu, lige til sin sidste jagtdag.
MVH
BW
MULTI-X
i Bagtanker fra en svunden tid

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-08-10 16:26

- tak for den BW, sådan en hund ville jeg godt ha' med på moskusjagt...

God weekend

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 16:40

Lille røvtrold, hvorfor bliver du syre personlig undskabsfuld når du ikke kan følge med, du er jo noget kendt for, at samle på personlige oplysniger for at fyre dem af på din bondelistige facon, hvis man ikke slikker dig et vist sted. Pas på med det, der er yderst upassende og det kan give en ordentlig bagvender.
Stauenberg det var en køkkenrulle og det næste sorte hul som Hubble finder dedikeres til den lille røvtrold.

Mvh
BW
MULTI-X
Sender en blå vogn til Bottrup med medixion

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 16:43

Det ville have passet ham

God week-end
BW

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 13-08-10 18:52

Kære bb1

Jeg har lige et andet spørgsmål, jeg har sakset dette fra DMK`s hjemmeside hvor du skriver
Citat
Har lige modtaget Jagthunden på side 5 har redaktøren tilladt sig at komme med bemærkninger set fra ringsiden.Jeg er sikker på, at han ikke får samtlige race formænd på nakken af den grund, men hvad der er jo forskel på fisk, sagde manden der solgte skruptusser.

Var det ikke en ide du kom med en mere uddybende forklaring?
Hvad er skruptusser ?
TRD
MULTI-X
venter med spænding

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-08-10 19:40

Betterwisser.

Det var sgu' en dejlig historie fra det virkelige liv. Man skal bestemt ikke nedgøre "bastarderne" (blandt hunde) - der findes mange gode jagthunde blandt dem. Problemet med hundene uden nummerplader er, at man ikke kan vide hvordan evt. avlet yngel bliver, hverken m.h.t. temperament eller øvrige jagtlige egenskaber - det er man nogenlunde sikker på ved en "ægte" hund ! Men uanset race er det en klar fordel, at hunden er blot nogenlunde lydig hvis man skal bruge den på forskellige opgaver, ellers ved man jo aldrig hvor køteren er ! Mit ønske for en god hund er, at den er selvstændig og selv kan redde kastanjerne ud af ilden, hvis det er nødvendigt. Om den knaldapporterer ind imellem, gør ikke mig noget når vi er jagt. Men den skal komme når der bliver kaldt og sætte sig, når den får besked på det, uanset om afstanden er 300 m ! Så kan jeg nemlig dirigere den hvorhen jeg vil, f.eks. over på en lille ø i et vandhul, hvor jeg ved der ligger anskudte fugle.
Ligeledes vil jeg slå et slag for, at lydigheden ligger på et sådant niveau, at man som hovedregel ikke behøver at gå med en koblet hund - når og hvis man får brug for dens hjælp, skal man ikke først til at fumle med halsbånd og line - somme tider går det sgu' stærkt, men man siger blot apport og afsted er Delle. Dens sanser er nemlig skærpede, når den ikke er i snor, det er i hvert tilfælde min erfaring. Så på med vanten og træn lydighed - alt det andet bliver meget lettere når man har en lydig hund at arbejde med.
Jeg har nogle gange været på jagt med en jæger, som bruger en schäferhund som jagthund, og den har bestemt gjort det glimrende, specielt i vand !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Gjøl

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 20:31

Han er flere gange forsvundet ud i fjorden eller i rørskæret, hvor vi mente han var helt skævt på den efter vi havde skudt. Vi måtte så krumme tæer når han kom og smed en and foran os, som vi mente havde været en ren forbier. De lokale jægere kaldte os: nå det er jer med a hund, de gik sgu ikke meget op i hvad vi hed i starten, men hvor var det hyggeligt.
Efterfølgende er min svoger blevet inkarneret hundetræner og selvejer af Ecco hunde, jeg er mest til retreiver.
Mine hunde har usynlig hundegård de overskrider ikke vores grænser uden vi er med, det samme gælder i køkken alrum/ stue, de går aldrig ind i stuen de bliver i køkkenet, her er der også en usynelig mur.
Efter min mening er der en del som tager deres hunde alt for tidligt med på jagt, hvis ikke lydigheden, diregerbarhed og stopkommandoer sidder der, så vent hellere en sæson mere.

En anden ting, og hvad er jeres erfaring med dette, når jeg går schweis spor med dem, trækker de næsten hælene væk under mig, hvis jeg har ham koblet imellem såterne mærker man ham ikke.
Spørgsmålet!! jeg har aldrig bedt ham trække som en hest i forbindelse med schweiss udstyret er på ham, han har i starten fået at vide ,at han selvfølgelig ikke må trække under normal koblinger, men det er som om han forbinder schweiss posen med den nye situation, vi har vet det med andre hunde at de kan omstille sig lyn hurtigt til nye jagtopgaver.

MVH
BW
MULTI-X
Herligt vejr

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-08-10 21:22

Ja så Øjenvidne - kom nu med beviserne. Mine kan du for en stor del finde på min hjemmeside eller på hundeweb........

Så kom nu igang istædet for at flæbe i samme ånde dræt så fortæl lige hvor i lande de nævner de har prøver for hvilke hunde???

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 21:42

Røvtrold du eksistere overhovedet ikke på Hunde web, en går kun 3 år tilbage.

Røvtrold din hjemmeside er 3 år gammel.

Røvtrold hvis du er 1. vinder 1 2006, og du har haft hunden med i Pluetch i Germania, og du syntes du er en stor røvtrold med det, så pyt i pande.

MULTI-X
Jammer og Imira

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-08-10 22:54

Bent Ballegaard og REMUS vandt for andet år i træk
Klippet fra Ballesprederens hjemmeside. Det er jo ikke de helt store resultater over så mange år. Men her er "klippet":

"Den ordførende dommer Knud V. Jensen skrev:
Remus har gået særdeles godt om formiddagen, men ikke fået skudt fugl. Går igen godt over middag. Har her 3 gange stand for fugl, lidt længe om den ene apport og lidt træg rejsning, men en sikker vinder i dag".

Hvad er det man siger? Som Herre - så hund.

Men hvad med de internationale førstepladser. Kan du ikke, Ballespreder, bringe nogle henvisninger eller links, som man siger på nudansk?

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-08-10 23:31

Misundelse er en grim ting og I er sku uviende, selvom hundeweb kun har eksisteret i få år er alle resultater efterhånden ført på..

Detsuden var det Øjenvidnet, der skulle svare, men han kan måske ikke og har derfor bedt Oraklet fra Humlebæk om hjælp og straks hyler betterwisser - hvor ynkeligt...

Øjenvidne kom nu frem med svaret- hvilke kontinentale hunde prøver findes der på de britiske øer??????????? Det må da være et nemt spørgsmål for dig....

Hvilken stambog har din hund Tonga????- det er der blevet spurgt om mange gange, men du svare ikke - det er da nemt hvis den ingen har......

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 14-08-10 07:27

Kære bb1

Jeg vil lige minde dig på, at du har glemt at svarer på mit spørgsmål, så for tredje gang
Citat
Jeg vil gerne have du kan dokumenterer tid, sted, årstal, hvilke hunde du har haft der er kommet frem med et topresultat i Tyskland og hvilken prøveform, der står sjovt nok ikke noget om det på din hjemmeside?.
eller hundeweb
I aftes var jeg sammen med en, der havde overværet et tilfælde på en forårs markprøve, hvor dommer og hundefører var gået ned bag noget bevoksning, efter et stykke tid kom de tilbage og dommeren bekendgjorde over for de andre prøvedeltagere, at han havde set hunden lave en perfekt stand, det fik den en 1 præmie på

TRD
MULTI-X
sidder inde og ser på en stor hjort

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-08-10 08:24

Hvad gik der for sig nede bag bevoksningen, en lidt tynd bedømmelsen er det en vi kender
SHV
Multi x
sidder sammen med den kvindelige guid, som IKKE er bajut

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-08-10 08:55

Godmorgen lille Ballefranz.

Lad os starte med et lille citat:"Misundelse er en grim ting og I er sku uviende, selvom hundeweb kun har eksisteret i få år er alle resultater efterhånden ført på.."

Du har fuldstændig ret i dét med misundelsen, men hvad betyder "uviende" ?

Dernæst kan du godt holde inde med at forsøge at fritte mig ud om noget som min identitet kan "afsløres" på - om du tror på mig eller ej, er dit problem !
Jeg vil dog gerne hjælpe med at fortælle, at i GB findes et magasin der hedder "Shooting Times & Country Magazine" hvori alt om jagt, våben, hunde m.m.m findes. Til dette udmærkede magasin, som udkommer hver 14. dag, fandtes førhen et tillæg som man kunne abonnere på, som hed STCM-DOGS, hvor alt om hunde, prøver m.m. stod. Dette tillæg udkom 3 gange om året. Om det stadig eksisterer ved jeg ikke, da jeg ikke har abonneret på Shooting Times i flere år.
Et andet blad er Shooting Gazette samt et væld af andre - der findes så mange magasiner i GB om de emner der skrives om på bl.a. Kandu. Kun USA har flere magasiner.

Forresten har jeg fundet ud af hvad DKHC betyder: Dansk Hønseavlerforenings Championat, som du har modtaget for et utrætteligt avlsarbejde inden for drivhusvagtler - hjerteligt tillykke !!

Men tag nu at svare på de spørgsmål omkring dine påståede præmieringer - de findes intetsteds, bortset fra det som Tonganeseren havde fundet omkring den træge rejsning!!

Med kammeratlig hilsen
Øjenvidnet4+2-1-1
MULTI-X
Dover

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-08-10 09:20

Træg rejsning, var han væltet enhver anden hallucination frabedes, hvis det var foregået bag ved et buskads for at få top poings.

Lad nu væe med at plage den stakkels mand, han pryder sig med så mange lånte fjer, at Dyne Larsen ikke behøver at købe fjer de næste par år, hvis han kunne overtage Ballerøvs samlede buket.

Når han kalder sig en mand med forfatterskab, hvad ville han så havde kaldt sig, hvis i så og fremt i fald, hans hunde havde vundet noget som helst, ud over lokale prøvninger med gode venner som dommere på hvalpestadiet.

Ballerøv bruger også vagtelmetoden her på Kandu, han geninfanger hans udsatte poings

MVH
BW
MULTI-X
Kullen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-08-10 12:23

Ballehyleren på glatis - endnu engang.

Ballegaard er en fræk slambert. Han forsøger at markedsføre sig med lånte fjer - på sin hjemmeside. Nu har han også den frækhed at påstå, at hans tidligere hunde har europæiske mesterskaber bag sig og hans hunde dermed har slået alle øvrige deltagere. Ballehylet tror squ at bare man gentager en løgn, så bliver den/de lige pludselig til sandhed - sådan hokus pokus fidilihankat. Det er jo utroligt.
Når man så går tæt på og forlanger beviser, så vælter det ind på Kandu fra Balledyret med latterlige afledende spørgsmål og verbale kolbøtter, hvor Balledyret altid ender med snuden begravet i en kokasse - sådan billedligt beskrevet.

Tag nu nedenstående - som er Balledyrets svar på et sobert spørgsmål:
--------------------------------------------------------------------------------
Misundelse er en grim ting og I er sku uviende, selvom hundeweb kun har eksisteret i få år er alle resultater efterhånden ført på..

Men hvor finder vi dine påståede resultater???? Fis i en hornlygte.

Detsuden var det Øjenvidnet, der skulle svare, men han kan måske ikke og har derfor bedt Oraklet fra Humlebæk om hjælp og straks hyler betterwisser - hvor ynkeligt...

Øjenvidne kom nu frem med svaret- hvilke kontinentale hunde prøver findes der på de britiske øer??????????? Det må da være et nemt spørgsmål for dig....

Halloooo - Ballespreder! Du har stadig ikke forholdt dig til dine egne resultatlister.

Hvilken stambog har din hund Tonga????- det er der blevet spurgt om mange gange, men du svare ikke - det er da nemt hvis den ingen har......

Og hvad rager det så dig - dit fjols. Det skal du slet ikke vide noget om.

Og her er vi så igen ved Ballesprederens store problem. Hans nulstillede hjerne kan ikke forstå, at kun en brøkdel af vore jagthunde ikke er stamsbogsførte - fordi bestanden af kennelejere har det fint med sort arbejde. Hvorfor Fanden betale fuld pris for en hund m/stamtavle - hvis man kan slippe med det halve uden stambog. Hvad skal man bruge den slags til - med mindre man har et præstationsproblem - som tossen Ballegaard har det ? Han er jo direkte ynkelig i sin bestræbelser på at blive bemærket.

Men det må vi hjælpe ham med - altså med at blive kendt i offentligheden. Tjuhej, hvor det går.

Mvh.

MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-08-10 19:13

Sitat fra Tombe, som viser hvilket stort orakel han er: Han kræver beviser af alle andre, men når han selv bliver afkrævet et svar kan han kun svare som følger - I guder hvor er han barnlig

Tonganeserens sitat: Og hvad rager det så dig - dit fjols. Det skal du slet ikke vide noget om.

Det vil jeg så også svare Tongeneseren Oraklen fra Humlebæk D. L. S. repræsentant på de bonede gulve, som har truet mig med, at han vil anmelde mig til DJ.`s formand. For at være ond i mod ham.

Derfor vil jeg nu skynde mig, at sende Tombes indlæg til O.R.J. så han kan se hvordan Tomben ter sig her i debatten.
Hvornår jeg gør det?
Det rager ikke dig dit fjols. Det skal du ikke vide noget om.

Jeg sender også lige indlæget til KanDus amin. for det må da være et helt klart brud på meningen og ideen omkring Kandu, at man ikke vil svare på stillede spørgsmål..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-08-10 19:19

Mange tak til Øjenvidnet, at du nu også har afsløret dig selv. Du ved ikke havd hundeweb er kan ikke gå derind og finde mine resultater - hvor ynkeligt..

Fortsæt du med at læse Engelske hunde blade de fortæller nemlig så godt som intet om de kontinentale hunde og det er altså den type jeg arbejder med.
Jeg har brug for andet og mere end en ligbære......

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-08-10 19:32

Det hedder CITAT for hel.... lille JULEMANDEN som skred i sneen

Send det også til din hjælpelære, den Philipinske ambassade for nedgroede negle, Vagtel fonden, formanden for borgerforening i Løsning. Politimesteren i Køge. Lønstrup Hegn ( Mufflon drabet )
Den linealære specialklub for balastikberegninger og din lokale kromand, samt Kim Larsen,

Er du blevet Kandus med chefffen eller Kanddees

O.R.J. vil helst ikke nævnes i sammenhæng med Bendt Ballegaard Knudsen, har du fået lov til at gemme dig bag ryggen på ham, og bruge ham som kølle, der er du også ilde set på de sandende gulve lille ven, ALDRIG vil formanden for DJ officielt bakke sådan en roe op og hvor skulle han!!

Du er sgu endt i hegnet lille ballerøv, hvor du har kørt så mange andre ud med hyl og skrig of svinagtigheder.

BW
MULTI-X
Rigtige mænd tager ikke hensyn til smålighed

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-08-10 20:40

Man kan kun grine over dit Det var jo som sædvanligt ikke dig, der skulle svare, men du hyler bare op......

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-08-10 20:55

Ballerøv du miskridetere formanden for DJ, tror du han har lyst til at blande sig i dit vanvid. Hele adminstrationen på Højnæsvej er ved at brække sig over din væremåde.

Ser frem til et statsment fra Ole Roed formand for DJ, om at skribenter skal fortælle dig, det du vil HØRE, du er sgu ramblende gal, fuld af løgn og en skidt karl på alle fronter.

Har du mødt flere yndige Basuttere for nylig lille øffer.

BW
I svinestien

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-08-10 21:53

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 14-08-10 19:19
--------------------------------------------------------------------------------
"Mange tak til Øjenvidnet, at du nu også har afsløret dig selv. Du ved ikke havd hundeweb er kan ikke gå derind og finde mine resultater - hvor ynkeligt.. "
Selvtak lille Ballefranz - hvad skyldes din venlige tone ? De resultater du har "fået", er sgu' til at dø af grin over, men hvis du er tilfreds, kan vi andre være ligeglade .....;-)

"Fortsæt du med at læse Engelske hunde blade de fortæller nemlig så godt som intet om de kontinentale hunde og det er altså den type jeg arbejder med.
Jeg har brug for andet og mere end en ligbære......"
Jeg læser engelske blade når jeg får muligheden og de omhandler ALLE jagthunderacer - at du ikke kender nogle af disse blade, kan man jo forsikre sig om, med de udtalelser du kommer med. Du påstår du "arbejder" med de kontinentale racer, ja men hvordan ? :DD) Du har med din "morsomhed" om "ligbærerne", hvem du så end mener, udtalt dig som en MISUNDELIG jæger, der ikke slår til med dine manglende evner. Du har sgu' aldrig prøvet at have hunde som andre jægere faldt i svime over, og har iøvrigt heller ikke fortjent det - en god hund kræver et godt liv uden den overlast du kan tilbyde.:==|:-Z#-):OP:-D:-D
Øjenvidnet4
MULTI-X
Belvoir

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-08-10 23:25

Stop nu Øjenvidne. Du kender jo intet til, hvordan jeg behandler mine hunde. Jeg ved blot at I GB bruger man IKKE kontinentale hunde og står dr endelig en artikel i de blade du har din viden fra, så beskriver den hunde fra kontinentet. Så enkelt er det. Hvorfor vil du gøre dig selv dummere end du MÅSKE er...

En hund der ikke kan andet end at apportere og heller ikke bruges til andet er en ligbære

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-08-10 23:48

Hej Øjenvidnet

Jeg spekulerer på, hvorfor du ikke har blacklistet idioten. Du og vi får intet ud af at debattere med er så uintelligent menneske som Bb1. Resten af MULTI-X gruppen har blacklistet ham - og du bør gøre det samme.
At fortsætte med at lade Bb1 sabotere trådene herinde fører intet positiv med sig.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 07:56

Jeg tror ikke at det falder i velgødet jord hos DJ, eller i andre kredse, at en uuddannet riffel instruktør, hundemand og special udvalgt agerhønetæller døber vores udemærkede jagthunde, som LIGBÆRERE det klinger da herligt, at vi jægere, går ud og laver LIG og de køttere som henter ned og anskudt vildt, for ikke at tale om schweisshundefolket finder LIG og hundene er værdiløse.

DJ har heldigvis forstået hvad han indeholder, det var en vejsidebombe af dimensioner imod sig selv, hvis han ikke er helt ude på sidelinjien som menigt medlem. Det må være klart for enhver hvorfor røvtrolden ikke kan sidde i bestyrelser nogen steder, eller være toneangivende på udvalgsniveau. Stolen blev heldigvis ikke en gang varm på Kalø inden han røg hjem igen, forstil jer at han skulle tale jagtens sag officelt med DJ i ryggen.

For ulovlige vagtel, agerhøns og fasanudsættere er mængden af skud det afgørende, for rigtige jægere er det, der bliver skudt på bliver hentet hjem alt afgørende.

Det er den store forskel på Ballerøvs mentalieten; Få betalt sin jagtleje!. Talskyderi og højt jagttryk for at kunne få betalt sin egen fremlejede jagt.

Hans nye jagtlinks!! Godt ens datter ikke driver samkvem med noget sådant, så kunne Ballerøven nok komme en oktav op med en hjælpene hånd, men der også langt til hans svigerfamilien. Har nok mange spændende " ting " liggende på harddisken for ældre udbrændte mænd

Nej træningsværdien er gået fløjtende og en opdragende virkning kan ikke opnås på manden.
Reel viden og omgang med våben ligger på 1940 årstal niveau, Låsby Svendesen og røvtrolden kunne både i sind og fremtoning være halvbrødre, basket sammen i et hullet vallekar på et nedlagt mejeri.
Mellemnavnet er mere rammende end nogensinde før, det meste han kan komme med, ligger i de miderste regioner, her er jagten vist også været slut i årtier for røvtrolden.
Men det er frit for enhver hvem man vil ordkløves med, men en konkret jagtsnak, kan ikke føres så længe røvtrolden har adgang.
Hullet skal ikke være større end en tommelfinger på en 45 årig så er den der, det er rotterne forøvrigt også.

MVH
BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-08-10 08:23

I GB bruger man IKKE kontinentale hunde Knudsen det passer ikke
SHV
Multi-X
Sidder og sveder

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-08-10 09:07

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 14-08-10 23:25
--------------------------------------------------------------------------------
Stop nu Øjenvidne. Du kender jo intet til, hvordan jeg behandler mine hunde. Jeg ved blot at I GB bruger man IKKE kontinentale hunde og står dr endelig en artikel i de blade du har din viden fra, så beskriver den hunde fra kontinentet. Så enkelt er det. Hvorfor vil du gøre dig selv dummere end du MÅSKE er...

En hund der ikke kan andet end at apportere og heller ikke bruges til andet er en ligbære
------------------------------------------------------
Jeg ved mere om dig end du bryder dig om - husk det !
Dit kendskab til engelske forhold er = 0 - Naturligvis er der kontinentale hunde i GB og de bruges i stor stil ! Du kender øjensynligt slet ikke til engelsk litteratur indenfor wildlife og hvad der rører sig på hundefronten. Jeg vil vove den påstand, at der ikke findes noget sted i Europa hvor arbejdet med hunde er større end netop De Brittiske Øer. Men du har måske boet der ?? Fordi du måske har været på en billigtur med DFDS fra Esbjerg til Harwich og overnattet i Colchester, gør dig ikke til kender af landet ! Jeg har boet der á to omgange, ialt ca. 5 år. og deltaget i masser af jagter og hundeprøver, så lidt ved jeg om forholdene ! Jeg kommer der iøvrigt stadigt min. én gang om året !!!
Nu er det således, at ifølge dansk lovgivning skal man medbringe en EGNET apporterende hund på jagt, undtaget på klovbærende vildt og jeg har derfor anskaffet mig specialister i form af retrievere på dette område, som hverken behøver bank eller tvang for at arbejde !! Jeg har også anskaffet kontinentale hunde, som er blevet opdraget på nøjagtigt samme måde som de andre: Med begejstring og glæde og frihed til at yde det absolut bedste og jeg kan hilse og sige, at det absolut er muligt ! Men det fatter sådan en gammel forstokket knold som dig ikke, thi det kræver lidt hjerne !!! Fornyelse er for dig en by i Filipinerne - det er synd for dem !!

Så endnu engang er du blevet "busted", uvidende narrerøv

Øjenvidnet4
MULTI-X
Sandringham

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-08-10 09:15

Hej Tonganeser.

Jeg har skam haft bb1 blacklisted, men jeg synes lige jeg ville se, om ikke han kunne opføre sig anstændigt, hvilket så har vist, at han ikke tåler frihed !!
Så han ryger på blacklist igen snarest !!

God søndag.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Åkirkeby

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 09:55

Ja så kan Bent Ballegård Knudsen og diverse Spammere med følge, jo forsætte med at udveksle pornosider og viden her på Kandu i jagttråden.

Du har nået din reele formåen og omgamgskreds, endelig noget du ved noget om gentagelser af links BB1!

MULTI-X

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-08-10 11:28

Tak for svaret sigfrid.

Der er kommet mange gode synspunkter, men med den svinske behandling sigfrid fik af Bendt Ballegård Knudsen, synes jeg sigfrid, som et lille plaster på såret, skal have point.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Vejby Strand

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 15-08-10 17:16

Hej øjenvidnet4.
Tak for poient,men det var nu ikke nødvendigt.
Man kan jo selv sortere i svarene,men inrømt jeg blev pisse sur over bb1s svar.
venligst Sigfrid.