/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Klapjagt
Fra : Flash77
Vist : 1196 gange
30 point
Dato : 10-08-10 22:46

Er klapjagt når jægerne går på jagt med klaphat på?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-10 22:52

Nej for fanden da, de skal da gå på jagt og klappe i deres små hænder

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-08-10 22:55

Ok... Jeg tænkte at det måske også kunne være hvis de gik i klipklappere....

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 40 point
Dato : 10-08-10 22:56

Nixen - det er hunden som skal klappes.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-08-10 22:59

Så bliver den glad.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-08-10 23:00

Nej en klapjagt er kun for klaptorske, så alle Hylerne har adgang..........................

En af mine venner i Humlebæk mødte Tombaneserens kone i dag. Hun var så glad, så glad og hvorfor så det Joeeeeeeeeeeeeeeeeee Tomben var begyndt at købe vin i pap kartoner ???????
Det var ikke så meget p.g.a. prisen, men fordi hun så ikke skulle gøre så meget rent i huset. Han brugte nemlig de tomme kasser til at brække sig i, så nu skulle hun blot lære ham selv at bære dem ud til storskrald…

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-08-10 01:52

Ja og hvilket syn - og hatten er ikke rød/hvid, og jægerne tror ikke de kan ses. De går i et med naturen
En jæger blev engang efter en klapjagt spurgt om udbyttet. Jo svarede han, vi skød både dyr og fugle, da vi talte op var der i alt 94 ben og 67 hoveder. Hvor mange dyr og fugle var der blevet skudt?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 11-08-10 09:47

Hvis jægerne klappede i, så ville der blive stille i dette forum

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-08-10 10:25

Klap nu hesten. Det er så hylende morsomt, når HYLERNE slår lufferne sammen!!!!!

En af dem køre stadig rundt med skydeprammen på taget af sko´da´en, han skal nemlig på drivjagt.

HUSK hvad Skov- og Naturstyrelsen skriver om H Y L E R N E : Lad dem ligge og hyle på stranden, selvom det lyder hjerteskærende. Hvis deres moder ikke henter dem, så lad dem dø i fred!!!!!!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-08-10 13:32

JOW.!!!!!
Jeg forstår godt at Ballegaard er ligeså glad og kåd som en etårig hingsteplag.
hvis alle rykker en tak nærmere skærmen, skal jeg fortælle jer hvorfor.

Ballegaard har nemlig fundet en tråd han ikke er blacklistet fra...
og det i sig selv sjældent - enddog meeeeeget sjældent.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-08-10 15:07

H.H. hvor er du blevet et typisk eksempel på, hvordan hylerne opføre sig: Skriver jeg ikke i en tråd, fordi jeg er blacklistet sviner I mig til......

Skriver jeg i en åben tråd - gør I det også.. Kan det så ikke være lige meget?????

Altså er dit sidste indlæg noget

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-08-10 15:09

Jeg har ikke noget imod du skriver i en tråd.
Behøver du at bruge personfnidder fnadder.?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-08-10 16:40

Citat
Behøver du at bruge personfnidder fnadder.?

- nemli' Ballespreder, det hyler du jo op om at man ikke må!!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-08-10 17:14

Nemlig Stouenberg.!
Jeg tror sku' det er Balledrengen selv, der er hyleren.

Vi henfaldes til dengang, der fandtes tjenestepiger og svedige gårdskarle.

Jomfru Ballegaard, De hyler jo - jeg er ikke engang begyndt endnu.
UUUUHHHHH, madmor siger, at det gjøre fælt ondt den første gang, pyldrekokken kommer på visit.
Næ hør nu her, Jomfru Ballegaard, tror De da, at jeg har ondt i sinde.?? Jeg skal være så forsigtig, så forsigtig.
Lover De da det, gårdskarl Jens.?
Jeg sværger ved min kjære Faders minde, at jeg ikke det mindste ondt vil gjøre Dem, Jomfru Ballegaard.
UUHUU, befri da min popo fra disse kradsende vadmels underpermedikker......Og vær forsigtig, Jens.
Det lover jeg Dem Jomfru Ballegaard, Spred De blot Ballerne, ellers er pladsen for trang.

Det bankede fælt hårdt på døren. Døren røg op med et smæld. Madmor stod med sit strenge blik og så ned på det elskende par, som lå i sengehalmen, svedige, nøgne og med blussel i kinderne...........................

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-08-10 17:18

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-08-10 17:41

Der var noget Ballehyleren forstod - Mageløst

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 11-08-10 18:54

Jeg aner ikke om det er klapjagt ???

- hvem jæger, hvem klapper og hvem er skurken - er gårdskarl Jens klaphat eller jæger ?
og hvordan går det med (jom)fruens popo ?
Fortsættelse følger (forhåbentligt)

Jeg MÅ klappe over den jagthistorie

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 11-08-10 20:46

Det er rart at vide at mig selv, sagde manden, og mange andre herinde bliver slået i hartkorn med det mest uskyldige elskeligeste væsen som en lille hyler er, nemlig en babysæl.

BB1 hvor har du dog evig ret i denne enkeltstående sag

MVH
MULTI - X
Høje Sande

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-08-10 21:32

Fint så klapper jeg - men mest hvis du snart klapper i......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-08-10 21:44

.....Naaarhhhh, Jens Gårdskarl og jomfru Ballegaard hygger sig, hva'.!?
Madmor mærkede en kildrende fornemmelse sprede sig fra storetåen og opefter til underetagen.
Man tror man henter Husbond.! Når Husbonden ser Jomfruen og Gårdskarlens sygelige trang til at parre sig i bagen, kan det nok være at der kommer andre boller på suppen.
Åhh nej, kjære Madmor. Vi ville jo bare undgå at få yngel, Sagde Jomfru Ballegaard, mens hun iførte sig de grove underpermedikker. Jomfru Ballegaard lovede småhulkende Madmor, bod og bedring for sin synd.
Hent ikke Husbond..hent ikke husbond, thi han jager mig på porten - og hvad skal jeg så gjøre, jeg stakkels fattiglem, thi jeg er dog fæstet her på gården indtil den 1. november.
Da Jomfru Ballegaard var gået skamfuld ud ad døren, lagde Madmor en plan udi forførelsen kunst. Nu skulle Jens Gårdskarl mærke hvordan man skulle ride en tilvændt hoppe.
Da jens stadig var lysten.......

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 11-08-10 21:49

Ja så gik klapjagten igen ind på stakkels bb1, kan I klappere dog ikke lade den stakkel være i fred, prøv f.eks. at lade som om at han ikke er der . . . . Det er lidt ynkeligt at læse/høre om, man sparker jo heller ikke på en som ligger ned . . . nåhh! - nej det var jo i gamle dage .
Jagten på skadedyr er jo tilladt hele året, men hvem jager hvem? Hylbal eller de 3 (måske4) med musketter.

Nok vrøvl for nu. But I'll be back - punk!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 11-08-10 23:06

Det er et langdistance, vel snare en form for marathon forsøg på tilretning og grov dressur af en komplet vildtledt person, men selv ikke engang en 6 dobbelt ironmand kan klare opgaven, de berømte MULTI-X mens med tænder så hvide som en Persil reklame, fægter imod det store Anus fænomen med hans grimme stil. I burde lave en fy for faen club omkring disse brave mænd, istedet for al den grimme skribleri og tale . Intet er os mere fjernt end at sparke til liggende personer, men hvornår ligger en væltekop ned.

mvh
MULTI-X
PÅ Løbebåndet

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-08-10 23:44

Nemlig! Nogle kvinder og mænd giver mere skygge når de ligger ned end når de står op.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
I gang med dagens fjerde cigar.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-08-10 01:54

Tombes tante fra det hellige land hed ikke ballegård - så pas nu på H.H. med de navne. Du er kommet galt afsted med det før......

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-08-10 11:55

Citat
Tombes tante fra det hellige land hed ikke ballegård

- hva' hed din tante så Ballespreder?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-08-10 15:35

Ikke professorinde Stouenberg ligesom hun heller ikke var anbragt på Middelfart. Har du det godt derovre, siden du nu igen er kommet i nærheden af en P.C.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-08-10 20:18

Det er symptomatisk for dig med savlet løbende ned af trøjen, at lade en sælunge dø på stranden, hvis naturen havde gået sin korrekte gang, skulle du være skubbet op i kloakken igen.
Leger du lidt med at tale i gåder igen, det giver som regel en kraftig returkommision har du ikke lært det, er der noget du vil fortælle med din slimede tilgang til dine kryptiske stillede spørgsmål, du er sgu lige så frastødende, som det indtryk din forhultede hjemmeside giver udtryk for.
Var din kone gift før forresten?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-08-10 21:36

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 12-08-10 21:37

Som altid interessant at læse udgydelserne fra d'herrer, kan måske bare ikke helt forstå hvorfor ballesprederen ikke holder sig for god til disse skriblerier, han er jo da tilsyneladende i mindretal/fåtal.

Nå men yderst interessante indlæg.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-08-10 00:16

Fordi man er i mindre tal, skal man vel ikke blot tie stille. Danskerne er jo også et mindre tal.......

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 13-08-10 07:27

Kære bb1
Citat
Danskerne er jo også et mindre tal

Forklaring udbedes tak
TRD
MULTI-X
Venter stadig på svar

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-08-10 10:03

Der er langt flere kinesere - så de har flertallet - skal Danskerne så af den grund lære sig at tale Kinesisk..

Var den for svær for dig TRD - så beklager jeg Men sådan går det når man
Det burde du da efterhånden have lært
- men du har måske problemer med indlæringen? - så søg hjælp de fleste skoler har speciel klasser..

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 13-08-10 15:21

Kære bb1

Hvor har jeg skrevet at danskerne er flere end kineserne?
Hvor har jeg skrevet at dansker skal lære kinesisk?
Hvor har jeg skrevet at danskerne skal tie stille, fordi kineserne er flest?
Svar udbedes tak og ingen fnider husk det
TRD
MULTI-X
venter på svar uden sure opstød fra bb1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-08-10 15:28

Olarsen skrev, jeg svarede, du stille spørgsmål, jeg svarede dig hvis det er så svært for dig at følge med i tråden, så hold dig væk - er det så svært at forstå

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-08-10 16:30

Citat
hvis det er så svært for dig at følge med i tråden, så hold dig væk

- ska' vi hente psykopatdiagnosen frem igen Ballespreder? - der står du til en pokal!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 17:02

BB1 kunne heller ikke forstå han røg ud af døren i tysktimen, da læren bad ham om at nævne de tre mest betydende byer i det tyske rige. Hylene med savlet løbende ned af trøjen skreg han Ausfahrt - Ausfahrt - Ausfahrt.

Da læren ville belære røvtrolden om umlauf, rykkede han i både Jens og Erik fordi de havde haft gymnastik i den foregående time og råbte af dem, at nu ville han ikke ende på sidste pladsen atter igen, for tysklæren havde beordret umlauf og det betød nyt løb og væk var Ballerøven, han blev stoppet af en flink fårehandler da han løb avet om i rundkørselen efter 8 omgange.
Og så er det ikke engang løwn, det er i hvertifald fuld på højde med røvtroldens sandhedskodex.

MVH
BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-08-10 17:20

- hvordan får vi nakket den samfundsfjende af en fårehandler?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 17:42

Kan ikke lade sig gøre beklager.
Han er deporteret til et ukendt fuglefjeld på Island, af en mænd som hedder Oler og KTr og ikke mindst Holgere.
Fårehovedet sidder ret tæt på en yderst ondsindet vulkan, der lugter lidt som røvtrolden. Yderligere er nettet fjernet i hans fangstketsjer. så sulerne griner næbbet af ham når han basker med det.

Måske røvtrolden vil gøre ham selvskab, hvis nu vi smeds en cd med Buttenschøn med, så skulle den være der so ein ding.

mvh
Bw
MULTI-X på vulkaner

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-08-10 19:37

- Buttenschøn!! Det er sgu næsten for ondt; men hva'fan - han har fortjent det. Ta' lige Rasmus Nøhr og Seebach med...

- stadig god weekend...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 21:17

Så meget plads fik han sgu heller ikke på det fjeld

MVH
BW
MULTI-X
kigger på fuglekøjen

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 13-08-10 21:52

Godt nok er i tre måseketter onde ved bb1, men at sende en CD med Buttenschøn (smørnskøn?? ) er nok lidt for ondt

[CITAT]Kære bb1

Citat
Danskerne er jo også et mindre tal

Forklaring udbedes tak
TRD
MULTI-X
Venter stadig på svar[CITAT]

Altså jeg forstod godt hvad bb1 skrev, man skal ikke altid høre efter hvad der bliver sagt, det er vigtigere at høre hvad der menes. , må indrømme at det en gang imellem kræver stor forståelse!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 22:14

Det er almen kendt at røvtrolden bruger de såkaldte Walk-Dogs, pangdang til Walk-Manns, hvor der spilles Buttenschøn under øvelsen hinter gehen zur fuss.
Røvtrolden så den udemærkede træningsmetode under hans utallige præmie modtagelse ved Neuengammen. Han har videreudviklet deck, her spilles der autentiske lydfiler fra panzer slaget ved Kursk også i Walk - Dogs
Røvtrolden har svært ved at vise sig i Polen og Ukraine
BW
MULTI-X
Kurfurstendamm

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-08-10 22:36

Godt nok er i tre måseketter

. . hvad er det for nogle fyre???

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 14-08-10 15:54

De tre måsketter er de onde mænd som hele tiden bider bb1 i rø. . . . bagdelen

Tøhø men de går til biddet må man sige

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-08-10 20:31

Hvorfor er det ikke på alle billederne bb1 har horn i panden?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-08-10 21:28

Det er teleskophorn. Vupti - og de er nede hvor hjernen sidder på vi andre.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 21:57

Fejer han dem så en gang om året, kan de blive en seksfork, eller måske en forkskuffel ?

MVH
BW
Hos trofæ kyndige down under

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-08-10 23:32

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 18-08-10 15:07

Tak for svaret Eyvind.