/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Jagtbog
Fra : ErasmusMontanus
Vist : 729 gange
50 point
Dato : 09-08-10 18:00

Hejsa
Der er en bog der hedder Sommerbukke, er den god, på forhånd tak.
Erasmus

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 09-08-10 19:49

ja,
filmen er bedre

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-08-10 21:09

Hej Erasmus.
Hvis det er den bog Lasse Sørensen har skrevet, er den ganske god.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 09-08-10 21:29
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 09-08-10 21:31
Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 10-08-10 16:53

er ikke pengene værd.

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 50 point
Dato : 13-08-10 20:45

Tag den med til Sverige på Elgjagten udemærket skrevet, godt køb til under 200 kr.

Mvh
BW
MULTI-X
Litteratur anmelder

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 20:56

Fodnote

Du må under ingen omstændigheder tage Kratluskeren med, den er forbudt i Skåne Hallan og Blekinge.

Alle og det er alle, er faldet i søvn 71 % er skvattet ned af hochbørgen, med alvorlige skrammer til følge, en sad i klemme så uheldigt at han mistet sin mulighed for reproducerbarhed, havde ellers en køn kone.
Resten hare snorket så højt at lensmanden har forbudden dem adgang til videre elgjagt i området, elgene er er rendt helt til Borås til stor glæde for granneren, og et par knotten bjørne er smuttet den anden vej da de frygter en ukendt rival med den støj.
Den kan heller ikke bruges til at varme korv med, papirkvaliteten er også elendig sagde de fra vattenfall.

MVH
BW

Godkendelse af svar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 14-08-10 18:37

Tak for svaret betterwisser.