/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Glemt kodeord til hotmail?
Fra : Søsser
Vist : 2740 gange
74 point
Dato : 05-08-10 08:52

Hej jeg har et problem. Jeg har ikke glemt mit kodeord til min hotmail og heller ikke ændret det. Jeg har automatisk login på. Men nu blir den ved med at sige, at kodeordet er forkert angivet? hvordan det og hvad kan jeg gøre?

Jeg har hentet et program der kunne vise min kode, men den viste kun antal cifrer, hvilket var det samme som min kode, skal betale for at få selve koden at vide.
Jeg har prøvet forskellige computere.
Jeg har skrevet til support, som ikke svarer.
Jeg har prøvet at gætte svaret på mit hemmelige spørgsmål, hvilket jeg ikke kan.
Jeg ahr prøvet det der med at sende en nulstilling til adgangskode, hvilken jeg ikke kan åbne, da jeg ikke kan komme ind på min mail, og dne er bundet til den mail den sndes til, så jeg kan ikke nulstille fra en anden mail.

Hjælp

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-08-10 09:16
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 05-08-10 09:23

hent dette program
under SECRETS kan du se samtlige KODER du har benyttet på din pc
http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 05-08-10 09:27

ellers kan en diskoprydning fjerne gamle cookies og temp filer

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 05-08-10 09:43

Nu har jeg hentet SIW, men den viser ikke kode fra min hotmail, kun min kærestes hotmail, samt nogle andre ting. Synes det er mærkeligt. og ved nogle af kodeordene er der * i stedet for bogstaver

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-08-10 10:03

http://www.snadboy.com/
To download Revelation v2.0 click here
kan læse stjerner

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 05-08-10 10:08

den kommer med den såkalte fjelkode 80048823 når jeg prøver at logge på msn -.-

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 05-08-10 10:28

har du prøvet at logge ind her
https://msnia.login.live.com

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 05-08-10 10:31

Yup

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 05-08-10 10:31

Citat
den kommer med den såkalte fjelkode 80048823 når jeg prøver at logge på msn -.-

bruger ikke msn ret meget,
men kunne det tænkes at du har lavet for mange forsøg på login, (hacking)
at der måske skal gå en dag eller 2 før du kan logge ind igen,
visse sider har begrænset antal forsøg på loign, før den låses for yderlig adgang.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 05-08-10 10:35

en anden ting? måske er du blevet hacket, og koden udskiftet.
og de er MEGET langsomme til at svare hos MSN
har skrevet til dem for 2 år siden, og intet hørt fra dem endnu
min konto var blevet hacket/ også.

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 05-08-10 10:39

Den siger nu jeg har gættet for mange gange og at den er spærret, men alligevel må der jo så have været en hacker, for den virkede jo ikke ved første gæt. Kan man kun kontakkte dem via mail system? kan ikke finde nogle numre

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 05-08-10 10:46

Citat
Kan man kun kontakkte dem via mail system? kan ikke finde nogle numre

mener de har en tlf: service, men om den er for betalende kunder?
prøv at vent et par dage, så nulstiller den sig sikkert igen
men ? hvis du er hacket, nytter det jo ikke meget
har haft problemet med Google, og efter et par dage kunne jeg logge ind
uden problemer.
men vil anbefale du sletter cookies og temp filer
da de måske kan lave problemer? ved næste login

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 05-08-10 10:53

hvordan er det man sletter disse?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 05-08-10 14:05

start
alle programmer
tilbehør
systemværktøjer
diskoprydning
---

eller højreklik på din disk i C:

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 05-08-10 14:07

Citat
eller højreklik på din disk i C:

start
denne komputer
højreklik på drevet
egenskaber
diskoprydning

Annuller spørgsmålet
Fra : Søsser

Dato : 19-08-10 09:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Dogber min mail oppe igen, da support endeligt svarede. Tak for jeres tid