/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Jeg starter på ny...
Fra : Heidi-Ho
Vist : 1678 gange
100 point
Dato : 31-07-10 17:50

Jeg starter lige en ny tråd, da den gamleblev spammet.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:52

Ok bb1, du vil ha' krig - nu skal du den ondelynenel få det, min dreng.!!

Vi starter med beviset på din dobbeltproifil.

Svar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 23-08-09 03:38

Prøv at gå ind på: http://www.facebook.com/profile.php?id=1095086932 så ser du alle mine piger....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Flere gode PM'ere følger.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:52

Mærker for mærkeskydning.
Fra : bb1

Dato : 08-09-09 21:25

Da mener jeg,at før jeg blev ekskluderet af D.L.S. planlagde stifteren af D.L.S. og jeg at foreningen også skulle kunne tilbyde medlemmer, at skyde mærkeskydning,som hos DJ alt var planlagt og mærkerne fremstillet, men så ekskluderede de først stifteren og siden mig og mærkerne har jeg gemt, for de er aldrig blevet betalt...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Her indrømmer bb1, at han blev eeskluderet fra DLS

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:53

Flere og endnu mere belastende PM'er følger.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:53

M.M.
Fra : bb1

Dato : 12-06-10 19:36

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, jeg kendte Mogens helt tilbage fra Mariegården, et par andre venner flyttede ned på en stor gård i Holme Olstrup her blev "Kvinde min født" og også optaget i det gasserne lavede studio i laden.

Jeg kan også fortælle dig, at jeg har en stor andel i at sang og melodi til netop Kvinde min blev, som de blev, men hold det for dig selv - jeg gider ikke at forklare.
Sidst vi var samlet var til en fødselsdag i skovshoved. Kim Larsen var ikke med, men han betalte hele gildet...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Her får bb1 et anfald af storhedsvanvid.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:54

Nu kunne det være at jeg gemte de bedste PM'ere tilsidst - hvem ved.?
Hvad tror du bb1.?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:54

Uiiiiii! Det bliver spændende. Hatten af for initiativet. Tænk at kalde sig "Julemanden"?

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:55

B1 og hans fægten med åben pande og hans foragt for anonyme skribenter, de små piger skal vel lokkes med noget, hvorfor så ikke Santa Claus

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:55

Nu har BB1 allerede slettet linket til julemandenkandu på hans facebook, den var der lige før, sidste bevægelser den 13.3.2010, latterlige nød han er sgu da totalt til grin.

Tag nu og nedlæg din egen tråd BB1, bare annuler den som du plejer, det går sgu galt for dig ellers, mere end det plejer sådan lidt omskåret, du forstår

MULTI- X
Sammen med Rudolf med den røde tud

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:56

BB1 det er sgu en af de bedste grinere, der er leveret, julemandskandu, anonym i dobbelt potens prøv en ny profil næste gang ved navn: Kandis on the Cock gud bedre det

MULTI-X
Levere lattergas hos Hede Nielsen

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:56

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Du må være mere end almindelig naiv H.H. Hvis du tror jeg ikke kan og vil stå ved det jeg har skrevet så offentligør du kun alt det du har lyst til, men husk et svær kan være to ægget!!!

I modsætning til dig, så skriver jeg aldrig noget for at lokke andre i en fælde og der er overhovedet intet nyt i det du ligger frem i din nye tråd alle emnerne har vi været igennem. Så fortsæt du kun, men lad nu endelig være med at digte nogle løgenhistorier,for så bliver jeg virkelig gal og offentligør
hvem du i virkeligheden er.
Du spurgte mig tidligere om jeg havde kontaktet Henrik Krogsgård på Bornholm. Det havde jeg ikke, det er en hel anden,der forklarede mig om en tekstforfatter, der var født i 1968 og har boplæ ved K:B.

Aner jeg en form for, trækken i land..?
Næ min dreng, du startede krigen - og jeg gør det færdig.

Vic-idioten er blacket.

bb1, du har min tilladelse til at offenliggør hvem jeg er. Frem med navnet, fjols.

Nu nærlæser jeg liige bb1's meget interessante PM-trafik til mig for 3. person-følsomme oplysninger - derefter bliver de offenligtgjort.
Øhhh Tonganeser, du har ret meget at glæde dig til.
Der er en mail som du har sendt til bb1 - som bb1-fjolset har videresendt til mig.
Den sender jeg til dig pr. PM - på et eller andet tidspunkt.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:57

Nemlig! Og her rammer du igen plet. Godtfolket er altid til falds for lidt jagt på et frimærke.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:59

Som sagt bb1, jeg ser frem til offentliggørelsen af mit navn.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 18:10

Denne her Pm'er fra bb1, kræver nok ingen nærmere forklaring - den taler for sig selv...

Debatten Kandu
Fra : bb1

Dato : 18-02-10 09:24

-------------------------------------------------------------------------------

Har du det ellers godt? - Jeg mødte den skønneste transversit på min ferie, hun/han som derude kaldes en bajut er gift med min kones fætter. Jeg vil godt væde en god flaske på, at du heller ikke kunne gætte at det var en bajut...
Se mine billeder på facebook...

Begynder det at gøre ondt nu, bb1.? Jeg har muligvis flere af samme kaliber...Hvem ved??????

Bajut...
På russisk Bajutski...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 18:14

Tonganeseren, du har fået en PM'er

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 18:36

Lad os dog få en til, mens vi er igang..

Citat
Det er ganske lige til. Den tråd jeg lavede, hvor jeg cc. alle hans gamle indlæg fik ham til at forstå, at et forsat angreb på mig ville skade hans eget omdømme.

Desuden ved jeg at D.L.S. bestyrelse nu har besluttet, at de hellere vil undlade en dialog med mig end indgå den fordi de ved, at det i sidste ende skader dem meget mere end det vil skade mig. Jeg har intet at tabe, de har trods alt en forening.

Jeg har været meget på jagt i år bl. a fordi jeg nu snart rejser til Philippinerne. Konen og jeg skal ud og lave nyt køkken i vores hus der ude også står der en gammel bil i garagen, som også skal have en tur. Jeg skal have nye tænder og briller, de to ting allene betaler fly biletten.

På lørdag har jeg min sidste fælles jag,hvor jeg invitere nogle mennesker, som enten har inviteret mig eller på anden måde har gjort mig en tjeneste. Det bliver en god dag med mad og drikke og forhåbentlig en god parade. Så er der kun en riffeljagt tilbage imellem jul og nyt år, hvor der skal tyndes lidt ud i kron-og då vildt bestanden. Den Guldmedalje då jeg skød sidste år har jeg fået hopvedmonteret og lov til at hænge op her hjemme i udestuen, den blev sku flot og minder mig nu om en god og posetiv oplevelse og dem samler jeg på..

Hans = EBB.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 18:42

Det er var toppen af "isbjerget".

Som du ved bb1, har jeg modtaget PM'er nok til at DLS kan køre en injuriesag på dig - jeg skal bare offentligøre dem - så er du på skideren, gamle dreng.

Iøvrigt, fjols, ser jeg frem til en offentliggørelse af mit navn.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-07-10 18:52

Jeg synes du er en sjuft,Heidi-Ho.Endda en stor væmmelig beskidt een af slagsen.
Du må nok hellere med det samme blakke mig.Jeeg har nemlig stor lyst til at fortælle,hvad jeg mener om dig.I utvetydige vendinge.Du er omsider blevet fuldgyldig medlem af "klubben",så du kan slabre,sammen med de andre sjakaler.TILLYKKE.

I er mageløse.

Næh,du behøver nok ikke alligevel "blakke" mig.Tror ikke jeg har mere at sige.Så bare rolig.
Som jeg nævnte i en anden tråd:Man skal føle en minimum,af respekt for modparten,for at jeg gider debattere.Og det gør jeg mildest talt ikke.Dine overskrifter som Okay bb1, så lad os starte svineriet og Ok bb1, du vil ha' krig - nu skal du den ondelynenel få det, min dreng.!! taler helt for sig selv.Og siger mere om dig end BB1.Men det fatter du selvfølgelig ikke.

VH. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-07-10 19:12

Lige på falderebet:

Offentliggørelse af PM,er selvfølgeligt helt i din/jeres ånd.Ingen nedre grænse for hævntørst.
Må i få en fin efterlevned.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 19:19

Hej Mosebæk.
Atter må jeg konstatere, at du ikke har sat dig ind i sagerne.
Hvem startede med at offentliggøre private PM'er..? - Godt gættet Mosebæk - nemlig bb1.

Endvidere er du så flabet at kalde mig en "suft" - okay, det har jeg kun et smil på læben tilovers for...når bare det kommer fra dig.

Men nu kommer det sjove. Du skriver i dit indlæg; "Du kan godt blakke mig"
Nej Mosebæk, jeg vil ikke blakke dig.! Hvorfor skulle jeg det.?
Jo flere indlæg du skriver - desmere kan folk se hvor smalsporet du er...

Iøvrigt Mosebræk, fatter jeg ikke hvorfor du bruger din tid her på jagtsitet..?
For at spille smart..? Okay Mosebræk, du er smart - tilfreds.?

Hvad var egentligt dit budskab, Mosebræk - udover at fortælle mig at jeg var en suft..?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 19:23

Mosebræk...Nu er det sådan, at jeg er anonym - og bb1...ja, har vil jo ha' navn på....
Hvem taber - hvem vinder...Ka' du svare på det Mosebræk.? Så er du dygtiiiiig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-07-10 19:39

Jeg skal gerne genta`det (een gang mere):
Citat
Som jeg nævnte i en anden tråd:Man skal føle en minimum,af respekt for modparten,for at jeg gider debattere.Og det gør jeg mildest talt ikke.

Citat
Hvad var egentligt dit budskab, Mosebræk - udover at fortælle mig at jeg var en suft..?

Måske at inprente dig nogen om anstændighed.Men det er tydeligvis formålsløst.

For en god ordens skyld,staves det med "j" SJUFT.Måske det findes i ordbogen..... prøv.
Og hermed vil jeg egentlig ikke spilde mere tid på en (forhåbentlig) abnorm del af danske jægere.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-07-10 20:15

NB.:
Uden at jeg vil lave ridser,i dine "gyldne" platheder,skal jeg lige gøre opmærksom på at jeg går under navnet Mosebaek.Og ikke Mosebræk. Men okay,vi kan jo ikke alle være lige stærke i alfabetet.

Venlig hilsen,Mosebaek.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-10 20:40

Jeg elsker jagt forum. Det er endnu ikke lykkedes mig at finde ud af hvem der er den mest sindsyge bruger af denne del af kandu

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-07-10 20:49

Citat
Jeg elsker jagt forum. Det er endnu ikke lykkedes mig at finde ud af hvem der er den mest sindsyge bruger af denne del af kandu

Jeg har papir på ikke at være sindsyg.Min psykiater,fik en skilling "under bordet".

Mosebaek.(Bræk).

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 21:08

Tak for stavekurset, Mosebræk. (det er sku' med vilje at jeg staver dit navn MOSEBRÆK) ]Øhhh, kig lige dit første indlæg igennem... Hmmm, der mangler også et enkelt t engang imellem.... nå lad det nu ligge, der er også nemmere at rette naboens fejl end sin egen..

Citat
Som jeg nævnte i en anden tråd:Man skal føle en minimum,af respekt for modparten,for at jeg gider debattere.Og det gør jeg mildest talt ikke.
Når du citerer noget Mosebræk, kunne du så ikke for en god orden skyld, liiiige skrive hvem du citerer..? Ellers gider jeg ikke at svare på det. Kan du godt forstå det, Mosebræk?

Hvad skriver du ellers, Mosebræk..? Ikke noget.Mosebræk, har du tænkt over, at der er noget der hedder fornyelse.?...Åbenbart ikke, fordi du gentager dig selv hele tiden.

Okay du går under navnet Mosebraek - det vil jeg huske.

Det har du nemlig ret i Mosebræk, ikke alle kan være lige stærke i alfabetet.....
Hvordan synes du selv det går..??

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 21:36

Hvad er det for en type - ham Mosebræk.??
Jo, han kan ikke li' landbruget, han kan ikke li' jagt, han kan ikke li' golf, Mosebræk kan ikke li' noget som helst.
Mosebræk kan kun li' sig selv.
Mosebræk må ha' en yderst dårlig smag..

Mosebræk, du ønskes en god weekend. (Jeg mener det sku')
His din bedre halvdel ..
Hvis du ikke kan finde hende, ligger hun nok forskræmt under sofaen

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-07-10 21:37

suft ? hvad er det for en fisk
mente du en sjuft

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-07-10 21:38

Citat
For en god ordens skyld,staves det med "j" SJUFT.Måske det findes i ordbogen..... prøv.

så den ikke.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-07-10 21:39

Mosebæk du er en finurlig type, jeg vil kalde dig en selvglad tomgangspædago. Du vil være moralens vogter, uden at kende til essensen i moralen.
Det er klart grænseoverskridende at offentligggøre private udvekslinger, men hvornår er det forsvar eller angreb og hvad er formålet.
Du er åndeligt ( når du har drejet periskopet lige imod dit ejet spejllbillede ) højt hævet over os som du revser går skrydereiet på.
Du lover ikke at replicere på os, og dog laver skvatet ikke andet, keder du dig, eller har du en anden dags orden, regner du med, at du med dit store vid efter egen betragtning, at vi tager dig af notam, og det vil have en virkning, på den tåbelige måde du frembuser på næppe, du er i bund grund ikke andet end en lille linselus som leder efter billige points.

mvh
MULTI- X
Som leder efter valium til dig

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 21:40

Citat
for så bliver jeg virkelig gal og offentligør
hvem du i virkeligheden er.

Kom så Ballegaård, vi venter på offentliggørelsen af mit navn.!!!!!

Jeg håber den ondelynene, at det er det rigtige navn du kommer med.!!
Ellers er du på skideren Balledreng.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-07-10 21:42

Citat
Hvad skriver du ellers, Mosebræk..? Ikke noget.Mosebræk, har du tænkt over, at der er noget der hedder fornyelse.?...Åbenbart ikke, fordi du gentager dig selv hele tiden.

Jeg synes skam også selv det er irriterende,med alle de gentagelser.(tidsspilde).Men på grund af mine "modstanderes" middelmådige fatteevne,er det desværre en nødvendighed.

Men ellers vil jeg sige tak for dagens underholdende indslag.Nu trænger puteren til en hvil.

Mosebaek. (Bræk).Husk det nu.Gider ikke gentagelser.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 21:48

Okay, og g'nat.
Prøv at være lidt mere....hmmmm...up to date i morgen.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-07-10 21:52

Mosebræk du har nok opnået en vederlagsfri Bajut hjos BB1 ved dit formidable spinjob, få dog et jordspyd monteret et eller andet sted mein freund

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 21:55

Her er Mosebræks ven, spam-free
Jeg citerer;
Citat
Kan nævne BENZOIDE´r forbruget, på sådan en cykel er mindre en at pisse på KLUMME
MAX 3 km/ pr Liter.
Men så kommer jeg desvære også sikkert HJEM__IGEN med 300km
spørg Poli

Stakkels klumme

Spam-free, din knoldesparker, du har intet format - overhovedet.
Dig gider jeg ikke at høre på..... du er blakket.!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 22:39

bb1, skriver;
Citat
Du spurgte mig tidligere om jeg havde kontaktet Henrik Krogsgård på Bornholm. Det havde jeg ikke, det er en hel anden,der forklarede mig om en tekstforfatter, der var født i 1968 og har boplæ ved K:B.

og igen Det har jeg aldrig spurgt om.
Læg spørgsmålet up, gamle jas. Du vil jo så gerne offentliggøre min mailtrafik.

Henrik Krogsgård......må jeg være fri.!!!! Det næste bliver vel, at jeg er Johnny fra Kandis

Nu er det efterhånden 24 timer siden du offentliggjorde den sidste af min PM'er til dig.
Er der ikke flere PM'er at offentligøre, bb1.???
Nå, men jeg kan da fortælle dig, at jeg har endnu et par PM'er fra dig i baghånden.
Hvornår skal vi offentliggøre dem, bb1.??? - Du bestemmer slagets gang.

Til de øvrige læsere:
Jep, jeg ved godt, det er en beskidt "krig" der er imellem bb1 og jeg.
Men, når man er så kvajet, at lægge privat korrespondance op i offentligt forum - som bb1 har gjort det, må man regne med at det kommer 10-foldigt tilbage igen.
Jeg har intet at miste - jeg er anonym,. Men bb1, som har oplyst sin navn, adresse, facebook,etc...
starter på en krig som denne......tsk, tsk, tsk....hvem sagde dømmekraft..???

Jeg skal gerne stoppe med offentliggørelsen af flere PM'er - men det kræver en undskyldning fra bb1's side - hvad jeg nok ikke får - så må han bare ha' flere hug.

Jeg tror på, at han bruger samme metode som han brugte overfor Centerpoint - nemlig at påstå - herpå sitet, at han blev truet på livet.!

Til bb1.
Har du fået nok - eller skal vi gi' den et par PM'er mere.??? Se venligst bort fra Mosebræks hjælpende hånd, han kan alligevel ikke redde dig. Han vilk kun høre sig selv.
Jeg forventer et svar fra dig.
Okay, jeg har blacklistet dig - men svar i din egen tråd.

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-10 23:06

Arh - Heidi-Ho. Nu havde jeg sådan glædet mig til at læse Ballehof`s interne mails til dig. Indtil videre har jeg været kisteglad for den med Dyreetisk Råd. Den demonsrerer nemlig på bedste vis, at Ballehof intet faktuelt ved om EBB`s møder i rådet. Fra EBB kan jeg fortælle, at Ballehof ringede til Ole Roed og forsøgte at fritte ham. Ole har siden, til EBB, beklaget sin åbenmundethed - med formuleringen: "Ja, det var nok ikke så smart". Ballesmækkeren bedyrede sidenhen, at det ikke var Ole Roed han havde været i kontakt med, og derfor har EBB tilskrevet Dyreetisk Råd - det blev gjort i dag. I skrivelsen nævner EBB blandt andet, at der i rådet åbenbart befinder sig et medlem, som ikke respekterer tavshedspligten. Rådet vil givetvis kontakte Ole Roed, for at få en forklaring - og mon ikke der bliver lagt i kakkelovnen til Ballekløveren. Var jeg formand, ville Ballehyleren blive ekskluderet af DJ.

Ak ja. Det syder i Ballehylerens hjerne, og det er ubegribeligt at et kvaj som Moesbaek ikke kan gennemskue hele molevitten. Men det skyldes nok at han har fået tilbud gratis jagt på Løvenholt - eller at han måske tilhører en af de tyndbenede kammersjukker på Ballehylerens hjemmeside. Det er squ så elementært - kære Heidi-Ho.

Men jeg glæder mig sædeles meget til resten af PM`erne. I vores situation er det nødvendigt at vende hvert et gulvtæppe. I modsat fald fortsætter Ballehyleren i samme boldgade.

Jeg sender lige en PM med kopi af henvendelsen til Dyreetisk Råd - som jeg har modtaget lørdag.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 23:58

Tak for det - jeg har lige netop modtaget - og læst din interessante mail.
Jeg må sige, nu ser jeg hele problematikken klarere.

Mht. til Mosebrækket, så er det også for mig helt og aldeles uforståeligt at han - Mosebræk - kun kan se sagen fra en side -tilsyneladende fra bb1's side.?
Men jeg tror sku'tte, at Mosebræk skal på jagt hos bb1.
Husk på, Mosebræk er modstander af alt, Golf. landbrug, jagt, Bajut'er - og sig selv. Jeg tror sågar at Mosebræk er modstander af selve livet.
Okay, det kan også være hårdt engang imellem, men livet skal jo leves, uanset om man vil det eller ej.
Vi får at se hvad Mosebræk har af kommentarer når han vender tilbage til sitet - forhåbentlig er han udhvilet og i topform
Mvh.
Heidi i mosen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-08-10 01:00

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-08-10 00:23

--------------------------------------------------------------------------------
I guder hvor I kan. Dyretiskråd og Ole Rod Jacobsen. Det er sandelig de bonede gulve vi er kommet på nu. H.H. Husk at tage slips på!!!!!!

Jeg sidder lige frem her og ryster af angst. I sær fordi jeg er den eneste der ved hvorfra jeg har de oplysninger om E.B.B. opførsel og virke i rådet og jeg har tidligere skrevet, at det IKKE var fra O.R.J. så vil Tombaneseren nu også til, at gøre sig selv til grin med H.H.`s hjælp? - Så for mig ingen alarm.
Jeg ønsker jo netop, at I HYLERE afsløre jeg selv.......

. . . og det skal så lige ses i sammenhæng med denne mail:

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-07-10 23:01

--------------------------------------------------------------------------------
Svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-07-09 18:23

--------------------------------------------------------------------------------
Hej bb1.

Vi kunne måske med lidt held påføre DLS, og især EBB, et sidste og afgørende dolkestød.
Du skrev i et indlæg - her idag, at du havde afgørende bevis for, at han, EBB, prøvede i Dyreetisk råd, at sælge ud af jagten.
Hvis og såfremt du tør lægge beviserne frem, synes jeg du skulle lave en tråd hvorpå du beviser at det forholder sig sådan.

Jeg har selvfølgelig forståelse for, hvis de referater du er i besiddelse af er fortroligt materiale og derfor ikke kan/eller ønsker at lægge dem frem.

Men det ville ellers være en god måde at knække DLS - og især EBB på.

Mvh.

HH

Tjae. Nu kan man ikke pille håret af en skaldet - hvilket omsat til Ballehof`s badutspring betyder, at man nok ikke kan forvente sig for meget af Ballehof`s evner til at gennemskue egne brølere.

Nu tror jeg helt bestemt, at Ole Roed ikke vil lyve sig fra samtalen med EBB, hvor han krystalklart vedgår at have informeret Ballehof om elementer fra Dyreetisk Råds møder - og derfor står det klart, at staklen Ballehof har sine få oplysninger fra netop Ole Roed. Nu bliver det spændende, hvis Dyreetisk Råd forlanger en forklaring fra DJ-formande. Mon Ole Roed vil affinde sig med denne form for illoyal adfærd. Under alle omstændigheder er Ballehof en færdig mand i DJ sammenhænge.

Jeg kan se, at Ballehof hidser sig op i sin mail i en anden tråd. jeg forstår godt han er på skideren. Han er så torskedum, at han tilmed røber, at han har sine oplysninger fra andre end Ole Roed. Altså må der sidde et brødflovt medlem af rådet. Det er squ alvorligt.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-08-10 01:08

"Der var også hundefolk tilstede ved Dyreetisk Råds møder" - skiver Ballehyleren fra Løsning.

Det har Ballehyleren tidligere påstået, men EBB har oplyst, at ganske vist åd hundeførerne med på rådets ekskursioner - men de var den onde lyne Ballehof i den brede bag ikke med på møderne, hvor Ole Roed (DJ) og EBB (DLS) var eneste jagtrepræsentanter.

Næ, næ, Ballegyllespreder, du slipper ikke af krogen denne gang. Endnu engang har du forsøgt at fylde deltagerne her med løgn.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-08-10 01:11

Og så tillykke med dine nye tænder. de gamle er vel blevet ædt op af ren og skær ondskab, syre, eder og forbandelser.

Det må være et fantastisk syn. En gammel affældig fed mandsling med funklende nye "dænder".
Nøøøøjjjj!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-08-10 01:15

Nada - hundeførerne var kun med en enkelt gang på en kro, hvor de sad og trykkede sig i periferien. Og ingen gider vel diskutere jagtlige spørgsmål, når fadene bugner af lækkert smørrebrød.
Du er "busted" endnu engang - løgnhals.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-08-10 09:55

Ja når man går ca et år tilbage her på Kandu, hvor man ikke var tilstede, kan man kun konstatere, at jægere er et vekselvarmt folkefærd, så Tonga " skrive ej mere end vingerne bær ".
Fint nok at du igen overlevede et snedigt attentat, det sætter jeg pris på
MVH
BW
MULTI-X
Kigger på Vendekåben

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-08-10 10:40

For at genta`gentagelsen (og for at det tilsyneladende stadigvæk,kniber med forståelsen):
Citat
Som jeg nævnte i en anden tråd:Man skal føle en minimum,af respekt for modparten,for at jeg gider debattere.Og det gør jeg mildest talt ikke.

Nu kan jeg efterhånden skrive det,med ryggen mod pc`en.
Citat
Mosebræk du har nok opnået en vederlagsfri Bajut hjos BB1 ved dit formidable spinjob, få dog et jordspyd monteret et eller andet sted mein freund

Citat
Her er Mosebræks ven, spam-free

Citat
Mht. til Mosebrækket, så er det også for mig helt og aldeles uforståeligt at han - Mosebræk - kun kan se sagen fra en side -tilsyneladende fra bb1's side.?
Men jeg tror sku'tte, at Mosebræk skal på jagt hos bb1.
Husk på, Mosebræk er modstander af alt, Golf. landbrug, jagt, Bajut'er - og sig selv. Jeg tror sågar at Mosebræk er modstander af selve livet.

Da det hele (som sædvanlig) kører på tegneserie niveau,og mit syn "på sagen",burde være velkendt (måske ikke af de 4-5 personligheder,der står for jagt-teamet) anser jeg min "mission" overstået,for denne gang.
Men fortsæt endelig,den "hyggelige" dialog.Jeg skal ikke forstyrre.God søndag.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-08-10 12:52

I må undskylde mig - men med alle de informationer I ligger inde med, både den ene og den anden,
kan jeg slet ikke følge med mere !

Men Sandhedsvidnet er jo på vej til Manila, vistnok ikke kun for at hente "Manilla-mærker", men mon ikke også han benytter lejligheden til at købe nye tænder og briller ?? Og måske en au-pair pige med stok ??

Øjenvidnet2²
MULTI-X
Lammefjorden

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-08-10 13:19

Det kan jeg godt forstå Øjenvidnet4, men havde det ikke været for Ballehof`s udlægning af røgslør, så havde situationen været en anden.
Man kan kun beundre hans optimisme. Han jubler her i sommervarmen, på trods af at han er blevet afsløret med følgende:
Han påstår at være medkomponist på Kim Larsens "Kvinde Min".
Han optræder anonymt på Kandu siden.
Han er begejstret for transvestiter i den nærmste familie
Han har fået nye tænder
Han påstår ay have fået carte blanche af Ole Roed til at opføre sig som en sindsyg
Han sender i stribevis af PM`er til gamle og nye deltagere på Kandusiden indeholdende løgne
. . . etc., etc. og 10 x etc..

Dertil kommer, at han nu er på vild flugt fra tidligere løgne, og det bliver meget interessant at sse, hvordan han kommer ud af det med skindet på næsen.

Joh, det har Fandeme været en god sommer for Ballehof.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-08-10 13:36

Citat
Næh,du behøver nok ikke alligevel "blakke" mig.Tror ikke jeg har mere at sige.Så bare rolig.
Skrev komiske Mosebræk i sit første indlæg..
Meeen, Mosebrækket kan ikke helt slippe sit tag i debatten, idet Mosebrækket, har beriget os yderligere ......med.... en... 5 - 6 indlæg.....Spændende om Mosebrækket har mere at sige..?

Til bb1.
Du skriver i din egen tråd, at jeg skal komme med de sidste 2 PM'er.
Aaarhhhh, du mente nok de sidste 4 PM'ere.
Rolig nu, gamle jas. De PMere gemmer jeg til der virkelig skal sættes trumf på.

Men bortset fra det, bb1. Nu håber jeg da, du virkelig har lært noget af "krigen" ? Om ikke andet, så har du ihvertfald lært, at man ikke skal kaste med sten når man bor i et glashus.

Jeg kan betro dig med, på onsdag rejser jeg væk på en lille, men yderst velfortjent 5 dages ferie - yes, til jylland.
Hvem ved, måske render vi ind i hinanden - du er jo let genkendelig.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-08-10 14:20

BB1, forhold dig, med dit slimede grin om munden, til dine Bajuter, det som du mest lægger mærke til åbenbart på dine raids til Asien meget klædeligt som du omtaler dem og fejlmuligderne for at kønsbestemme dem, men de er vel rigtige glade og tilfredse med den måde de bliver behandlet på, af store ildelugtende uvaskede halvfulde fede svin, som ikke engang tør tage en svingom med en dansk pige, men når der er dømt Asien og Bajutter så er frit slag, du er sgu en mand af ære, og høj standard.
Er det, det som du underholder og binder dine jagtvenner til dig med, ja selvfølgelig. Du er jo verdensmanden og har kontakterne til de eksotiske østen, og så krydder du lidt med din interlektuelle omgangskreds, personlige relationer til DJ øverste top, altså i egen fantasi, hovedet kører rundt som på en Vestas Wind Turbin, ude på Horns rev i vindstyrke 14 når dit navn nævnes, desværre er alle nu afdøde af dine forfattervenner, men det lyder skam fint ikk.

At fråden står om gabet på dig, fordi EEB åbenbart var selvvalgt, til denne jagt med tilhørende meningsudvekslinger sammen med Ole Roed og andre er vel soleklart.
Hvis du ikke var blevet kørt ud af døren hos DLS, havde man da heller ikke kunne have sendt dig, det må da kræve en form for dannelse og viden om, hvordan man opføre sig i forskellige situationer, og et grand af tillids vækkelse, viden om problematikken, og ingen kan da ikke have dig til, at tumle rundt der. Hvis du som sagt ikke var blevet ekskluderet var du nok heller ikke kommet med, så det var godt at EBB var en værdig rep. for DLS og kunne konversere de andre mødedeltagere og især Ole Roed, det ville på sigt jo være glimrende at de to foreninger måske kom til at trække mere sammen, så det var vel et lille korn som EBB måske har sået og som måske bare skal passes lidt, men det er han nok mand for, hvis det bliver valget.

Lige en ting de, der store nogle som brummer på vejen, nogen gange har de en anden ting trækkende efter sig, kommer fra D S V og er fredet, det er ikke D L S som bringer medlemsblade ud så hold snitterne fra dem, og de må ikke skydes ved diselstanderene for de fredet på foderpladserne, modsat dine vagtler og hangeder please

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-08-10 15:27

Øjenvidnet2²
MULTI-X
Horns Rev

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-08-10 16:19

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Og ja forresten H.H. født i 1968 jeg kunne sagtens være far til dig,men det ved jeg,at jeg bestemt ikke er. For en fyr der udgiver sig for at være en pige han er en Bajut og de gener findes ikke i min familie.
Nej Gudske lov er du ikke min far -jeg tør knapt tænke tanken til ende.
Er du i det hele taget biologisk far til nogen.??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-08-10 19:58

Kors Heidi-Ho

Du er godt nok blevet arrig. Det ligner dig ikke.

Så lov mig en ting, pas på dit blodtryk.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-08-10 20:31

Nemlig granner01, når jeg bliver trådt godt og grundigt over tæerne - så bliver jeg sku' vred.
Blottrykket er stadig 125/70

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-08-10 02:25

Hvad er en Bajut for en fætter???

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-08-10 05:53

Se indlæg ovenfor 31-7-10 kl 18.10

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-08-10 09:22

Uhadadadadadadadadada.
Nu har detektivbureauet i Løsning kirkesogn, v/ agent 00 og en papski, Bent Ballegård, fået en opgave.
Han skal efterforske en person ved navn Heinz Didrik von Holzenstein - alias Heidi-Ho.
Rygters bureau i Løsning sogn melder, at en skummel mandsperson m/ nye bisser, er set rendende rundt i omegnens rundkørsel, iført skæg og blå briller og Sherlock Holmes kasket.
Da agent 00 og en papski ikke fandt spor er agenten nu begyndt at stille kritiske spørgsmål.
Bl.a. disse nærgående spørgsmål..

Citat
Heidie- Ho Jeg har skrevet til dig, at du ikke må lyve. For gør du det er du ikke bedre end de andre H Y L E R E incl. Tomben E.B.Berthelsen..

En hvis kunstrisk frihed O.K. men ikke direkte usandheder omkring hverken andre eller en selv..

Jeg sidder her med en liste fra KODA over teksforfattere, der har leveret tekster til Ørkenens Sønner og IKKE en eneste af dem er født i 1968?????????????????????????????????????????????

HVAD ER FORKLARINGEN???????????????????????????????????????????????????????????????????

Enten er du ikke født i 1968 eller også er det pral, at du har leveret tekster til dem og faktisk har skrevet her, at du lever af det!

Nu nytter det ikke, at blive sur og ondskabsfuld - nu gælder kun en forklaring

Uha nu bliver jeg rigtig nervøs.

Men Bent.....Hø,hø,hø, hvad rager det mig hvad du tror - eller ikke tror.
Fortsat god efterforskning, Hr. Bent Amatørbetjent.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-08-10 09:41

Hold da helt ferie, hvor der har været gang i den, nu kan jeg ikke følge med længere, men for mig får helt "nye tænder" en ny betydning
Efter at have være kommet på plads på hotel Den Linden Suites Manila, glæder jeg mig til en måned uden stress og jag

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-08-10 10:01

Hej Sandhedsvidne - fortsat god ferie.
Kunne du lige undersøge om der bliver udøvet voodoo på øerne.?

I nat vågnede med stærke smerter i ryg og knæ.
Jeg kom netop i tanker om nogen af mine "venner" måske har lært voodookunst da de boede på øen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-08-10 11:11

Hej Heidi-Ho.

De er de små ting der tæller i Ballehof`s tilværelse. Genialt med at smide årstallet 1968 ud til torsken. Nu sidder han og banker løs på sit tastatur - i håbet om at finde frem til din identitet. Jeg troede ellers han kendte til dit navn. Det har skrevet så mange gange tidligere. Endnu en løgn.

Og så har han stadig ikke fatgtet, at vi pisser på ham.

Mvh.
Torben G. Geertsen

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-08-10 13:41

Nu skriver Ballegård dette her;
Citat
H.H. For mig kan du da være lige så meget lige glad, som du ønsker. Jeg må blot konstatere, at du er en lige så stor løgenhals, som resten af hylerne...

Det ved alle så nu her på KanDu også har jeg opnået hvad jeg ville - tak fordi du selv gav mig løsningen, det viser jo også lidt om dit IQ...

Jamen så konstaterer du bare det, gamle dreng.

Mht. min IQ, Øhh..... nu mener jeg ikke at jeg har pralet med, at jeg skulle ha' en speciel høj IQ.??? Oder wass...
Menæh, hvis du kan finde et indlæg hvori jeg har skrevet noget om min IQ, er du meget velkommen til at lægge indlægget op - du elsker jo at offentliggøre al slags korrespondance - det er bare ikke altid du har succes med det.
Læg mærke til Bent B, jeg har med vilje udenladt at skrive noget om din IQ.

Du kalder mig en Løgnhals - eller en "løgenhals" men jeg har valgt at læse det som løgnhals.

Bent Ballegård, kunne jeg få dig til at fortælle de ærede læsere af denne tråd - hvad jeg har løjet med..??
Her tænker jeg naturlig ikke mit på nickname, eller mit fødselsårstal.
Apropos fødselsårstal. Bent, du har sikkert igennem tiderne fundet ud af, at Danmark ikke er særligt stort.?
Det vil du godt give mig ret i, ikke.??....Godt Bent.!!
Hvorfor fanden tror du så at jeg vil gi' dig mit fødselsårstal..???
Bent....æhh.....IQ'en...du ved.

Fortsat god efterforskning, Hr. agent 00 og en papski.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-08-10 14:49

Ha ha ha.....Det er hylende komisk det her.

Nu får agenten pissetravlt med at google navnet Torben G. Geertsen
God vind, Balledreng..

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 03-08-10 12:48

Hej Heidi Ho

Mon ikke snart denne tråd er uddebateret ? Bent Ballegaard Knudsen svarer jo blot med flere løgne og derfor umulig at kommunikere med på fornuftig vis - men det er vi jo nogle stykker der har vidst længe !
Det er også morsomt at se flere af deltagerne, som har haft ondt et vist sted af vore udgydelser, og det må vi jo nok medgive et stykke hen ad vejen, blamere sig i de tråde som Flash77 har lavet - nu er det pludselig ikke underlødigt det der bliver skrevet !! Men det er måske dertil forstanden hos visse personer rækker, så fred være med dem !

Du ønskes en god tur til Jylland - BB1 er let genkendelig, da hans nye tænder lyser voldsomt op i landskabet i det Midtjyske !!! Klap ham på skulderen fra mig, men kun på skulderen - du skulle jo nødigt kvæste staklen !!!

Med venlig hilsen
Provsten1
MULTI-X
Orehoved

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-08-10 15:44

Mange tak Provst.
Vi er faktisk ved at drage afsted. Vi har lejet et hus i Lalandia Billund, som vi bruger som base. Det er ungerne mægtig glade for - det ligger jo tæt op af Legoland. Men ellers skal tiden bruges til lidt familiebesøg - og jeg skal ha' besøgt en gammel soldaterkammerat - men ellers er det rent afslapning.
Vi er hjemme igen søndag aften.

Du har ret mht. til dem der kommenterer Flash's hjernedøde tråde - dobbeltmoralsk så det skriger ind i himlen.
Rygters bureau melder fra Løsning kirkesogn, at Bent nye øgenavn er "Perletand" om det har sin rigtighed - tja..det må undersøges...

Nå, nu kalder ungerne - vi skal afsted nu.
Papa her logger ud - og ønsker alle god kamp på sitet..............Over and out, Roger.

Mvh.
HH.
Jysk globetrotter.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-08-10 16:15

Jeg synes det stadig er underlødigt af jægerne (alle jægerne) at lave den hetz på hinanden. Fornærmelserne ryger gennem luften og folk får luft for deres agressioner.

Men det var ikke formålet med Kandu. Formålet var en sober optræden og at hjælpe hinanden på en venlig måde.

Jeg ved ikke om jægere generelt ikke forstår sober optræden, men så kunne i lære noget.

Hav alle en venlig og hyggelig sommer.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-08-10 17:13

Til granner01

Jeg forstår stadig ikke, hvorfor du og andre der ikke bryder sig om jargonen blandt jægerne, bliver ved med at besøge jagt-sitet ! Er det kun for at blive forarget, eller søger du gode historier med saftige emner ??

"Fornærmelserne ryger gennem luften og folk får luft for deres agressioner." Det er da positivt, at du har fattet bare en smule af dét der foregår !
Når folk lyver og praler som tilfældet er for en bestemt person og bestemt ikke ligger på den lade side med hensyn til perfide og personlige angreb på andre, så tager det ene ord nemt det andet. For mit eget vedkommende troede jeg man kunne klare sig med lidt morsomme bemærkninger, men jeg skulle blive klogere. Derfor har jeg lagt fløjshandskerne og taler frit fra leveren til vedkommende - min fornemmelse er, at andre er af samme mening og derfor er tingene eskaleret til, indrømmet, helt uantagelige højder ! Men lad os se hvordan tingene udarter sig.

Til en sober optræden hører også, at man ikke blander sig i andres tale, specielt ikke når man ikke interesserer sig for jagt og natur - husk det !
Så glem du blot din forargelse og bland dig i alle de andre emner jeg kan se du bruger ! Jeg hverken kan eller vil forhindre dig i at skrive på jagtsitet, men så må du også regne med at jægerne tager til genmæle, hvis tingene bliver for brogede.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Ølstykke

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-08-10 18:15

Heidi Ho her på Filipinerne er vejret fint og til din oplysning udøves der masser af woodo, MEN det kræver den praktiserende, ved hvem du er, så hvis du følt noget ubehag om natten, efter din fight med Knudsen (og du stadig mener det er woodo som hjemsøger dig) må han kende dit virkelige navn
I dag vil jeg til stranden og se på den fantastiske udsigt der er ud over vandet
SHV
Manilla

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-08-10 21:02

Hvis vi ikke skal besøge jagttrådene, så skal i holde jer fra alle andre tråde, og det gør i ikke.

Men den indstilling fortæller en del om Øjenvidnet4

Det er sørgeligt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-08-10 21:16

Kære Granner01

Jeg synes du udtrykker dig lidt firkantet. Hvis du finder nogle af os jægere i andre tråde, så vil du finde ud af, at vi opfører os forbilledligt. Det gør vi også i jagtråden - så længe en vis herre undlader at blande sig. Det ved du udmærket - og det er sørgeligt at nogen ikke vil indrømme den viden.
Årsag og virkning - kære Granner01 - er faktorer man ikke kommer udenom.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-08-10 06:30

Kommentar
Fra : granner01
Dato : 03-08-10 23:04
--------------------------------------------------------------------------------
"Så slipper vi for de forbandede jægertråde. De mener de har eneret på de tråde og dem som ikke er enige eller magger ret, de bliver blacklistet. Jægerne ved ikke hvordan man opfører sig.

Derfor er det et held hvis de vil ordne hinanden, for at sige det pænt."
-----------------------------------------------------------------
Dette er hvad granner01 forstår ved soberhed og venlighed overfor andre !! Sakset fra Flash77 tråden "Skyde hinanden...."
Ja, man tænker sit.........!!
At granner01 tydeligvis ikke "elsker" undertegnede, må jeg leve med - men at jægerne heller ikke må besøge andre tråde, forstærker blot indtrykket af hende ! Naturligvis skimmer jeg da andre tråde - det vil jeg ikke spørge granner01 om, men til behagelig orientering kan jeg oplyse, at jeg udelukkende giver mit besyv med i jagttrådene - nogle få gange dog i hundetråden. Men opfat det blot som en trussel til skræk og advarsel om, at jeg MÅSKE dukker op i en anden tråd, hvis emnet interesserer mig
Så derfor kære granner01: Jeg kan forklare dig tingene, men ikke forstå dem for dig !!!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Amager Fælled 2

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-08-10 08:10

Hej Sandheden.

Det er hyggeligt at høre fra dig. Dejligt at du "nyder livet og drikker af dunken" - det skulle man unde sig selv lidt oftere.

Jeg håber du finder dine "Manila-mærker" - har de også "Skovmærker" i dette paradis ?

Ligeledes er det spændende, om du evt. støder på levn fra dengang en kendt dansker og raketingeniør boede(?) i Filipinerne og om nogen kan huske nogle episoder fra de glade 70'ere, da dele af den danske hjernetrust inden for raket- og malkemaskineteknologi huserede der ?

Du ønskes fortsat god ferie.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Randers Regnskov

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-08-10 12:40

Fornemt.

Mvh.
MULTI-X
Tonganenseren
Er ved at klippe hæh - for satan da.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-08-10 13:22

Hej Tonganeser.

Tak for venlig deltagelse !

Hvorfor klipper du Hæh - bor han ikke i Jylland ? Tsk-tsk. Hva'ba ? Nåh du mener hæk - så kan jeg bedre forstå dit banderi - men hvor er det dejligt når det er overstået !!!

"Perletanden" har nok opgivet at videreføre sin tråd mod Heidi Ho. Sikkert klogt nok, da han jo vil blive endnu mere til grin end han er i forvejen - nå for fanden - nu skal jeg passe på granner01 ikke bliver sur på mig

Nu mangler du kun det værste ved hæk-klipning, nemlig at samle alt afklippet sammen og evt. køre det på kompostpladsen, hvis I har en sådan hvor du bor !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Øster Doense

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 04-08-10 16:49

tror heidi blev bange for bb1, ellers han havde vist os de sidste beskeder, bb1 har taget på heidi.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-08-10 17:22

På sætter vis er det vel også ligegyldigt, set i et større sammenhæng om BB1 kusine måske også var heldig, og finde en Basut undskyld Bajut nede i Phillipiner Graven. Bb1 er vist for længe siden sat i den rigtige bås, også uden at hans lækkerier skal udpensles med endnu flere af hans pm´r til 3. mand.
Heidi HO´s tilgang til Tonganesren i hans pm til BB1, taler også for sig selv
Udveksling af private skrivelser er jeg stadig imod, især taget i betragtning om hvilken betydning, BB1 har, set i saglige og forenings sammenhænge og smagen i munden må for begge parter ærlig talt smage lidt af bitter mandler. Det er også kun tumber som praler med, hvilke kvinder de har tiltuskes sig deres gunst, pralerøvene fik altid bagslag
Det tjener nok ikke hverken Heide Ho eller BB1 ret meget, at køre den længere, men bekræfter reglen med, at man skal være meget omhyggelig med, hvad man foretager sig på debatsider, hvor det kun er ulvetimen som råder og det kun er selvjusticens som sætter reglerne, så skal vi så ikke gøre det

Mvh
BW
MULTI-X
i minefeltet

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-08-10 18:31

pralerøvene fik altid bagslag

. . øh! Mener du ikke baghyler??

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Har et par hundrede myggestik

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-08-10 19:07

Nej, de kom aldrig i betragtning mere og blev dømt ude fordi de

MVH
BW
MULTI - X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-08-10 19:51

Der var du oppe af hullet Tonga, jo det bagslag kunne godt give bawslag, men det udmyntede sig sgu da inte til en baghyler, en baghyler kan være en BB2 uden for døren, til en DLS genralforsamling.

MVH
MULTI-X
Lidt bagstræberisk

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 05-08-10 08:32

Hvor er det befriende med den ro det har givet, efter Bent Ballegaard Knudsen har forladt arenaen.
Så det nytter noget at stå sammen med fornuftig argumentation mod den splid og spektakel som BBK er eksponent for - lad os håbe han bliver væk til glæde for ikke kun jægere, men alle !!

Kommentar
Fra : granner01
Dato : 04-08-10 23:09
-------------------------------------------------------------------------------
"Det er jægertrådenes skyld at jeg er helt overbevist om at der findes dumme mænd. Gud hvor kan de ikke finde ud af at bruge det indvendige af hjerneskallen."
---------------------------------------------------------------------
Mænd i hele verden, foren Jer - nu har dette kvindemenneske igen begået et udsagn, hvis lige hun ikke selv kan finde ud af ! Mon ikke blot hun ønsker sig et mandfolk der kan sætte tingene lidt på plads for hende ?
Den generallisering af vort køn er simpelthen for meget - at hun tydeligvis ikke kan lide jægere, men gerne kød, viser jo hvad det er for en skabning vi har med at gøre ! Hvis der findes en Hr. granner, synes jeg vi skal udtrykke vor sympati med ham ! Nemt har han det bestemt ikke, men det er jo aldrig for sent at rejse sin vej, hvis "livet" går ham imod.
Jeg kan kun opfordre debattører på KanDu til at tage sig i agt - næste gang hun ikke kan lide folk der har med f.eks PC'ere at gøre, blacklist hende - hun har jo selv i andre tråde givet opskriften !!

De bedste regnvejrshilsner
Provsten1
MULTI-X
Sct.Gertruds Kloster

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-08-10 22:08

Granner elsker jægere og er til det meste, men spiller den bly viol, det ses tydeligt udfra hendes emne valg og hendes " brede forståelse " lige fra fjernelse af kønsbehåring og nedskydning af dianas mænd, men de skal have vagra med, hvis de skal lege med hende i den viatuelle verden

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-08-10 15:05

Tak for svaret Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-08-10 17:23

Selv tak - og velkommen tilbage.
Mvh.
Tonganeseren