/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Okay bb1, så lad os starte svineriet
Fra : Heidi-Ho
Vist : 901 gange
100 point
Dato : 30-07-10 23:31

Ok bb1, du vil ha' krig - nu skal du den ondelynenel få det, min dreng.!!

Vi starter med beviset på din dobbeltproifil.

Svar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 23-08-09 03:38

Prøv at gå ind på: http://www.facebook.com/profile.php?id=1095086932 så ser du alle mine piger....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Flere gode PM'ere følger.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-07-10 23:39

Mærker for mærkeskydning.
Fra : bb1

Dato : 08-09-09 21:25

Da mener jeg,at før jeg blev ekskluderet af D.L.S. planlagde stifteren af D.L.S. og jeg at foreningen også skulle kunne tilbyde medlemmer, at skyde mærkeskydning,som hos DJ alt var planlagt og mærkerne fremstillet, men så ekskluderede de først stifteren og siden mig og mærkerne har jeg gemt, for de er aldrig blevet betalt...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Her indrømmer bb1, at han blev eeskluderet fra DLS

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-07-10 23:41

Flere og endnu mere belastende PM'er følger.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-07-10 23:50

M.M.
Fra : bb1

Dato : 12-06-10 19:36

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, jeg kendte Mogens helt tilbage fra Mariegården, et par andre venner flyttede ned på en stor gård i Holme Olstrup her blev "Kvinde min født" og også optaget i det gasserne lavede studio i laden.

Jeg kan også fortælle dig, at jeg har en stor andel i at sang og melodi til netop Kvinde min blev, som de blev, men hold det for dig selv - jeg gider ikke at forklare.
Sidst vi var samlet var til en fødselsdag i skovshoved. Kim Larsen var ikke med, men han betalte hele gildet...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Her får bb1 et anfald af storhedsvanvid.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-07-10 23:51

Nu kunne det være at jeg gemte de bedste PM'ere tilsidst - hvem ved.?
Hvad tror du bb1.?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-07-10 00:01

Uiiiiii! Det bliver spændende. Hatten af for initiativet. Tænk at kalde sig "Julemanden"?

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-07-10 00:07

BB1 og hans fægten med åben pande og hans foragt for anonyme skribenter, de små piger skal vel lokkes med noget, hvorfor så ikke Santa Claus

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-07-10 00:19

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-07-10 00:40

Nu har BB1 allerede slettet linket til julemandenkandu på hans facebook, den var der lige før, sidste bevægelser den 13.3.2010, latterlige nød han er sgu da totalt til grin.

Tag nu og nedlæg din egen tråd BB1, bare annuler den som du plejer, det går sgu galt for dig ellers, mere end det plejer sådan lidt omskåret, du forstår

MULTI- X
Sammen med Rudolf med den røde tud

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-07-10 00:53

BB1 det er sgu en af de bedste grinere, der er leveret, julemandskandu, anonym i dobbelt potens prøv en ny profil næste gang ved navn: Kandis on the Cock gud bedre det

MULTI-X
Levere lattergas hos Hede Nielsen

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 31-07-10 06:17

Nå nu er halvhjerne begyndt igen:

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-07-10 13:07

Hvad med at blackliste vic200, som gang på gang spammer trådene?? Jeg blacklister ham omgående, og mon ikke det er selveste Bb1 der går igen, hver gang lokummet brænder.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-07-10 14:10

Skulle ikke undre, nå nej han giver sig ALTID til kende, godaw du, han er blevet påfaldende stille, men han vbar hurtig til at fjerne linket til Kandujulemanden den gode BB1 bortset fra kode sproget er dukket op igen.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-07-10 15:20

Ja, det var squ lidt af en afbrænder, men kræet har tidligere haft op til 6 forskellige nicks - foruden de sædvanlige gæsteoptrædninger.
Men jeg er glad for HH`s initiativ. Nu har jeg fået klarhed over hvem der har gjort hvad - og oplysningen om EBB/DLS og Dyreetisk Råd er ganske enkelt guld værd. Den vil blive brugt.
Ellers lidt af et vejr herovre i Nordsjælland. Skiftevis varme næsten tropisk vindpust - afløst af kold blæst. Det ender nok med et gevaldigt brag.
Husk lige at slette psykoen vic200 og vic2000. Sygt.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X
Med røveren i sædet

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-10 17:04

Mon ikke snart hans gode Web body også er blevet lidt træt i koderne på ham, BB1 kan vel ikke selv have kapacitet til alle de nicks, for ikke at tale om det oven for skuldren kan vel heller ikke følge med.
Holger i Afrika har nok adamsæblet i en skål isterninger af bare grin, det var ikke smart at bede H H op til dans af BB1.

Fatter ikke at folk kan forsvare ham, med alt det møg den mand har bedrevet, men ok nogen gør næsten alt, for at møde op til et par skydefugle på hans godsjagter, og få muligheden for en gratis bukkejagt, hvis der rettes ind til højre aefter BB1 piben.

mvh
BW
MULTI -X
99 lufts ballons

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 17:18

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Du må være mere end almindelig naiv H.H. Hvis du tror jeg ikke kan og vil stå ved det jeg har skrevet så offentligør du kun alt det du har lyst til, men husk et svær kan være to ægget!!!

I modsætning til dig, så skriver jeg aldrig noget for at lokke andre i en fælde og der er overhovedet intet nyt i det du ligger frem i din nye tråd alle emnerne har vi været igennem. Så fortsæt du kun, men lad nu endelig være med at digte nogle løgenhistorier,for så bliver jeg virkelig gal og offentligør
hvem du i virkeligheden er.
Du spurgte mig tidligere om jeg havde kontaktet Henrik Krogsgård på Bornholm. Det havde jeg ikke, det er en hel anden,der forklarede mig om en tekstforfatter, der var født i 1968 og har boplæ ved K:B.
Aner jeg en form for, trækken i land..?
Næ min dreng, du startede krigen - og jeg gør det færdig.

Vic-idioten er blacket.

bb1, du har min tilladelse til at offenliggør hvem jeg er. Frem med navnet, fjols.

Nu nærlæser jeg liige bb1's meget interessante PM-trafik til mig for 3. person-følsomme oplysninger - derefter bliver de offenligtgjort.
Øhhh Tonganeser, du har ret meget at glæde dig til.
Der er en mail som du har sendt til bb1 - som bb1-fjolset har videresendt til mig.
Den sender jeg til dig pr. PM - på et eller andet tidspunkt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-07-10 17:21

Nemlig! Og her rammer du igen plet. Godtfolket er altid til falds for lidt jagt på et frimærke.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-07-10 18:12

Alle indlæg er kopieret over på anden tråd.

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-08-10 15:07

Tak for svaret betterwisser.