/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE SMULLER-54
Fra : Nordsted1
Vist : 725 gange
100 point
Dato : 30-07-10 08:14

Du ønskes STORT tillykke med føs'dagen, håber den bliver go'

(ps, hvad tid på døgnet er du født, for det kan da ikke være lige fra morgenstunden med dette vejr... kraftig regn og blæst)

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-07-10 08:38

Hip hurra

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 30-07-10 08:38

te løk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-07-10 09:24

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-10 09:56

Tak for hilsnerne

det er dejligt at blive husket her på sin 35 års fødselsdag

Et værre møjvejr, det kommer til at knibe med desserten iaften

De der grillstegte bananer må vist en tur i o.v.n en

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-07-10 10:17

Og et stort tillykke fra mig. Jeg er sikker på at du har været sød i år, det er en anden der har fødselsdag i dag der ikke har opført sig ordentlig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-10 11:27

Endnu en Kandu fødselsdag der er næsten en hel stime lige nu midt i den danske sommer
Et stort TILLYKKE skal lyde herfra, jeg håber du får en god dag sammen med venner og familie
Mangler i lidt se så her er et par solstråler til at jage skyerne væk
fødselsdagsmiddagen er jeg i ikke tvivl om bliver god, efter at have læst nogle af dine tips

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 30-07-10 14:41

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-07-10 15:02

Der stred den daw - en regn og en blæst,
da Jorden atter fik sig en gæst.

Hendes navn er smuller(54)

Mon hun ofte svinger kagerullen eller lever op til sit "navn" smuller

Hjerteligt tillykke

Hanne

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-07-10 15:19

tusind tak igen for alle de søde hilsner

Ja, vejret er ikke blevet bedre, så middagen må holdes indenfor.

Nu er jeg også næsten færdig med forberedelserne- jeg glæder mig til at smage
al den gode mad.

mvh Smuller

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-07-10 16:18

Kan madsavl tørres af en pc-skærm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-10 17:20

Citat
Kan madsavl tørres af en pc-skærm
Det kan den sagtens Cammilamoster, se bare her :
http://www.theslurps.com/

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-07-10 18:35

Med dagen...håber den bliver forrygende.
Det er silende regn her på campingpladsen hvor vi befinder os.

Men i morgen når din dag er overstået lover de igen...HVORFOR MON

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-07-10 19:45

Jeg når liiiiige at ønske dig T I L L Y K K E med fødselsdagen også
TILLYKKE
- og her til aften er vejret da meeget godt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-07-10 21:18

o.v.n.
- jeg kan ikke lide katte - bare den blir på déns side af ruden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-10 21:46

Doggy her er også meget mere energisk og kan sikkert jage katten ud
http://www.innocentenglish.com/pug-licking-screen-clean/

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-10 13:54

Tak for svaret smuller54.jHåber dagen gik godt, selv om det var indendørsvejr

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 01-08-10 19:56

For hulen da også . Bare fordi man har været væk i et par dage, så får man skutte sagt til den kære Smuller.

Men det kommer så her og lidt for sent: fra mig .

Kærligst Kirstine

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-08-10 21:18

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 01-08-10 22:09

og ha en god nat .

Kærligst Kirstine