/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sletning af bruger...ved brug af spam ?
Fra : scootergrisen
Vist : 734 gange
50 point
Dato : 30-07-10 06:03

Der har af og til være nogen som spørger hvordan man sletter sin profil på kandu.
Og af og til er der nogen der spammer ved for eksempel at oprette en del tips uden indhold.

Så kom jeg til at tænke på at det må da kunne lade så gøre at blive slettet hvis man spammer helt vildt.

Er der nogen der har lyst til at prøve ?

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 60 point
Dato : 30-07-10 06:24

Jeg oplever, at der faktisk er brugere, der har spammet helt vildt, og de er endnu ikke blevet slettet - så jeg tror ikke tricket virker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-07-10 06:50

Eller prøv med ekstrem ubehagelig adfærd, så skulle du være sikker på at blive slettet. Det er du i hvert tilfælde mere end god til

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 30-07-10 14:36

Citat
prøv med ekstrem ubehagelig adfærd, så skulle du være sikker på at blive slettet. Det er du i hvert tilfælde mere end god til

hvordan kan det så være at du (Klumme) ikke er blevet udelukket endnu? For behagelig er du ihvertfald..... ikke!

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-07-10 19:28

Citat
Så kom jeg til at tænke på at det må da kunne lade så gøre at blive slettet hvis man spammer helt vildt.

Jeg er af den overbevisning at Kandu ikke sletter nogen pr automatik......
- næ derimod bliver profiler måske slettet efter utallige opfordringer fra andre kandu'er

Og ligesom i den virkelige verden er der ALTID NOGEN der slipper af sted med grov adfærd og andre ikke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-10 21:48

Kandu sletter slet ikke nogen, men måske kan i komme på den sorte liste

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 31-07-10 13:55

Du er her da endnu

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 01-08-10 20:47

Hejsa Dahab.
Citat
Du er her da endnu

Hvem er dog "du" i dette dit korte indlæg ?

Kærligst Kirstine

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-08-10 23:14

Nååhhh Kirstine, nu er du humoristisk igen.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 02-08-10 09:16

@Majormajor

Det er møntet på spørgsmåls stilleren

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 03-08-10 17:00

Ihhhh altså, jeg troede, at det var ovn, der fik en over trynen . Undskyld ovn, jeg kunne godt nok ik lige forstå det .

Kærligst Kirstine

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-08-10 10:30

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-08-10 10:33

Citat
det må da kunne lade så gøre at blive slettet hvis man spammer helt vildt.
Prøv det dog. Det er da et forsøg værd for at komme af med dig