/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
I guder - kan det virkelig passe.
Fra : bb1
Vist : 924 gange
300 point
Dato : 29-07-10 09:37

Sådan skrev Tonganeseren:

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-03-09 10:22

--------------------------------------------------------------------------------
Kunne vi ikke snart slippe for BB1`s evindelige brokkerier her på siden. Om ikke andet, så skriver jeg squ til redaktionen for at få ham smidt ud. Nu har han kastet sig over en sagesløs E.B.Berthelsen - som jeg ved ikke deltager på Kandu siden.
Nu sviner han manden til, selv om BB1 er den største løgnhals nord for Alperne. Han lyver om sin jagt"karriere", har forsøgt at markedsføre sig som ingeniør - selv om han "kun" er en ganske almindelig kompressormontør. Sørgeligt at han ikke kan være tilfreds med det.

---------------------------------------------------------------------------------

Jeg har siden ført masser af beviser på, at Tonganeseren og E.B.Berthelsen er en og samme person, men ikke mindst selv har han afsløret sig.
Jeg er også sikker på, at det er gået op for et flertal herinde, at sådan hænger det sammen.
Det der så kan undre er, at det er de samme, helt de samme få personer, der bliver ved med at støtte ham og det er vel grunden til, at han fortsætter.
Desværre har hans evindelige trusler i mod andre, når han bliver modsagt, en meget uheldig virkning på de medløbere han har og som jeg har døbt hylerne, fordi det er det eneste de kan hyle op om ting de ikke aner det mindste om, men måske har læst noget, som kan rykkes ud af en sammenhæng også bruges til personfnidder.
Jeg har derfor et spørgsmål til ALLE deltagere herinde: Vil I være med til, at stoppe dette vanvid, som ikke er til gavn for noget som helst?????????????????????
Det er ganske enkelt.

Det kan gøres ved, at alle holder tråden?
Tag nu spørgsmålet her. Jeg er helt sikker på, at hylerne straks fare på banen, med det sædvanlige personfnidder, som intet har med det stillede spørgsmål, at gøre: Vil I være med til, at stoppe dette vanvid?
Gå da ind og skriv: Hold dig til tråden!!!!
Sådan kan det stoppes og vi kan igen få et forum, som kan være til gavn for alle, selv HYLERNE……..

Med Venlig hilsen.
Bent Ballegaard.
www.bb-jagt.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-10 10:01

Citat
Jeg har derfor et spørgsmål til ALLE deltagere herinde: Vil I være med til, at stoppe dette vanvid, som ikke er til gavn for noget som helst?????????????????????
Det er ganske enkelt.

Du har ret - det er let....

Kandu skal bare smide hele bundtet (sølle 4-5) UD.....

Kandu er et "hjælpeforum"......

Det ENESTE I bruger det til er bavl af al mulig art...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-07-10 12:29

BB1

Skriv direkte til Kandu og få de profiler slettet. Måske bliver din også slettet, men så må du lave en ny.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-07-10 15:19

Rigtig Granner og helt ærligt - det er forsøgt. Da en sendte mig en PM. om at E.B.Bertelsen alias
Tonganeseren havde gjrot det, skrev jeg også til KanDu, men de er helt lige glade.
Derfor må vi selv holde justits.
Tak til både dig og refi, at I igen tør deltage her....
Der skal kun nogle få flere til, så er der et flertal, at vi så strak får nogle nye profiler er helt op til KanDu, det kan de nemt lukke for....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-07-10 22:17

Hej bb1 - gamle ven, jeg har en god nyhed til dig. Hvaeee, vil du høre den..?
Jow du vil, dit nysgerrige apparat.

Som du ved, overnatter jeg hos mine forældre i denne tid - slemme dreng, du ved nok hvorfor.
Og som jeg fortalte igår, blev mutter jo helt og aldeles oprevet da jeg google et billede af dig fra din hjemmeside. Her blev jeg virkelig glad for, at jeg ikke kom ind på Jensens Safaris hjemmeside -tjø høee, du ved, det der foto, Jensen har med trefork og horn....Nå lad det nu ligge...
Men det jeg vil frem til er, at jeg endelig har overbevist mutter og fatter, at selvfølgelig vil du dem ikke noget ondt. Men de kan skutte glemme det der billede af dig.
Men rolig nu, gamle jas, jeg har fortalt mutter at det ikke er udseendet man skal dømme efter - da faldt hun da endelig til ro. Jeg måtte så til gengæld højt og helligt love hende, at jeg ikke ville pleje omgang med dig - det løfte kan jeg sagtens holde.

Lige på falderebet. Skylder du egentligt ikke at svare på, hvor stor andel du havde i sangen, Kvinde min..?

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 150 point
Dato : 29-07-10 22:58

hvornår skyder i JER SELV

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-07-10 23:00

Citat
Det kan gøres ved, at alle holder tråden?
Tag nu spørgsmålet her. Jeg er helt sikker på, at hylerne straks fare på banen, med det sædvanlige personfnidder, som intet har med det stillede spørgsmål, at gøre: Vil I være med til, at stoppe dette vanvid?
Gå da ind og skriv: Hold dig til tråden!!!!
Sådan kan det stoppes og vi kan igen få et forum, som kan være til gavn for alle, selv HYLERNE……..

Det er noget af en tåreperser du har gang i.
Du ved godt, når man appellerer til folk om noget - i dette tilfælde om at stoppe personfnidderen, burde man så ikke gå forrest med et godt eksempel.??
Du er jo selv tilhænger af personfnidder og øgenavne. Du ynder også at stikke en "lille løgn" engang imellem.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-07-10 23:02

Citat
hvornår skyder i JER SELV
Det prøvede jeg på igår.
Men ak og ve jeg skød sku' forbi.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-07-10 23:06

Citat
Hvad bruger DU livet til
men om jeg fatter/ mutter mennesker der har familie
sidder herinde og snakker.

livet er for langt til alt den brok, MEN OP TIL JER SELV

profilen her er OPHØRT pr næste disk-oprydning
Skrev spam-free fjolset i januar måned.
Du rider åbenbart ikke den dag du sadler.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-07-10 02:26

Så er der kun en vej Heidie Julemand!!!

Det er desværre ud på bænken - for du vil jo ikke holde tråden,men som HYLERNE kun personfnidre om gamle historier fra Afrika..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-07-10 15:44

Sådan skrev Heidi-Ho:::::::::

Svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 17-07-09 16:22

--------------------------------------------------------------------------------
Ja..... smædeskrivelser findes der åbenbart mange af....

Men, det lader til at EBB nu er fuldstændig ude af billedet. Han har ikke været logget på siden den 26. juni. Og læg også lige mærke til, at Sandhedsvidnet og TRD, også er ude af billedet....
Jeg håber da på, at I får jeres "gamle Kandu jagtdebatside" tilbage som det var.

Jeg vil også så langtsomt trække mig fra debatten. Men jeg lover, kommer DLS-slænget tilbage, så står vi sammen igen.
Vi kæmpede sku godt sammen bb1, gu' gjorde vi så.!

Mvh.
HH

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vende om 360 grader fra den ene dag til den anden, ja sådan er der jo nogle personer, der er!!!!
- Man kan kun sige en ting: Sådanne personer kan man ikke stole på......
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-07-10 17:42

Hyler har det svært nu - de aner ikke i hvilken retning de skal gø......
- men den der herinde begyndte med at udskrive "Private" PM`er var Heidi-Ho husk det. Det skulle han aldrig have gjort kan I se oven for - for så bliver han blot rundtosset af at møde sine egne skriverier en gang til....

En fornuftig forklaring på H.H.`s skiften mening får vi vel heller aldrig, for han er lige så utroværdig, som de andre hylere, som hyler op om en masse ting,som de slet ikke ved en pind om,men sådan er det jo..

Men husk lige venner at få det hele med, når i citerer for et halvt citat er ingen sandhed husk det!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-07-10 23:01

Svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-07-09 18:23

--------------------------------------------------------------------------------
Hej bb1.

Vi kunne måske med lidt held påføre DLS, og især EBB, et sidste og afgørende dolkestød.
Du skrev i et indlæg - her idag, at du havde afgørende bevis for, at han, EBB, prøvede i Dyreetisk råd, at sælge ud af jagten.
Hvis og såfremt du tør lægge beviserne frem, synes jeg du skulle lave en tråd hvorpå du beviser at det forholder sig sådan.

Jeg har selvfølgelig forståelse for, hvis de referater du er i besiddelse af er fortroligt materiale og derfor ikke kan/eller ønsker at lægge dem frem.

Men det ville ellers være en god måde at knække DLS - og især EBB på.

Mvh.

HH
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lad os tage en til,så alle kan se at Heidi-Ho ikke er den engel, som han udgiver sig for at være og TRD kun udgiver en del af hvad der stod i indlægget, så det har fået en helt anden mening...
Da den person,der omtales langt senere er afgået ved døden, så er det TRD udsender ikke alle upassende, men direkte usmageligt og end ikke bagklogskabens klare lys kan retfærdiggøre, at han drager ting frem,som er skrevet for år siden om denne mand...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har skrevet det før Hylerne får aldrig lov til, at bestemme over hvad jeg skriver og ikke skriver, men hvis mennesker bryder min tillid, så bliver jeg sur..
Det gjorde E.B.Berthelsen og det har Heidi-Ho gjort. Derfor hænger jeg dem ud,som en advarsel til alle andre,så de ikke stoler på de to personer,som jeg var så dum, at gøre det!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-07-10 00:24

Du må være mere end almindelig naiv H.H. Hvis du tror jeg ikke kan og vil stå ved det jeg har skrevet så offentligør du kun alt det du har lyst til, men husk et svær kan være to ægget!!!

I modsætning til dig, så skriver jeg aldrig noget for at lokke andre i en fælde og der er overhovedet intet nyt i det du ligger frem i din nye tråd alle emnerne har vi været igennem. Så fortsæt du kun, men lad nu endelig være med at digte nogle løgenhistorier,for så bliver jeg virkelig gal og offentligør
hvem du i virkeligheden er.
Du spurgte mig tidligere om jeg havde kontaktet Henrik Krogsgård på Bornholm. Det havde jeg ikke, det er en hel anden,der forklarede mig om en tekstforfatter, der var født i 1968 og har boplæ ved K:B.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-07-10 23:25

Fortsæt du bare H.H. du har formået, at gøre dig selv helt til grin, så for mig vil det kun være spild af tid og gode kræfter, at svare dig - kom endelig med de sidste to PM`er der står intet i hverken dem eller de andre, som jeg ikke vil vedstå...

Men jeg advarede dig: Du skulle lade være med at lyve. Du har skrevet her, at du ikke har haft kontakt med Tombaneseren E.B.Berthelsen - hvordan kan han så ellers ordret citere en PM som jeg har skrevet til dig???

Du skriver, at jeg var den første der citerede PM`ere. Det er løgn. Det gjorde du, derfor ligger du som du selv har redt og tillykke med det...
Tombaneseren og D.L.S. Hylerne har i årevis forsøgt at få mig ned med nakken og det er ikke lykkedes - Hvad får dig til at tro, at du bedre kan. Jeg har intet imod naive mennesker de er ofte rarer, men du må desværre være syg i roen. Ved selv at offentliggøre PM`ere der klart viser du selv, har støttet mig imod dem, som nu pludselig er blevet dine venner..

Sluttelig den måde du nu sviner en anden person til i din tråd, viser jo også hvor syg du er, søg dog læge mand, det ender helt galt en dag, som det gjorde da du offentliggjorde navnet på E.B.Berthelsens kone og truede med, at besøge hende om natten.( Og jeg blev skal trukket ind i sagen også fordi Tomben, Oraklet, E.B.Berthelsen påstod, at det var mig, der havde givet dig navn og adresse - hvilket det ikke var!!! )
Du er altså alvorlig syg mand......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-08-10 00:23

I guder hvor I kan. Dyretiskråd og Ole Rod Jacobsen. Det er sandelig de bonede gulve vi er kommet på nu. H.H. Husk at tage slips på!!!!!!

Jeg sidder lige frem her og ryster af angst. I sær fordi jeg er den eneste der ved hvorfra jeg har de oplysninger om E.B.B. opførsel og virke i rådet og jeg har tidligere skrevet, at det IKKE var fra O.R.J. så vil Tombaneseren nu også til, at gøre sig selv til grin med H.H.`s hjælp? - Så for mig ingen alarm.
Jeg ønsker jo netop, at I HYLERE afsløre jeg selv.......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-08-10 00:37

Jeg glemte lige jagt invitationerne for den kommende sæson er indnu ikke udsendt og lige for at hjælpe den hjælpeløse Tombaneser lidt på vej, så var der jo også hundefolk med på den jagt ikke – tænk lige lidt over det

Så nu skrub griner jeg allerrede: O.H.J. en slem dreng har skrevet, at jeg har opført mig slemt i dyretiskråd er det rigtig?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Kan du ikke lige ekskludere ham, for det gør vi i Dansk Land og strandjagt, når vi ikke kan få det gennemført, som vi vil ha`..........................

Enhver med blot den laveste IQ kan hvis også grine af den historie, den er langt bedre end det bedste eventyr. Den må da blive sommerens bedst seller

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-08-10 02:39

Det har Ballehyleren tidligere påstået, men EBB har oplyst, at ganske vist åd hundeførerne med på rådets ekskursioner - men de var den onde lyne Ballehof i den brede bag ikke med på møderne, hvor Ole Roed (DJ) og EBB (DLS) var eneste jagtrepræsentanter.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I guder hvor er det spændende dette her - jeg sagde jo det ville blive årets bestseller!!!!

Hvem har i det hele taget påstået, at det mest var under møderne/ mødet, at E.B.Berthelsen dummede sig mest???????????
Efter de oplysninger jeg ligger inde med har Ole Roed Jacobsen ikke været med til alle møderne!!
Desuden så var der tale om en demonstrations jagt og den havde flere deltagere end Tomben, Oraklet, Tonganeseren, som stadig ikke vil være sit eget navn E.B.Berthelsen bekendt og som blev sendt til stedet, fordi D.L.S. ikke havde råd til at sende en kompetent person fra Jylland da jagten foregik på Sjælland..
Det sjoveste ved det hele er at Tomben E.B.Berthelsen tidligre har sagt, at han ikke gider deltage i sådanne jagter, men det var måske årsagen til, at han faldt helt og aldeles igennem, så deltagerne snakker om det i nu. Når jeg møder nogle af dem!!!

Dine trusler med hensyn til O.R.J. og eksklussion kan du godt glemme. Jeg kender Ole så godt, så jeg ved at den galej hopper han ikke på og specielt ikke, hvis jeg fortæller ham, at du har optrådt her under dæknavnet Tombaneseren.
Jeg behøver blot sende han et par af dine indlæg, skrevet sent om natten i en rødvinsbrannert, så er O.R.J. en så fornuftig mand, så han selv kan ligge to og to sammen - hvilket alle andre også kan, så stop du dine sædvanlige trusler. Dem har du fyret så mange af, så dem tror igen på mere - hvad med din anmeldelse til politimesteren af H.H. er politimesteren ikke din ven mere???????
Jeg tror det gerne for en politimester kan jo ikke omgåes en tyveknægt

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-08-10 11:28

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-08-10 09:55

--------------------------------------------------------------------------------
Ja når man går ca et år tilbage her på Kandu, hvor man ikke var tilstede, kan man kun konstatere, at jægere er et vekselvarmt folkefærd, så Tonga " skrive ej mere end vingerne bær ".
Fint nok at du igen overlevede et snedigt attentat, det sætter jeg pris på
MVH
BW
MULTI-X
Kigger på Vendekåben
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Velnok noget af det eneste,der nærmer sig sandheden, som bettewisser nogen sinde har været istand til at skrive. Det viser, at HYLERNE snakker sammen indbyrdes og ikke er en flok kloge mennesker, men en flok hylende medlemmer af Dansk Land og strandjagt, som ikke har andet at beskæftige sig med end at sende E-mail eller SMS beskeder til hinanden om: Hvad de skal og må skrive herinde på Kandu - Foretag jer dog noget fornuftigt - mal kravleprammen.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-08-10 14:26

I guder hvor I hyler uden at komme ud af stædet!!!! Intet intet nyt under solen!!!!!!

Øjenvidne hvad har nye tænder ovs. med sagen at gøre????

Jeg har heller ikke fået lov til noget,som helt af andre.. Jeg sætter sku` min hat som jeg vil!!!!

H.H. tag dig sammen mand - trudsler kommer man ingen vejne med - lærte du ikke det i skolen???

Min fars er større end din far ovs. Kom nu på banen ellers så offentlig gør jeg de sidste to PM for husk jeg har jo under min egen profil en cc af dem alle - så skal vi ikke lige være enig om, at det skyldes sommer varmen, at du vrøvler så meget og skulle du komme herover,så er du velkommen til, at kigge ind - jeg bære aldrig nag til folk,men jeg vil have lov til, at kalde dem for en og en når de er det og husk du og øjenvidnet forsvare jo en - rigtig gættet E.B.Berthelsen med H

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-08-10 14:31

Og ja forresten H.H. født i 1968 jeg kunne sagtens være far til dig,men det ved jeg,at jeg bestemt ikke er. For en fyr der udgiver sig for at være en pige han er en Bajut og de gener findes ikke i min familie.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-08-10 07:48

Rosinen i pølse enden

Heidie- Ho Jeg har skrevet til dig, at du ikke må lyve. For gør du det er du ikke bedre end de andre H Y L E R E incl. Tomben E.B.Berthelsen..

En hvis kunstrisk frihed O.K. men ikke direkte usandheder omkring hverken andre eller en selv..

Jeg sidder her med en liste fra KODA over teksforfattere, der har leveret tekster til Ørkenens Sønner og IKKE en eneste af dem er født i 1968?????????????????????????????????????????????

HVAD ER FORKLARINGEN???????????????????????????????????????????????????????????????????

Enten er du ikke født i 1968 eller også er det pral, at du har leveret tekster til dem og faktisk har skrevet her, at du lever af det!

Nu nytter det ikke, at blive sur og ondskabsfuld - nu gælder kun en forklaring

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-08-10 11:54

H.H. For mig kan du da være lige så meget lige glad, som du ønsker. Jeg må blot konstatere, at du er en lige så stor løgenhals, som resten af hylerne...

Det ved alle så nu her på KanDu også har jeg opnået hvad jeg ville - tak fordi du selv gav mig løsningen, det viser jo også lidt om dit IQ...

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 04-08-10 08:31

Tak for svaret spam-free.