/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tweeter klient
Fra : thyfoon
Vist : 572 gange
300 point
Dato : 21-07-10 23:16

Hejsa kandusser

Jeg bruger twiterbird Pro og har købt deres push klient men kan ikke få den til at virke

Nogle der kan anbefalde en anden tweeter klient det må gerne være så den sender meddelse. Over på facebook og som understøtte push meddelse saver at kan se når der er meddelser

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 21-07-10 23:20

Deres FAQ siger flg.

You haven't bought it? If you have already purchased global push, please re-buy it with the same iTunes Account. Don't worry, you won't be charged again.
Restart your device. Sometimes you just need to reconnect to the Apple push servers.
Try turning on notifications in your iPhone Settings app.
Just upgrade to a new device? Log out and back in. This will capture your new device token and get you pushin' real good.
Try the 'Test Push Notification' button.
Timeline won't be pushed to you, which means you need to have mentions or direct messages in your twitter account.
Check your 'Quiet Period' settings.
How do I set my Quiet Period?
If the time is not within the current " Quiet Period " time, TwitBird will not push messages to you. Please check your " Quiet Period " settings.
Note
If the start time is earlier than end time, the quiet period is within the same day.
If the start time is later than the end time, the quiet period starts today and ends the next day.
Why no badge push?
Sorry, we haven't implemented this feature, but we're working on it. Follow us on twitter to stay updated (link).
Why doesn't the 'Test Push Notification' (TPN) work?
Maybe because the TPN only works when your twitter account has mentions.
Why am I getting a Device Token Error?
Make sure your device isn't a jailbreak. Try restarting your device, as sometimes you just need to reconnect to the Apple push servers. If that doesn't work, Apple's push server might have problem.
Why Sandbox?
This is a common error caused by an app called AppSync for those who jailbreak their device. Uninstall AppSync and TwitBird, reboot your device and re-download TwitBird.
Push still not working?
Check out our support forum or send us a message and we'll discuss it over a drink.

Men mit engelsk er elendig så kunne den blive oversat også giver jeg 300 point
Skulle der være to svare (en med tweeter og en med oversættelse) opretter jeg en ny tråd med vedkommens bruger navn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-07-10 10:44

Dette her er en direkte oversættelse med Google sprogværktøjer.:

Du har ikke købt det? Hvis du allerede har købt global skubbe, skal du re-buy det med det samme iTunes-konto. Bare rolig, vil du ikke blive opkrævet igen.
Genstart enheden. Nogle gange har du bare brug for at genoprette forbindelsen til Apple push-servere.
Prøv at tænde anmeldelser i din iPhone Indstillinger app.
Bare opgradere til en ny enhed? Log ud og ind igen Dette vil fange din nye enhed token og få dig pushin 'rigtig god.
Prøv 'Test Push Notification' knappen.
Tidslinje vil ikke blive skubbet til dig, hvilket betyder, at du skal have nævner eller direkte beskeder i din kvidre konto.
Tjek din 'Quiet Periode «indstillinger.
Hvordan indstiller jeg min stille periode?
Hvis tiden ikke er inden for de nuværende "stille periode" tid, vil TwitBird ikke push-meddelelser til dig. Tjek venligst din "stille periode" indstillinger.
Note
Hvis starttidspunktet er tidligere end sluttidspunktet, den stille periode er inden for samme dag.
Hvis starttidspunktet er senere end sluttidspunktet, den stille periode starter i dag og slutter den næste dag.
Hvorfor ikke badge push?
Desværre har vi ikke gennemført denne funktion, men vi arbejder på det. Følg os på kvidre til at blive opdateret (link).
Hvorfor kan man ikke 'Test Push Notification "(TPN) arbejde?
Måske fordi TPN virker kun, når din kvidre konto er nævner.
Hvorfor får jeg en Enhed token Error?
Sørg for, at enheden er ikke en jailbreak. Prøv at genstarte din enhed, som man nogle gange bare brug for at genoprette forbindelsen til Apple push-servere. Hvis det ikke virker, kan Apples push-server har problem.
Hvorfor Sandbox?
Dette er en fælles fejl forårsaget af en app kaldet AppSync for dem, der jailbreak deres enhed. Afinstaller AppSync og TwitBird, genstarte din enhed og re-download TwitBird.
Push stadig ikke i orden?
Tjek vores support forum eller sende os en besked, og vi vil diskutere det over en drink.

Annuller spørgsmålet
Fra : thyfoon

Dato : 23-07-10 00:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål