Dette her er en direkte oversættelse med Google sprogværktøjer.:
Du har ikke købt det? Hvis du allerede har købt global skubbe, skal du re-buy det med det samme iTunes-konto. Bare rolig, vil du ikke blive opkrævet igen.
Genstart enheden. Nogle gange har du bare brug for at genoprette forbindelsen til Apple push-servere.
Prøv at tænde anmeldelser i din iPhone Indstillinger app.
Bare opgradere til en ny enhed? Log ud og ind igen Dette vil fange din nye enhed token og få dig pushin 'rigtig god.
Prøv 'Test Push Notification' knappen.
Tidslinje vil ikke blive skubbet til dig, hvilket betyder, at du skal have nævner eller direkte beskeder i din kvidre konto.
Tjek din 'Quiet Periode «indstillinger.
Hvordan indstiller jeg min stille periode?
Hvis tiden ikke er inden for de nuværende "stille periode" tid, vil TwitBird ikke push-meddelelser til dig. Tjek venligst din "stille periode" indstillinger.
Note
Hvis starttidspunktet er tidligere end sluttidspunktet, den stille periode er inden for samme dag.
Hvis starttidspunktet er senere end sluttidspunktet, den stille periode starter i dag og slutter den næste dag.
Hvorfor ikke badge push?
Desværre har vi ikke gennemført denne funktion, men vi arbejder på det. Følg os på kvidre til at blive opdateret (link).
Hvorfor kan man ikke 'Test Push Notification "(TPN) arbejde?
Måske fordi TPN virker kun, når din kvidre konto er nævner.
Hvorfor får jeg en Enhed token Error?
Sørg for, at enheden er ikke en jailbreak. Prøv at genstarte din enhed, som man nogle gange bare brug for at genoprette forbindelsen til Apple push-servere. Hvis det ikke virker, kan Apples push-server har problem.
Hvorfor Sandbox?
Dette er en fælles fejl forårsaget af en app kaldet AppSync for dem, der jailbreak deres enhed. Afinstaller AppSync og TwitBird, genstarte din enhed og re-download TwitBird.
Push stadig ikke i orden?
Tjek vores support forum eller sende os en besked, og vi vil diskutere det over en drink.