/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvem har sat tip til automatgear ?
Fra : smuller54
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 21-07-10 23:04

Hvem har sat mit tip på automatgear ??

http://www.kandu.dk/tip21085.aspx

Det er ikke mig

jeg har jo nogle gæt, men hvem gætter I på ? eller er der nogen som vil komme frem fra busken ??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-07-10 23:12

Ikke forstået smuller ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-10 23:13

Melder hus forbi herfra jeg kan ikke finde på sådan noget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-10 23:15

Smuller54s tip har været "vist" 4491 gange, en eller anden har måske været meget interesseret i rawplugs

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-07-10 23:16

Så er mit med nye kartofler røget i samme skuffe..på auto. gear.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-07-10 23:18

http://www.kandu.dk/Tip20984.aspx

Og jeg fik "kun" 20 point ud af det.

Tror jeg skal ud og snolde dem op

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-10 23:21

Jamen jamen piaskov - får du ikke krampe i fingrene af alt det klikkeri? vidste slet ikke at du kan finde på sådan noget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-07-10 23:22

Hvor mange Pinocchio-kugler kan du få for de 20 point?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-07-10 23:35

Citat
Så er mit med nye kartofler røget i samme skuffe..på auto. gear.

yes piaskov, det tror jeg også. Men tidligere tip, har været udsat for det samme.

Måske det var et kig værd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-07-10 23:39

Hold da helt op en interesse for det plasticl... . de er gode nok, men jeg får kvalme i fingrene bare ved at læse om dem (for hvem der ikke ved det, så har jeg pakket dem i nogle år)

Så du kan jo nok regne ud, at det ikke er mig der har klikket

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-07-10 23:41

man kan jo også have valgt at "klikke" som en form for motion :

her skal man eks. klikke sig til alt:

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=klik+motion&rlz=1R2ADFA_daDK342&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=61761e1e1f13b7a7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-10 06:59

Jeg springer havregrøden over om morgenen, det er også en slags motion

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-10 07:17

Det viser lidt om hvad ALLE Kandu´s statistikker er værd

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-07-10 11:06

Citat
Hvor mange Pinocchio-kugler kan du få for de 20 point?

Ik' nogen o.v.n. de kostet jo KR.......næææ da jeg var barn for maaaange år siden kostede 1 øre stykket

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-07-10 12:18

Årh ja, det var dengang..... drømmesmiley

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-10 17:05

Det er heller ikke mig.................men kunne godt finde på det, hvis jeg altså viste hvordan.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-07-10 18:29

Er det en prøve på, hvormange decimaler den kan klare ?

Citat
Det er heller ikke mig.................men kunne godt finde på det, hvis jeg altså viste hvordan

det var dog utroligt, som nogen synes det er sjovt i agurketiderne på Kandu.dk

Hvad er dette for en manddomsprøve der er igang ??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 22-07-10 20:08

Eyvind... så kan jeg da lærer dig noget til en afveksling

Dette program, kan bruges til automatisk klikken, man skal bare lige starte programmet, og vise med pilen hvor på skærmen der skal klikkes

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://download.cnet.com/Auto-Clicker/3000-2094_4-10386470.html&ei=HYpITNjDIomnsQbgsZDpDQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=4&ved=0CDIQ7gEwAw&prev=/search%3Fq%3Dautoclicker%26hl%3Dda

(men det er altså stadig ikke mig)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-10 21:40

Nå - men nu vil jeg prøve den gode fidus fra nordsted1, i et andet forum.

Øh - måske er det Kandu selv, for det giver vel penge hvergang der klikkes ind på siden.

Ps. Til smuller > Jeg skriver det bare for sjov, og det har ikke noget med virkeligheden at gøre.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-07-10 11:02

Hold da op for en interesse for det tip 10001 har "læst" tippet nu i skrivende stund

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 23-07-10 12:09

Tak for svaret Nordsted1.

Du har i hvert fald opklaret mysteriet, så nu afslutter jeg (selv om der ikke er nogen der ved vedkende sig at have sat det i gang).