/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Printer på netværk med XP
Fra : H2
Vist : 927 gange
500 point
Dato : 17-07-10 07:49

Hej

Jeg har en HP Color LaserJet CP1514n som er sat på mit netværk

Jeg han finde og printe på den med min pc med Vista

Med min PC med XP kan ikke finde den

Nogen der har en god ide...

Henrik

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 17-07-10 09:11

Er den kompatibel med XP

Ellers prøv at søg selv,
Tilføj ny hardware, vælg fra liste.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-10 10:35

Prøv at tilføje en ny printer og vælg netværksprinter, du tilføjer en ny printer ved at klikke på Start og på Printere og fax enheder og klikke på Ny printer i menuen, når du bliver bedt om at sætte den CD i som fulgte med printeren så gør det, men ikke før guiden giver dig mulighed for at klikke på Har diskette/cd, vælg din printer model og fuldfør guiden

Kommentar
Fra : H2

Dato : 17-07-10 19:52

Den kører fint over USB på xp maskinen

Jeg har søgt efter en netværksprinter, men den finder ikke noget.

Henrik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-10 20:04

Det er jo ikke nogen netværks printer du har, så fortæl lidt om hvordan du får den på netværket?

Kommentar
Fra : H2

Dato : 17-07-10 20:11

Der er et RJ45 stik i den
Så jeg har sat et patc kabel i min router og i min printer

Så tror der er en netværksprinter
Det virker fint med min vista maskine

Henrik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-10 20:39

Ok den er så med printserver indbygget, det står på HPs hjemmeside at det er ekstra udstyr, du har selvfølgelig tilsluttet printeren til routeren og tændt for den når du søger? Prøv at gå ind i routerens menu og find ud af hvilken port som er blevet tildelt printeren, måske vil det hjælpe at flytte den til en anden port, men nu er jeg lidt ude på noget som jeg ikke er 100% sikker på

Kommentar
Fra : H2

Dato : 17-07-10 20:45

tror ikke det er en model til det danske marked...
den er købt i aldi til en tusse...

Det vil jeg prøve i morgen... kønen er kørt med pc med xp...