/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er det en opgave for ?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 1063 gange
200 point
Dato : 14-07-10 14:22

http://nyhederne.tv2.dk/article/32172050/?tdc
Hvem skal vi sende over for at hjælpe de nordjyske beboere, hvem kan være den rette til denne opgave bummelum, bummelum, øhhhhhh lad mig se tjhaaaaaaaaaaa, ehmmmmmmmmm, det er svært det her er der nogen forslag?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-07-10 14:29

Manden skulle på plejehjem, han er dement eller også skulle han skydes lige som dyrene.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-07-10 14:43

er det én fra jægergruppen her på kandu ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-10 15:31

De har bestemt sig for at gøre kort proces med grisebasserne.

Ikke noget tidsspilde med at indkalde jægere samt jægerpinger som Prins Joachim og Kristian Kjær der ville gøre det til en hel videnskab med tilhørende Gammel Dansk.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-10 15:39

Øj øj. Der er for meget bugflæsk på sådan en øffer.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-07-10 16:29

Citat
Øj øj. Der er for meget bugflæsk på sådan en øffer

Det vil SuperBest gerne aftage

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-07-10 16:41

nej ingen forslag her, - jeg har ingen bugsvin her, men måske der.
Jeg griner, så hele familien nu er stimlet sammen, så takker for linket.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-07-10 18:12

Det er Falck der afliver grisene.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 14-07-10 18:33

Jeg har en hængebug, men mangler ikke et svin.

Citat
Manden skulle på plejehjem, han er dement eller også skulle han skydes lige som dyrene

Jeg synes måske den er lige harsk nok, manden taler vel sandt, så vidt altså at jeg har kunnet forstå, - måske undertekster ville være i orden her??

Men skyd blot svinet.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-07-10 19:05

Jeg tror skisme vi sender Knudsen til Als, han har før haft held med at aflive et tamt muflonfår i hegning Nu er hængbugssvinene godt nok på fri fod, men hvis Knudsen kommer med hans påmonterede rekylbremse og planter sig enevældigt imellem gulerødder og kartofler i en af villahaverne og siger øf øf og grynter og skraber i jorden som en gammel orne, tror jeg sku han har held med at nakkeskydde en af hans artfæller

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-07-10 19:36

Som du dog kan sige det.

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 200 point
Dato : 14-07-10 19:43

Hej Sandhedsvidne.

Det er rart at høre du stadig er i live - man var ved at blive helt bange for, at en vis jæger, vi kender ham allesammen, havde ret i sin påstand om hvem du var - gudskelov er det ikke rigtigt

Vi behøver ikke bekymre os om at få sendt bb1 afsted til Hadsund - han er der allerede! Jeg hørte fra en Falck-mand, at de har et helvedes hyr med en ældre, påståelig og fedladen herre, som ved alt om hvordan man afliver hængebugsvin fra sin tid i de filipinske specialstyrker, hvor han har gjort tjeneste som frivillig. Det er lykkedes Falck at nedskyde et enkelt svin, men denne ældre mand har gjort sin entre i området og han truer alt og alle med de voldsomste konsekvenser, hvis ikke man lytter til hans visdomsord - så der står sagen p.t. - Så derfor tillader jeg mig at gætte på bb1 som den "venlige ældre bugsvære mand"

Vi følger situationen nøje.

Øjenvidnet4 ASCII

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-07-10 21:43

Skøn beretning fra grisefronten.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-07-10 22:28

Jeg har hørt de stadig mangler ornen, vi må håbe at den ene orne ordner den anden orne, MEN det er vel et spørgsmål om hvem der har de største tænder

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-07-10 22:50

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 00:25

Kære Øjenvidnet.

Du skrev bl.a. nedenstående:

Hej Sandhedsvidne.

Det er rart at høre du stadig er i live - man var ved at blive helt bange for, at en vis jæger, vi kender ham allesammen, havde ret i sin påstand om hvem du var - gudskelov er det ikke rigtigt

Var du virkelig i tvivl?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-07-10 06:25

Jeg skrev ikke hvem det var eller ikke var og Jeres gætterier kommer i som sædvanligt ingen steder med..

Men når nogle er afgået ved døden, så er det da logik, at de ikke er med her mere...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-07-10 07:06

Kære Tonganeser.

Nu er Bendt Ballegård-Knudsen jo ikke nem at komme udenom - han er lettere at springe over.
Så, ja jeg var i tvivl

Nu får vi nok snart at vide, at han ikke har været/er i Hadsund-området, al den stund han jo skriver visdomsord i tråden, men det skal man ikke lade sig narre af ! Fra Falck har jeg hørt, at han via en bærbar pc-er og en trådløs mobilopkobling, foretager sine angreb fra en villahave, hvor der er blevet opsat en mobil hoch-sits ! Beboerne er blevet jaget ud fra matriklen med besked om at der på ejendommen er indført nødretstilstand, så situationen er ret alvorlig. Kl. ca. 01:45 lød der skud i området og derefter en heftig banden og svovlen ! BB1 havde affyret 3 skud efter grissebasser, men uden at ramme - Det kommer dog ikke bag på nogen, da den erfarne riffelinstruktør ved flere lejligheder har indrømmet sine manglende evner udi skydningens svære kunst
Mon ikke snart det sindige jyske politikorps tager affære mod staklen, så vi kan få en afgørelse på den svære situation.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 11:03

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-07-10 06:25

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg skrev ikke hvem det var eller ikke var og Jeres gætterier kommer i som sædvanligt ingen steder med..

Jo du gjorde - endda adskillige gange. Du er som altid fuld af løgn.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-07-10 11:26

Kære bb1

Jeg må medgive Tonganeseren i at du er fuld af løgn, jeg citerer dig
Citat
Jeg skrev ikke hvem det var eller ikke var og Jeres gætterier kommer i som sædvanligt ingen steder med..

og her er det så sort på hvidt, hvad du har skrevet, du er og bliver et gammelt fjols
Citat
Lille Nold er så mænd den samme som Sandhedsvidnet indehaveren af kennel Spangkilde, så enkelt er det. Han er frosset ud af D.M.K. - men ikke kun der. Han er endda meget meget ensom for tiden...

TRD

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-07-10 11:37

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-07-10 11:38

Jeg kan kun tilslutte mig koret som påstår bb1 er fuld af løgn og har altid været det. Beklageligt, men sådan er det !!

Øjenvidnet4 ASCII2

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 11:46

Wham, Dam Finale.

Sådan skal det gøres. Wham!!!!!!! Uhadada for en stinker. Jeg stror squ at Ballehof er gået hen og er blevet genil. Han kan jo ikke huske fra snotten til flaben. Det er jo blevet direkte pinligt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-07-10 11:57

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 11:03

--------------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-07-10 06:25

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg skrev ikke hvem det var eller ikke var og Jeres gætterier kommer i som sædvanligt ingen steder med..

Jo du gjorde - endda adskillige gange. Du er som altid fuld af løgn.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Bevis lige - for en gang skyld din påstand

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvem er bette Nold. ??????????????????????????????????????????????????????????????
Det er der overhovedet ingen her inde der ved!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har ALDRIG Fortalt hvem bette Nold er. Jeg har heller aldrig skrevet hvad ejeren af nu nedlagte kennel SPANGKILDE hedder...
Det har jeg fået kloge Åge Hylerne til - de har draget deres egne konklutioner om de er rigtige eller ej - det er jeg lige glad med.. Men husk venner: Jeg har ikke påstået noget.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 12:11

Ballegaard - for Fanden da. Vil du benægte, at du har skrevet det her:

Citat
Lille Nold er så mænd den samme som Sandhedsvidnet indehaveren af kennel Spangkilde, så enkelt er det. Han er frosset ud af D.M.K. - men ikke kun der. Han er endda meget meget ensom for tiden...

Kom så med et svar!! Hvis du tør.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 12:20

Her har kvajet Ballegaard hele teksten - med dato og tidspunkt.
Hey - Ballehof. Er du vågen? Drik et par liter vand og forsøg at blive så frisk som mulig.

Ho Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-06-10 19:15

--------------------------------------------------------------------------------
Lille Nold er så mænd den samme som Sandhedsvidnet indehaveren af kennel Spangkilde, så enkelt er det. Han er frosset ud af D.M.K. - men ikke kun der. Han er endda meget meget ensom for tiden...

H.H. du får en PB. for en ting er helt sikkert - jeg er ikke et dumt svin......

Så Tombe E.B.Berethelsen tag det blot helt roligt, at der ikke skete noget på D.L.S.`s kongres var både forudseligt og forventet. Jeg havde jo spået at ingen havde nosser til at gennemføre ændringer i den forening....
vsa.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-07-10 12:21

I guder da for fanden..

Hvem er Sandhedsvidnet????????????????????????????????????????????????

Dig ved jeg hvem er, du er et sølle fordrukket skvat, som jeg i årevis har debateret med og som har løget om min person gang på gang og stjålet fra mig.
Da jeg var så elskværdig at indvitere dig ind i mit hjem. Næste gang du kommer forbi, ringer jeg sku` til politiet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 12:21

Denne her får du en Oscar for.

Citat: "jeg er ikke et dumt svin......"

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 12:23

Så kom Ballehof ud af hullet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 12:28

For gang nr. 10.000. Du forveklser mig med en anden - på samme måde som du roder rundt i mistanker om hvem de øvrige deltagere her på siden er. Er du blevet paranoid - for alvor???

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 15-07-10 12:36

Kære bb1

Tonganeseren skrev at du tilfører ordet dum en helt ny betydning, jeg giver ham fuldstændig ret, men du skriver
Citat
Jeg har ALDRIG Fortalt hvem bette Nold er. Jeg har heller aldrig skrevet hvad ejeren af nu nedlagte kennel SPANGKILDE hedder...

og nu går det galt for dig igen for DKK har kun givet en lov til at bruge ordet Spangkilde, det har du selv skrevet, som du kan se dig citeret for nedenfor
Citat
Lille Nold, som næsten er min nabo Kalder sin Kennel for SPANGKILDE og DKK giver ikke to samme navn - lad nu være med at være så vrøvlet!!!!

og så har du været så elegant at tilføje bogstaverne K.E.J. og meget fantasi skal der ikke til for at regne ud hvem du hentyder til
Citat
Kan du have det godt og drøm blot om fortiden. Da du var inde i varmen, men glem ikke de ældre mennesker i J........., som du snød med dit utrolige avlsarbejde og svar mig så lige på..
Hvorfor er du ikke avlsvejleder i DMK og hvorfor vil ingen i foreningen have med dig at gøre???
At du ikke her vil vedkende dig dit eget navn K.E.J. det var forventet, det er jo heller ikke rart at blive afsløret...

TRD

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 12:40

Ballehof er ikke så meget mandfolk at han vil indrømme en fejl. Sølle pjok.

Buuuuuhhhhhh!!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-07-10 12:47

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-07-10 15:47

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-04-10 03:57

--------------------------------------------------------------------------------
Flash 0-poimg - man skal ikke gætte man skal vide - det er det KanDu går ud på ik´ ????????

Nåh, sådan! Ja så er jeg blevet meget klogere. Tak Ballehof.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-07-10 16:04

Jeg forveksler ikke Tonganeseren med nogen anden. For Tonganeseren har selv her i debatten indrømmet, at han skylder mig for de bøger og dermed altså er en tyve knægt, men kunne han nu få det til at se ud som om han var en anden, så var det jo nemt at slippe uden om..

I guder hvor er du Tombe dum Tonganeser alias E.B. Berthelse4n....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-07-10 16:07

Til TRD.

Selv om du er dygtig til, at plukke enkelt ord ud af deres sammenhæng. Då har du stadig ikke ført bevis for, at jeg på noget tidspunkt har skrevet eller sagt hvem bette Nold er. Jeg har fremsat formodninger og jeg har ledt Jer alle på vildspor, men jeg har aldig skrevet det direkte og vil du så gerne vide det, så kan du blot oplyse dit eget navn, så skal du nok få hans...

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 15-07-10 16:24

Hmmm! Så er der gang i skyderiet på bb1, jeg var spændt på at se hvor lang tid der ville gå denne gang inden talen blev drejet ind på bb1, som efter min mening er en uskyldig stakkel som altid og igen igen bliver moppet af de tre stygge ulve og Co. Man må sige at bb1 er ret udholdende, jeg ville være gået i svinene (hundene) for længe siden, men jeg er jo heller ikke masokist (nok mere hen i retning af sadist
Er der fredningstid på bb1'ere? eller må der reguleres året rundt?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-07-10 17:23

Knudsen nu er hængebugssvinene vendt hjem, så du kan godt lette dig fra køkkenbedet og vende hjem til dine drivhusvagtler

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-07-10 17:26

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-07-10 18:18

Tak for POINGs