/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
E-book`s: foreslag/
Fra : DISKEN_revised
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 13-07-10 21:06

Er igang med at lave et par (Ebook´s) og ville høre jeres mening, om disse par udlæg.
Det hele skal naturligvis_ gennem redigeres, men bare en (temp) tanke,
måske med oplæsning af de enkelte afsnit/ dette dog kun gennem (tale_genkending),
som helt sikkert ikke lyder ´normalt´ men kan dog lyttes til.
Der er tale om scannede biller, og ikke tekst

http://www.mediafire.com/?zf5imxzq3cyflkz
Kan ikke uploade dem andre steder, uden for megen ballade.

Foreslag ønskes selvfølgelig..
Har ikke lagt noget med PowerPoint, da jeg normalt ikke bruger programmet,
og det er heller ikke alle, der har det/ selvom man kan hente en ´læser/ afspiller..

Selv fortrækker jeg PDF, men det må jo? gerne være lidt smart også.

Hvordan læser du selv disse bøger?.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 21:08

Citat
dette dog kun gennem (tale_genkending),

Tekst genkending, Dansk udviklet program for dårligt seénde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-10 21:12

Citat
Har ikke lagt noget med PowerPoint, da jeg normalt ikke bruger programmet,
og det er heller ikke alle, der har det/ selvom man kan hente en ´læser/ afspiller..

Skal bare gemmes som præsentation - så følger der en læser med.........tror jeg nok.

Jeg kan ikke komme ind til dit link.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-10 21:18

men den prøver - så måske

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 21:23

Citat
Jeg kan ikke komme ind til dit link.

Mig heller ikke_ prøv 2 gange = en blokkerende side,
der beder om upgradering til PREMIUM = penge for at se / hente det.
Første gang i lang tid, jeg bruger siden, men den er gratis og uden ???
for megen bøvl, med download.

Har prøvet peecee, men de vil ikke godkende min ZIP, trods den KUN er på 11mb

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 21:25
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 13-07-10 21:26

Virker ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-10 21:28

så gik den i stå.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-10 21:30

Clik her to start download ................................ viser sig ikke.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 60 point
Dato : 13-07-10 22:00

den der flippingbook ser da fin ud, den har dog en fejl, den starter et stykke nede på skærmen så det underste er uden for skærmbilledet, dette er et irritations moment

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 22:23

Citat
den der flippingbook ser da fin ud, den har dog en fejl, den starter et stykke nede på skærmen så det underste er uden for skærmbilledet, dette er et irritations moment

Tror du tænker på EXE filen = har ikke kunne rette problemet = endnu,?
men tror det har noget at gøre med selv opsætningen af = GEMME_resultatet =
center / left og andre muligheder.

Den ligger også som en html_ fil i en af mapperne, som ikke giver problemer
med skærmen/ PUNKTET.

Men det problem, har jeg på næsten alle de programmer der skal åbne en ny/t
browser vindue, FRA programmet´s side/ SKÆRM_OPLØSNINGEN, der ikke er sat som det skal.

Men det bliver så et andet spørgsmål.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 22:26

Citat
Virker ikke

Nej, selv-følgelig gør det ikke = det kommer jo fra mig = AF.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 22:28

Citat
Clik her to start download ................................ viser sig ikke.

Andre har åbentbart hentet filen.
Dato : 13-07-10 22:00

Og der er IKKE GIFT i den...

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 22:29

Citat
Clik her to start download ................................ viser sig ikke.

Slå PÒPÙP´s fra,

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 14-07-10 01:39
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-10 11:56

Jeg spø'r lige konen om jeg må købe en ny comp - så jeg kan følge med alt det nymodens.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 19-07-10 19:58

Citat
Jeg spø'r lige konen om jeg må købe en ny comp - så jeg kan følge med alt det nymodens.

Ikke helt med_ MEN

Nyt link til dem ikke kunne komme ind på første link
http://www.sendspace.com/file/yfwc9j

Citat
den der flippingbook ser da fin ud, den har dog en fejl, den starter et stykke nede på skærmen så det underste er uden for skærmbilledet, dette er et irritations moment

Den er rettet til en html? side.

Pak ud + klik på index.html ////
eller bare klik på filen som sådan og den starter op som det var meningen
Kan bare ikke få de ? exe filer til at starte op (normalt) og ikke første gang
jeg er ude for det, må være noget med Adobe Flash/ Microsoft..
http://www.sendspace.com/file/25vhj4

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 19-07-10 19:59

SCROLL ned for at få DOWNLOAD´s vinduet.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 19-07-10 20:12

Citat
Pak ud + klik på index.html ////
eller bare klik på filen som sådan og den starter op som det var meningen

Efter at have udpakket første fil _ ALTSÅ

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-07-10 00:01

Tak for svaret EXTERMINATOR.