/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hjælp pia luk mig ind igen
Fra : smuller54
Vist : 669 gange
10 point
Dato : 13-07-10 16:45

Puha, det har jeg aldrig prøvet før

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:47

:-Er ordnet du...kom bare.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:51

pyhh, nu kan jeg godt se det der icon, i dit svar. Troede det gjaldt "forever"

jamen jamen, det sys jeg ikk ´jeg har set en forklaring på før

godt med erfarne brugere :)

hvordan lukker man så ind igen ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:51

Jeg har da ophævet din BL smuller...kom du bare ind igen

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 20 point
Dato : 13-07-10 16:52

Citat
hvordan lukker man så ind igen ?

Der kommer et rødt kryds ved profilen og det trykker jeg bar på så er alt som det plejer

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:54

Tak for svaret piaskov.

Godt med erfarne brugere, jeg sys ikk jeg lige har læst det før

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 13-07-10 16:55

ok, jeg gentager mig selv

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-07-10 16:56

Citat
ok, jeg gentager mig selv

Gentagelse fremmer forståelsen ...ved du.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 13-07-10 23:05

Var altså nødt til at åbne denne tråd - forstår bare stadig ik en ski .

Hilsen Kirstine

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-07-10 10:43

Majormajor

Det handlede om en øvelse - Piaskov, skulle vise mig hvordan man blacklister i en tråd og kun i den tråd- det gjorde hun så.

og så var jeg nødt til at oprette en tråd så jeg kunne skrive til hende igen

Det kom sig af en anden tråd, som Piaskov havde oprettet "hvad sagde jeg lige her"

http://www.kandu.dk/spg148745.aspx

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-07-10 11:41

Citat
Var altså nødt til at åbne denne tråd - forstår bare stadig ik en ski

Heeeej Kirstine.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 14-07-10 11:47

Hej Smuller.

Så er jeg klar på det, du. Og tak . Og det var sjovt IKKE at finde ud af, hvad Pia havde sagt .

Kærligst Kirstine

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 14-07-10 11:49

Og hvor er Nordsted blevet af. Ikke set i lang tid ????

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 14-07-10 11:51

Heeeej Pia . God dag i det sydlige DK .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-07-10 12:05

Citat
Og hvor er Nordsted blevet af. Ikke set i lang tid

Hun har været på ferie og er lige landet i DK i aftes igen.
De er kørt hjem nu til morgen så hun skal nok dukke op i dag.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-07-10 12:07

Citat
God dag i det sydlige DK

God dag til dig også...her skinner solen jo bare og vi skal i dag på vores skønne lille campingplads og spise frokost hos vennerne.
Det glæder vi os da lidt til...vi har jo serveret i snart mange dage med mange gæster.
Ikke at vi ikke nyder det ...meeen det er da skønt at blive vartet lidt op ...bare ind imellem.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 14-07-10 13:00

Hej Pia .

Ja, det må være skønt at se frem til bare at blive vartet op for en gangs skyld. Det plejer jo at være dig, der er "grydeklar" .

Og nu er jeg så osse klar på, hvad Nordsted foretager sig .

Hilsen fra det også solrige Odense .