/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
MENU+Knapper
Fra : TCMathiesen
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 05-05-03 11:21

Jeg skal lave knapper på min hjemmeside, men det skal være så når jeg holder musen hend over kommer der automatisk en ny række frem hvordan gør jeg det.
Jeg er HELTny med hjemmeside så jeg kan ikke selv rette html koder, har hørt jeg skal få fat i et program hvor jeg kan lave det i og smide det over i frontpage. Hjemmesiden skal bestå af en forside og den skal knapperene stå vandret for oven og så kommer resten under så knapper altid er der.

Jeg bruger win2000 mit hotel er web20 tdc og så frontpage

Håber en eller anden gider hjælpe

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-05-03 11:25

Prøv http://www.egenhjemmeside.dk
der ligger sådan noget og med let vejledning.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-05-03 11:40

Hej med dig - på www.viewsource.dk er der en masse menuer du kan downloade og indsætte i koderne på din hjemmeside.

Derudover er als`s henvisning osse god, da du som nybegynder lige skal have alle disse forunderlige ting lært, er det vigtigt med en god vejledning.

Desuden er der osse siden : http://hjem.get2net.dk/ahome/ der er ligeså en masse koder - lige klar til at bruge.

Karina

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 05-05-03 12:13

Hej

Som helt ny inden for design, så vil jeg da også foreslå dig, at du besøgte hjemmesiden http://webdesign101.dk/ her vil du ud over at kunne finde nogle links til diverse menuer, også kunne finde utrolige mængder information om det at lave hjemmesider, og nogle af de problemer man kan løbe ind i - og de ting man skal tænke over og tage stilling til.

Ud over at "manden" bruger nogle sjove vendinger en gang i mellem, så er det faktisk ret informativt.

Jeg vil råde dig til snarest mulig, at sætte dig ind i HTML koderne. Uden at kende i hvert fald til de grundlæggende af dem, så er der mange ting som vil være vanskeligt for dig at gøre.

Held og lykke med siden.

BenKvist

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-05-03 12:29

Iøvrigt husk osse Kandu`s eget lille HTML kursus - der hjælper dig fint igang og kaster lys over mange ting indenfor hjemmesider.

Kurset finder du her : http://www.kandu.dk/dk/kurser/html/htmlkursus.asp

Karina

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 19-08-03 21:02

Nu bruger jeg selv dreamweaver, men der er en funktion (når du har markeret dit link) der hedder behaviors oppe i højre hjørne.
Aktiver menuer behaviors og tryk på "+" og vælg menupunktet "Show pop-up menu".
Det er en slags Menu-guide så derefter burde det være en formsag for dig at justere menuer som du vil have dem.

Held og lykke

Annuller spørgsmålet
Fra : TCMathiesen

Dato : 01-06-06 22:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål