/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Karen Marie Nielsen
Fra : GunnaMuseth
Vist : 511 gange
200 point
Dato : 10-07-10 10:12

Udleveret den 22. September 1828 til moderen
Karen Marie Nielsen.
Enke siden 1823 efter pensionist fra Holmen Jens Hansen, 41 år, født og
constant opholdt sig her i Staden.
Ernærer sig ved at holde Huus for Pensionist fra Holmen Carl Magnus. Tager i
Svanegadem No. 16, neden til gaden, hos ..... C. Magnus, hvor hun tager
barnet med. (Johanne Dorthea Magnussen født 1828 på fødselsstiftelsen i København)

FT 1845
Jacob Magnusen 57 Gift Pensionist Kbhvn
Ane Ellingsen 57 Gift Hans kone Kbhvn (hustru nr 2)
Johanne Magnussen 16 Deres datter Kbhvn (MIN OLDEMOR)
Wilhelmine Linde 59 Enke Gaaer ude, logerende Kbhvn
Andrea Linde 19 Hendes datter, tjener om dagen Kbhvn

Kan ikke finde noget om Karen Marie Nielsen
fundet Jacob Carl Magnussens 2 vielsen (den 1 hustru døde ca 2 mdr før Jo
hannes fødsel, blev gift 2 gang 1831), hustruernes begravelse og hans i 1853
fundet hans 4 sønners dåb, som er med den 1 hustru

Venlig hilsen
Gunna Schel Museth

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 10-07-10 13:48

Hej

Du må en tur til København - enten Landsarkivet eller Stadsarkivet og finde skiftet - kig evt også i begravelsesprotokollerne.

Lis

Kommentar
Fra : GunnaMuseth

Dato : 10-07-10 21:09

Hej Lis

TAK, vil jeg da gøre

Tænkte, at når han ikke giftede sig med Karen Marie, så var hun måske død, men vil da prøve det.
Der kan være en anden grund til at hun er hos sin fader og stedmoder som 16 årig

Magnusen 57 Gift Pensionist Kbhvn
Ane Ellingsen 57 Gift Hans kone Kbhvn
Johanne Magnussen 16 Deres datter Kbhvn
Wilhelmine Linde 59 Enke Gaaer ude, logerende Kbhvn
Andrea Linde 19 Hendes datter, tjener om dagen Kbhvn

Venlig hilsen
Gunna Schel M.