/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows vista, DUAL VIEW (2 skærme)
Fra : GizmoPro
Vist : 753 gange
40 point
Dato : 04-07-10 08:52

jeg har vista på min ene pc, når jeg trækker et billede over på den ene skærm og gører billede fuld størelse, kan jeg ikke flytte musse pilen tilbage til skrive bord og bruge det på sammen tid ???? jeg jeg have feks fuld skærm (live tv)på ene skærm også bruge mussen på anden skærm med skrive bord ??

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 04-07-10 23:38

Jeg bruger 3 skærme i vista og har ingen problemer med at flytte rundt på billeder eller noget.

Hvad grafik kort bruger du ?

Har du set inde i skærm opsætning under dual wiev ? Hvordan står dine skærme derinde ?
Er der billede af 2 skærme ved siden af hinanden eller er de forskudt, sådan at eks den ene skærm er længere nede i hjørnet ?

Du skal have begge skærme til at være ved siden af hinanden for at du kan flytte musen frem og tilbage.

Se billede http://images.pcworld.com/howto/graphics/126052-2408p122-3b.jpg

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-07-10 12:29

hvis de to skærme ikke kører samme opløsning kan du på den ene skærm havne for langt nede til at kunne flytte musen tilbage
du kan sammenligne det lidt med at skulle op over en fortovskant

Kommentar
Fra : GizmoPro

Dato : 06-07-10 07:35

jeg har ikke nået problem med at kører to skærme ati hd 3870 tor jeg nok det hed, det er nåer jeg åbner et billede på den skærm hvor jeg har skrive bord og trækker det over på anden pc og går vindue stort kan jeg ikke trække muse pil tilbage på skrive bord, lidt svært at for klar, det er kun hvis billede ikke er i fuld skærm jeg kan trække pilen tilbage p skive bord

Kommentar
Fra : GizmoPro

Dato : 06-07-10 07:41

ps har selv to skærme på mit XFX Radeon HD 5750 - grafikadapter - Radeon HD 5750 - 1 GB synes ikke jeg selv har det problem på windows 7 home