/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
flere faneblade i explorer
Fra : troldenesdhb
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 04-07-10 08:02

Man kan i Internet indstillinger, lave 5 faneblade som startside. Hvordan udvider man det antal?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-07-10 08:14

Ja det kan du rent faktisk, hvis du oretter det som en lokal hjemmeside. Du kan enddog have en hel alfabetisk mappe, som du kan vælge frit fra.
Heri kan derså lægges de relevante links, som du blot klikker på.

Jeg har indsendt sådanne skabelonner, til Stoneware, som har dem liggende på deres hjemmeside til fri afbenyttelse. http://stoneware.dk/webwriter/Skabeloner.zip
Disse filer kan bruges direkte, når du ændre extetion til html.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-10 08:36

Hvis det er IE 8 kan du da tilføje flere, jeg har 7 nu

Gå til den side du ønsker,
klik på pilen ved det lille hus "Hus"
vælg Tilføj eller skift startside
sæt mærke i Tilføj denne webside til mine startfaner
klik ja, så skulle den være der

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 04-07-10 08:36

er ikke sikker på at du ved hvad jeg mener. Eller også er det visa/versa

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 04-07-10 08:38

ja man kan

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 04-07-10 08:38

ok, Klaudi. Den går til 8 og så ikke længere. Men man kan garanteret ændre det et sted. Men hvor?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 04-07-10 08:55
Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-07-10 19:36

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-07-10 19:41

Velbekommen