/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
jeg kunne tude
Fra : kayam
Vist : 523 gange
200 point
Dato : 25-06-10 20:15

hei alle der kikker med her

jeg kan virkelig godt lide min bedste ven og han kan også lide mig, men jeg tør ikke spøger ham om vi skal komme sammen, han har spurt om i skal have sex, men jeg skrev jeg ikke helt viste om jeg ville for jeg er kun 14 år og det er han også, så jeg skrev bare måske da han spurte men nu har han ikke svaret mig i 14 dage og jeg er så bange for at miste ham for jeg tror sku jeg elsker ham. han skal på efterskole her efter sommerferien og der er jeg meget bange for at miste ham til en anden. når jeg tænker på ham får jeg så ondt i maven og jeg græder er næsten ved at tude, når jeg tænker på at han skal flytte på efterskole.

kan jeg virkelig lide ham eller ik?
har han bare udnyttet mig eller ik?
hvad skal jeg svare ham hvis han spøger igen?

i må grene skrive hvad i syntes jeg skal

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-06-10 20:19

- vis ovenstående til din mor og far, så løser det sig af sig selv... 14 år!!!

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 25-06-10 20:24

men jeg tror heler ik jeg har lyst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-06-10 20:35

Har du ikke en familie medlem eller en meget nær ven eller veninde at drøfte så alvorlige sager med? Ingen her kan råde dig du skal selv træffe afgørelserne og det kan så være efter at have spurgt en som du har 100% tillid til, men uanset hvad så er det dig som træffer beslutninger, vi andre kan kun give råd og det er slet ikke sikkert at det er gode råd i dit tilfælde, vi kender dig jo ikke.
Der sker meget i din alder, måske møder du selv en sød fyr og glemmer vennen som du skriver om her, din reaktion er helt naturlig når du er forelsket til op over ørerne, måske har din ven mødt en anden og er på vej ud af dit liv, men det er ikke fordi du har sagt nej til at have sex med ham, du bør ikke have sex med nogen før du selv har lyst uanset hvor meget du bliver presset og måske bliver bange for at miste fyren.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-06-10 20:56

Husk, at lukke dine spørgsmål!

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 0
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 6

Eller gå på ARTO.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 25-06-10 20:57

Jeps ARTO næste, eller børnehaven.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-10 21:14

Din ven må slet ikke - det er ulovligt.

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 25-06-10 21:18

det hjælper ike at nogen af jer nedregøre mig når jeg har det sværet med kandu og min fyr

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-06-10 21:26

Det er ikke alle som er efter dig, nogen forsøger faktisk at svare men det er svært at rådgive om sådan noget, du føler jo at jorden går under hvis du mister fyren, og det vil vist slet ikke hjælpe at en af os gamle fortæller dig at om et halvt år har du glemt alt om den fyr og fundet en anden

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 25-06-10 21:29

Citat
det hjælper ike at nogen af jer nedregøre mig når jeg har det sværet med kandu og min fyr

Du skal ha dine skolepenge tilbage.

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 25-06-10 21:31

heller ik til dig o.v.n. men jeg elsker ham bare så meget

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-06-10 21:40

LOLITA ___?? sex
Prøv en PÆDAGOG___

Han kan sikkert finde UD AF, hvad du IKKE fejler

Og så videreeeeeeeeeeeeeeeeeeeee_______________

LOVE CHILD

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=LOVE+CHILD&btnG=Google-s%C3%B8gning&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=3b2c2278ecf4cf82

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-06-10 21:41
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 25-06-10 21:44

Citat
men jeg elsker ham bare så meget

Det er lig med kvinders magtbegær, ikke andet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-10 21:47

Citat
men jeg elsker ham bare så meget

Nixen - det tager tid at elske et andet menneske.
Men du er nok vildt forelsket i ham og syntes det er spændende.

Hvis man holder meget af hinanden så går den anden ikke fordi der ikke er sex.
Er du sikker på at din partner ikke "bare" vil have sex med dig ...........................og yt. ?????

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 25-06-10 21:52

jeg ved deet ik men jeg elsker ham og nej der er ikke spærene det er træls jeg sidder og skær i mig selv fordi jer er bange for at jeg aldrig kommer til at se ham igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-06-10 22:06

Nå så er det måske en du vil eje..................det er måske ligemeget hvad partneren føler.
Det er måske kun dig selv, det hele skal dreje sig om.

Der skal 2 til et godt kærlighedsforhold, og ikke bare en enkelt som vil have sin vilje.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-10 22:12

Som 'cutter' bør du søge professionel hjælp hos din praktiserende læge. Det er et tegn på at du har psykiske problemer, hvis du gør skade på dig selv i afmagt og fortvivlelse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-10 22:18

Ps. Det er ingen skam at gå til læge med problemet. Han/hun kan visitere dig til en psykiater. Jeg har selv været gennem en periode som 'cutter' og er blevet hjulpet på denne måde. Du behøver IKKE at oplyse dine forældre eller andre om, at du har konsulteret lægen og lægen har tillige tavshedspligt om din henvendelse.

Go' bedring...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-10 22:19

Nu må i ikke være så hårde ved hende, en forelskelse i den alder får jorden til at stoppe sine omdrejninger. Og tanken om at miste får jorden til at gå under.
Jeg er da så gammel at jeg kan huske min ungdom.

Så kære kayam, hvis han ville dig noget så havde han kontaktet dig. Var han din bedste ven så ville han havde kontaktet dig. Så han er ikke din bedste ven og heller ikke din kæreste.

Så du må acceptere at han ikke er noget for dig. Og det hjælper ikke at skære i sig selv. Og det hjælper ikke at true med ulykker.

Men jeg kan love dig en ting. Om 1 år så er du meget klogere og en stærkere pige. Og til den tid er det lovligt at dyrke sex. Det er også tilladt at blive gal på ham fordi han behandler dig så råddent. Det fortjener du ikke.

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 25-06-10 22:28

tak men nu har jeg kunne lide ham i 2 år snart

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-10 22:38

granner01 -> Ingen 'normale' børn i den alder som du selv udtrykker det, skærer i sig selv pga. af forelskelse i et andet drenge-/pigebarn.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-10 22:42

kayam -> Se i øjnene at ingen af os brugere her på sitet, hverken er 'klædt på' eller kompetente til, at hjælpe dig gennem dine problemer. Derfor: Gå til læge.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 25-06-10 22:44

Citat
Nixen - det tager tid at elske et andet menneske.
Men du er nok vildt forelsket i ham og syntes det er spændende.

MINDER MIG OM mit første forSøg med prince OF denamrk
5 sekunder = NY SMØG______

Enten kommer du over DET _ hurtigt = eller du ligner en

http://www.google.dk/images?hl=da&q=katte%20parring&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

BTW: BØRN OG UNGE HAR ret? TIL FRI SEXUAL/ undervisning?__ ET ELLER ANDET
PRØV AT SPØRG DIN LÆGE______
Han er INDE i disse SAGER/

Men PAS PÅ MED OPLYSNINGERNE/ mor har ret til at læse dine breve

SØG SELV .......

Ingen herinde kan finde UD AF DET...

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 26-06-10 13:45

kayam, det er flot af en "etner" at henvende sig på Kandu.dk.
eller er du bare ikke så skrap til stavning, endnu?

Det ses desværre sjældent, og er et fint bevis på, at du er på god vej til at blive integreret i DK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-10 23:10

...når du samtidig skriver i din profil, at du synes du er mega tyk, kunne det tyde på du har alvorlige problemer med dit selvværd. Endnu en grund til at søge professionel hjælp!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 23-08-10 22:01

Jeg sidder her og tænker lidt, om du er en på 14, eller om du bare søger opmærksomhed.

At sidde og skære i sig selv..?? Der er da bare INGEN der er det værd, og det at du så gør det fordi at du eeelsker ham så meget, er ikke kærlighed, det er en illusion du har, prøv at få ham ned på jorden og se ham dernede, og ikke oppe på den pedestal som du igennem de sidste par år har sat ham op på.

Snak med dine forældre, for jeg er bange for at måtte give den anden ret. Det er din lave selvtillid der gør, at du reagerer som du gør. For havde du haft det ordentligt med dig selv, havde du afvist ham, bare alene da han stillede spørgsmålet. Intet i dag er bare sex. Og det er bl.a. kun din selvtillid der kan sætte en stopper for det.

Det skal dog siges, at heller ikke for dem som tager pengene for det, er det kun sex, for dem er det en levevej.

Men held og lykke, og så smid den skide kniv af h.. til.. Selv DU er mere værd end det..!!

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 27-08-10 21:37

min lykke dag kom har spurte mig om i skulle komme sammen efter 2 1/2 år ,men jeg afviste ham får har fundet ud af at jeg er meget mere værdi end han har for tjent

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-10 22:21

Tillykke til dig Kayam det ser ud som om du er ved at finde dig selv

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 30-08-10 18:24

Det var da en go' ting.. Men sæt lige dig selv lidt højere i værdi fremover, for det lyder lidt som om at du er på den rette vej..!! Knuzz