/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Findes Kandu i Sverige?
Fra : wisteihn
Vist : 446 gange
120 point
Dato : 04-05-03 19:17

Er der nogen der ved om der findes en side magen til KANDU.DK i Sverige?

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 130 point
Dato : 04-05-03 20:25

Det gør der ikke helt. Den side, som kommer tættest på, er denne:
http://debatt.passagen.se/show.cgi?category=500000000000002

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-03 20:37

Jeg har også ledt - men rellom's link ligner da lidt.
Emesen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-05-03 22:48

Det må Uffe29 kunne svare på, da han er flyttet til Sverige.
Det er iøvrigt længe siden vi har hørt fra ham.

Mvh
Frank

Godkendelse af svar
Fra : wisteihn

Dato : 26-05-03 17:09

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-05-03 17:15

Selv tak, wisteihn.
De efterfølgende kommentarer kan give dig grund til at tvivle på, at mit svar er rigtigt.
Men jeg ved det med sikkerhed - for jeg kender en svensker, som har givet mig det.
Så der er altså ikke bare tale om et link, som jeg mere eller mindre tilfældigt har fundet på nettet.