/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
SMTP ????
Fra : Kristian69
Vist : 284 gange
100 point
Dato : 04-05-03 18:44

Hejsa - jeg har et problem: via mit webhotel, vil jeg videresende mails til min OE. Som indgående server, i indstillinger for konti i OE, passer alt fint, en pop-adresse. Jeg kan fint modtage mails via adressen. MEN: som udgående server skal jeg oplyse min udbyders smtp-server ! Hvad er det ????
Jeg bruger TDC.....hvad dælen skal jeg skrive der, for at kunne sende fra OE ???

Som sædvanlig glæder jeg mig til nogle kvalificerede svar

Kristian
www.trauma-magazine.com

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 04-05-03 18:53

Din SMTP= Udgåendepost

For TDC brugere vil adressen være noget lignende: SMTP.mail.dk

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-05-03 18:54

hvis det er tdc som er din internet udbyder skal der stå
smtp.mail.dk

http://kundeservice.tdconline.dk/mailservice/artikel.php?id=36278&dogtag=tdco-mn-mp

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 04-05-03 22:22

Tja, jeg får konstant en fejlmeddelelse, en lille boks, hvor jeg atter skal skrive kodeordet - og jeg får så atter og atter den besked, at kodeordet er forkert !!!!!!! Sygeligt !!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 05-05-03 09:59

Hej Kristian69

under servere, går ud fra du ved hvor de er

indpost - pop3.mail.dk
udgående - smtp.mail.dk

Konto navn er dit 12 cifrede nummer "ikke din mail adresse" hos tdc
adgangs kode - har du fået af tdc eller selv valgt en

prøv evt. at gå i selvbetjening via deres hjemme side http://kundeservice.tdconline.dk/selvbetjening/
her kan du ændre adgangs kode ellers må du ringe til dem, burde være samme til mail og internet hvis du ikke har ændret dem

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 05-05-03 15:25

Jeg takker atter for nogle gode svar !!!!!

Mange hilsner,

Kristian
www.trauma-magazine.com

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 12-05-03 03:22

Hvad så hvis det ikke er Tdc men istedet Hotmail.. Hvad Hedder udgående og indgående postservere så?

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 12-05-03 03:23

Hvad så hvis det ikke er Tdc men istedet Hotmail.. Hvad Hedder udgående og indgående postservere så?

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 31-01-05 16:02

nå intet svar.. bare luk spørg.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 11:43

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?