/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Indkalde til flere møder, hvordan?
Fra : rosekamp
Vist : 806 gange
200 point
Dato : 22-06-10 12:02

Hvordan indkalder jeg til flere forskellige møder, som jeg har oprettet i Outlook?

Jeg har oprettet 12 forskellige møder uden samme interval imellem, kan det lade sig gøre, at indkalde på én gang til alle møder?

 
 
Kommentar
Fra : Stouenberg


Dato : 22-06-10 12:15

- du kan oprette et "kalenderafsnit" med de aktuelle møder og sende det til deltagerne...

Kommentar
Fra : hawaii7


Dato : 22-06-10 14:38

Igen en som bare annullerer sit spørgsmål.

Spørgsmål
- Ubesvarede -1
- Besvarede 70
- Annullerede 62
- Slettede 4
Ialt 135


Kommentar
Fra : rosekamp


Dato : 22-06-10 18:39

Jaaaah hawaii7, det kommer så an på om jeg modtager et svar jeg kan bruge, ellers er der jo ingen grund til at de står åbne vel?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen


Dato : 22-06-10 20:01

Nej, det kan det ikke.

Du kan dog lave en gruppe med de 12 personer, så ved at indtaste gruppens navn sendes mødeindkaldese til samtlige 12 personer.

Der ligger praktiske probler i det andet, da man jo skal kunne sende afslag til de enkelte møder individuelt.

Når mødeindkaldelsen er besvaret - forsvinder den fra indbakken og bliver en individuel post i din kalender.

vh Ben

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177428
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407936
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste