/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Indkalde til flere møder, hvordan?
Fra : rosekamp
Vist : 806 gange
200 point
Dato : 22-06-10 12:02

Hvordan indkalder jeg til flere forskellige møder, som jeg har oprettet i Outlook?

Jeg har oprettet 12 forskellige møder uden samme interval imellem, kan det lade sig gøre, at indkalde på én gang til alle møder?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-06-10 12:15

- du kan oprette et "kalenderafsnit" med de aktuelle møder og sende det til deltagerne...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 22-06-10 14:38

Igen en som bare annullerer sit spørgsmål.

Spørgsmål
- Ubesvarede -1
- Besvarede 70
- Annullerede 62
- Slettede 4
Ialt 135

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 22-06-10 18:39

Jaaaah hawaii7, det kommer så an på om jeg modtager et svar jeg kan bruge, ellers er der jo ingen grund til at de står åbne vel?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-06-10 20:01

Nej, det kan det ikke.

Du kan dog lave en gruppe med de 12 personer, så ved at indtaste gruppens navn sendes mødeindkaldese til samtlige 12 personer.

Der ligger praktiske probler i det andet, da man jo skal kunne sende afslag til de enkelte møder individuelt.

Når mødeindkaldelsen er besvaret - forsvinder den fra indbakken og bliver en individuel post i din kalender.

vh Ben