/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ang.Word
Fra : alimak
Vist : 505 gange
130 point
Dato : 02-05-03 23:41

Da jeg kun kan få rettet mine brev på norsk, så vil jeg vide hva filen(e) heder og hvor de skal plaseres, fordi nu vil jeg have rettet mine skrivefeil i breve på dansk. Jeg kører med XP pro. Er der nogen som kan hjælpe mig bliver jeg glad.
Hilsen alimak

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 140 point
Dato : 02-05-03 23:47

Prøv at gå ind under funktioner >> sprog >> angiv sprog. Hvis du har dansk sprogkontrol findes den der, hvis ikke kan man muligvis købe et dansk sprogmodul hos microsoft

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 03-05-03 10:20

Er din originale WORD installationCD en Norsk version, så bliver du sikkert nød til at købe en Dansk stavekontrol til samme
OW

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 03-05-03 11:23

Hvis den ikke er på den norske udgave af Word, er du nødt til at købe Microsoft Proofing Tools, som er en sprogpakke med ca. 50 forskellige sprog, bl.a. dansk
m v h
HC

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-05-03 19:42

Det jeg vil vide er.:1.Hva heder filene? 2.Hvor skal de plaseres. Jeg har filene i en annen computer, jeg ved bare ikke hva jeg skal lede efter,og hvor.
Alimak

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 04-05-03 19:55

Det bliver nok lidt omstændigt
Filerne skal gennemløbe en registrering via en Install Shield procedure for at blive synlige for word
hvis du har en anden PC hvor du allerede har procedurene hvorfor bruger du så ikke den til opgaven ?

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 03-07-04 19:10

Tak for svaret tedd. Hadde glæmt at lukke spørsmålet.
alimak