/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Der bor nogen i min e-mailbox!
Fra : amoroh
Vist : 374 gange
300 point
Dato : 26-05-10 20:05

Hi alle sammen, er her nogen som kunne sige mig, hvordan kommer jeg af med virus eller hvad det nu er, som bor i min e-mailboks, og sender helle tiden mails ud i mit navn. Jeg kan se en masse af afsendte mails hverdag, men samtidig får jeg lige så mange beskeder af webmasters retur fordi de er fejlmails i min indboks. Jeg bruger updaterede anti-virus programmer etc., men det ser ud som om det hjælper ikke.
Jeg kan også se at min adressebog brugs til at sende mails af de forskelliges navne jeg har i, og de får lige så mange mange mails in return fra webmasters.

Mange tak
amoroh

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-10 20:14

Sig mig, er det dig selv der sender igen og igen eller er det snavs af værste skuffe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-05-10 20:32

Opret dig som bruger her: http://www.malwarecheck.dk/forum/ og stil dit spørgsmål der,
det er gratis og du får hjælp af eksperter i computer sikkerhed

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 26-05-10 20:35

Spørgsmål
- Ubesvarede    4
- Besvarede    1
- Annullerede    6
- Slettede    0
Ialt    11

Jes

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-10 20:42

Som o.v.n siger så er det eneste vej frem for dig. Det er jo lige netop det jeg har svaret i dine to andre spørgsmål