/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Der bor nogen i min mailbox og adressebo
Fra : amoroh
Vist : 454 gange
200 point
Dato : 26-05-10 19:52

Hi alle sammen, er her nogen som kunne sige mig, hvordan kommer jeg af med virus eller hvad det nu er, som bor i min e-mailboks, og sender helle tiden mails ud i mit navn. Jeg kan se en masse af afsendte mails hverdag, men samtidig får jeg lige så mange beskeder af webmasters retur fordi de er fejlmails i min indboks. Jeg bruger updaterede anti-virus programmer etc., men det ser ud som om det hjælper ikke.
Jeg kan også se at min adressebog brugs til at sende mails af de forskelliges navne jeg har i, og de får lige så mange mange mails in return fra webmasters.

Mange tak
amoroh

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-05-10 19:58

Du kan prøve at starte i fejlsikret tilstand. Tryk F5 eller F6 under opstart og der kommer en menu frem hvor du kan vælge fejlsikret tilstand. Vælg blot den der hedder med netværk

Grunden til at du sikkert ikke kan fjerne den virus der ligger og gemmer sig, er at den har gemt sig inde i din hukommelse og den bliver aktiveret hver gang du starter pcen. Den SKAL væk da det også er generende for dem der bliver sendt mails til, og med fare for at de bliver inficeret. Hvis ikke det hjælper kan du oprette dig som bruger på

http://www.malwarecheck.dk

De hjælper dig gerne til at få fjernet dine viraer

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-05-10 20:23

SØG PÅ = SPOOFING
du er blevet UDNYTTET, af andre
http://www.kandu.dk/spg147684.aspx

Kan KUN gætte på du har en hjemmeside = der IKKE er beskyttet mod
hackere/ og andet.

Har de først fået FAT på din mail = GLEM alt om den mail-adresse
den bliver katagoriseret som SPAM AF ALLE søgemaskiner..

Og alt, bare fordi du MÅSKE har svaret på en ???
et eller link, hvor du skal godkende dig selv/ afmelde..

LUK DIN MAIL _ adresse, så er andre fri for at få noget fra en FAKE/ din adresse.

Og anmeld det til de rette myndigheder = ?

BTW_ du er ikke blevet HACHET_ kun UDNYTTET.
Og hvor den forskel så er___?

Men jeg kender et par Danske firmaer, der DIREKTE sælger
danske mail adresser videre til ? gæt HVEM....

Kan sige dig, jeg modtager HVER eneste DAG mindst 50 mail´s
fra mig selv, KØB VIAGRA........

Skægt nok, er den ene billigere end DEN anden = O.S.V

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-05-10 20:26
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-05-10 20:27

Det var den danske udgave = søg på WIKI og der kommer skræmmende ?? frem.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-05-10 20:50

ER DET EN VITTIGHED ELLER HVAD.........

ANDRE KAN IKKE BRUGE DIN MAIL FOR AT LOGGE HERIND.

Kun udnytte den

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-05-10 20:54

Ifølge dine andre 2 ? spørgsmål

Dette kan en spam-mail ikke gøre = altså ligefrem genkende
dine login koder_ men se videre....

Sikkrehed ? hvad er det........

+