/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor hulan ændrer man tekst i profilen ?
Fra : Fnollerpige
Vist : 325 gange
3 point
Dato : 02-05-03 22:03

Hvor ... og hvad gør man ?
jeg skrev noget i min "beskrivelse" under i min profil engang - og nu skal der ikke stå det mere - undrer mig over hvorfor jeg skrev netop det ..... nogen der har styr på hvor man gør det.

Jeg kan denondelynemig ikke finde det !!!!

og hvis nogen har noget at sige - så brug endelig resten af denne tråd til det -

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 13 point
Dato : 02-05-03 22:16

Hej Fnollerpige

Du går ind under Din profil i menuen i venstre side. Når du kommer ind på billedet går du ind under Ændre din profil yderst til højre, og går lidt ned på siden. Der står det.

Mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 02-05-03 22:17

Undskyld, der stå REDIGER PROFIL.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-05-03 22:22

hej Fnollerpige
tja så blander jeg mig lige igen
log in på kandu.dk
hvis du nu klikkker på " din profil "
så skulle du gerne se i højre hjørne at der står Rediger profil "
og det klikker du på
og naår du er færdig med at skrive det du ønsker så husk at klikke på gem ændringer
håber du kan det samme som jeg kan

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 22:22

*pinligt*
det er lige det med at se skoven for bare træer....

Takker Mone

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-05-03 22:25

uha tiden står da stille hos mig
22:16
22:17
22:22
det er samme svar vi har

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 22:28

Hejsa technet - *min store helt fra forleden*

Ja har fundet det ..... men har siddet og gloet ude i venstre side og mente det skulle/ burde stå oven på kassen profilen står i .... ja ja så`n er der jo så meget !!

Karina

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 02-05-03 22:31

Selv takker fnollerpige.

Jeg syn's ikke det er "pinligt", jeg kunne
have spurgt om det samme.

Mone

Kommentar
Fra : technet

Dato : 02-05-03 22:47

Fnollerpige >> da det er under smalltalk så vent lige med at lukke for det er maåske det der skal til for at at kandu
kan køre som vi-2 ( tænker det )
jeg glemte egenligt at spørge forleden ( it tekniker ??? )
hvordan blev han det /uddanelse / hvordan
fordi jeg spørger er fordi der er jo mange måder at få sin uddannelse på ???????
og det er et emne vi har oppe at køre lige nu inden for ( ja nu får du svar på forleden )
microsoft ( shsssss miKrosoft)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-05-03 23:10

årh ja - så du så det der program forleden aften "Livet efter Microsoft" ? - skidespændende program.

Mangler I ikke en god mand *G

Han er autodidakt .... og har nogle kurser - p.t er han på en stor københavnsk kommune og startede derinde for omtrent 4 år siden.

Jeg har en IT administrator uddannelse - og hvad fører det til ? - ja det må guderne vide.

Ja lader den her stå åben - det skrev jeg osse i første indlæg - for i smalltalk må man pludre alt det man vil !!! *S

Karina

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-05-03 00:01

har i prøvet dette
http://windowsbeta.microsoft.com/

det er bare en ide´ og der er flere af den slags og når man så gennemskuer tingene (tja hvem ved , jeg skal nok ikke klage)
--------------------------------
http://www.microsoft.com/danmark/msdn/certificering/
ja jeg indrømmer at jeg høre til denne kategori
For udviklere ,, og de er sg ikke lige nemt men det er her kandu kommer til hjælp

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-05-03 00:41

Ja der kan være en vis anvendelighed i Kandu .....

Jeg er nu mest til webdesign og grafik. Tog IT A på webpræsentationslinien.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-05-03 01:04

Fnollerpige > anvendelighed som du dog kan udtrykke dig
det er en ting som vi har snakket om hvilken tekst der skal stå i de forskellige skærmbillder der dukker op
og det er jo ikke nemt at sige det kort.

webdesign! jamen det er da også spændende for det er jo hele verden der ser evt den side du lige har lavet og siger til sig selv "" lad dog mig få den op i foretrukne""

præsentation er det der skal til for at markedsføre sig .
og til sidst er det jo det her der tæller ($$$$)
--------------------------------------------------
men nu for at komme over i noget helt andet

sådan en weekend som vi går imøde hvad skal man lave ??
personligt vil jeg afmonter hele pc-rummet og så male det og sætte nye (kabelbakker/skinner op og lave et par nye hylder, ja gør det rigtig hyggeligt
og så en god frokost med øl og snaps hov der skal jo sild til

lad os sige PC fri weekend..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-05-03 01:17

Ja *GG anvendeligt -

penge i - så skal jeg da vist liiige blive lidt bedre .... og have bredt mig lidt mere/bedre/mere effektivt.

Ja denne weekend går med barnedåb i morgen .... rengøring søndag, og selvfølgelig FORMEL1 om eftermiddagen. Der ind i mellem computere .... for det er så stor en del af hverdagen her i huset.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 02:18

He he...Karina..har spurgt om nøjagtig det samme! Og følte mig sindssygt dum bagefter!!!!

PC fri weekend? Naah. Men hele næste uge er jeg på kursus på Livø (feltobservationskursus... med natur og teknikholdet fra ålborg seminarium.. x fingre for godt vejr tak!!!)

Christina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-05-03 23:22

Jeg skal nok krydse både arme, fingre, ben og tæer for godt vejr Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 23:24

tak... håber ikk det blir lissom i dag...fælt!!!

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-05-03 20:43

Tak for svaret Mone - tjekkede lige uafsluttede indlæg og ville så lige lukke den her.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 10-05-03 22:19

Selv tak Fnonnerpige.

God weekend
Mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 10-05-03 22:24

Øøøøhhhh (Fnonnerpige)=Fnollerpige!!!!!!

SORRY. Fingrene er vist skruet lidt forkert på idag.

Mone

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-05-03 22:36

Sådan et tastatur har jeg osse Mone - sådan et hvor bogstaverne flytter rundt heeeelt uden at man opdager det

Karina