/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skal Kør som administrator windows 7
Fra : MonieJacobsen
Vist : 3058 gange
100 point
Dato : 19-05-10 19:14

Skal "Kør som administrator" for at se de projekter der laves.

Bruger Windows 7

Er der nogen her, der ved hvordan jeg bibeholder denne funktion, når programmet igen startes op?
Eller hvordan jeg under "Alle programmer" kan starte programmet: Eagle.exe op, så det ikke behøves, at "Kør som administrator" så de skabte projekter kan se?

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 19-05-10 19:32

Højreklik på programmet du skal køre > Vælg Egenskaber > Kompabilitet > Vælg "kør som administrator" OK. Så skulle den være der. :)

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 19-05-10 20:06

Hej xodeus
Kan det ikke lade sig gøre, at køre uden, at Vælg "kør som administrator"?

Mvh
Monie

Accepteret svar
Fra : dos-man

Modtaget 100 point
Dato : 19-05-10 20:36

hej moniejacobsen

jeg synes lige du skal læse denne side her

http://www.windows7guide.dk/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/168-sadan-deaktiveres-uac-i-windows-7

så har du nemlig lært et nyt ord UAC

men hvilken windows havde du før windows 7 ??????

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 19-05-10 20:53

Tak for svaret dos-man.
Rigtigt mange tak.