/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google oversættelse = læse højt
Fra : ferik
Vist : 742 gange
100 point
Dato : 14-05-10 21:52

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-05-10 22:20

Jamen det står der jo.... google oversætter og læser teksten højt til hjælp for blinde

OG indrømmer,

Citat
Google skriver selv, at den slags teknologi er meget svær at få perfekt

Så man skal være noget kreativ for at forstå hvad der bliver sagt...........du har nok selv set en google oversættelse??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-05-10 22:24

Hvis du ønsker noget læst op på dansk, så vil jeg også som der står på siden, anbefale

www.adgangforalle.dk

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 14-05-10 23:11

Nordsted1.

Udvis lidt respekt, ferik har nok en mening med sit spørgsmål. derfor syntes jeg bedre om dit sidste svar.

prosat.

P.s

jeg har kun oversættelse fra Engelsk til dansk som standart på siden, ingen tale.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-05-10 23:43

prosat... jeg forstår ikke helt hvad du hentyder til.... google er elendig til at oversætte, det er da ingen hemmelighed, ...............du kan jo selv prøve

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-05-10 10:15

jeg kommer rundt og hjælper ca. 20-25 pensionister, den ældste er 87 år
jeg tænkte at der var noget her
ikke fordi at jeg er blevet blevet meget klogere nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-05-10 11:19

Jamen en person i den alder, har vedkommende brug for at få oversat en engelsk side??

Hvis det er danske sider, så er - adgang for alle - meget bedre til oplæsningen

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 100 point
Dato : 15-05-10 17:51

Skal du have noget læst op, der minder om NORMAL tale
så skal du have dette program, SUVERÆNT.
http://www.mikrov.dk/sw349.asp

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 15-07-10 17:16

Tak for svaret DISKEN_revised.