/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Eurosport
Fra : svenliss
Vist : 405 gange
89 point
Dato : 11-05-10 12:57

Er der sket noget med den måde Eurosport sender på? pludselig melder mit TV at kanalen ikke er tilgængelig.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-05-10 13:10

Den er sikkert flyttet eller din udbyder vil ikke betale for den mere.

Prøv at søg på den igen. Ellers ring til din udbyder hvis du ikke kan finde den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-10 14:26

Stofa har flyttet rundt på en del kanaler.... - hvis det er dem du har.

Så tjek din antenneforenings hjemmeside

Kommentar
Fra : momomo

Dato : 11-05-10 16:06

Jeg tager eurosport over egen parabol, det virker stadig

Kommentar
Fra : svenliss

Dato : 11-05-10 21:35

Fik ikke skrevet at jeg kun har alm. gammeldags tagantenne, men at jeg hidtil har kunnet tage kanalen.