/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Pighalsbånd 2
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 723 gange
50 point
Dato : 10-05-10 08:50

Jeg overså helt det indlæg Sandhedsvidnet havde i tråden "Pighalsbånd":

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet
Dato : 08-05-10 15:57
--------------------------------------------------------------------------------
"Det er noget forbandet svineri at bruge el og pighalsbånd, men hvis vi nu går ind på Knudsens hjemmeside og ser billeder klikker på billedet, en jagtdag 16-9.2008, og ser billederne 40-41-42-43-44, hvad er det for et halsbånd den hund har på?"
-----------------------------------
Prøv selv at gå ind på www.bb-jagt.dk, og følg det link som ovenfor anført af Sandhedsvidnet.
Det halsbånd der er vist på disse billeder, er et pighalsbånd !! - På andre billeder ses kvælerhalsbånd/kædehalsbånd med små led (som er de bedste, da de ikke låser sig fast).
Ideen med kvæleren er, at man korrigerer hunden med små korte ryk og straks igen går med løs line - derfor er det yderst vigtigt at leddene IKKE låser fast i glideringen, men straks åbner !!!
I bund og grund er det et spørgsmål om teknik!

Det er ikke dyrplageri, brugt rigtigt, at benytte kvælerhalsbånd på hunde, som kan være svære at styre, specielt for fysisk svage mennesker der ikke har kræfterne til at holde "vilddyret".

Andre der har oplevelser/erfaringer med brug af halsbånd af kvælertypen ??

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-05-10 11:13

Hyler drømmer......

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-05-10 13:06

Hva' fanden BalleBendt !! Ligger din hund og hyler når den drømmer ??
Eller havde du glemt at pille strømhalsbåndet af da den skulle i vandet??

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-05-10 16:18

- aner ikke hvad du taler om. Er du ansat på et EL-værk der sælger strøm til hunde?
Eller forsøger du at tage strøm på nogen???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-05-10 16:49

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-05-10 18:11

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-05-10 20:21

- du skal lige ha' en go'natter Ballespreder:

- og da du åbenbart ikke KAN holde snotten væk, ta'r vi den een gang til:

Forfatter: Kurt Tom Kristensen
Indsendt: 24. mar. 2007 - 14:04
Emne:

"Til Alle dem der skulle være i tvilv
Så ser jeg Ballegård som en af de største narhatte vi har på dvs. debat forum,jeg har intet til overs for ham og hans debat form...."

- evt. interesserede kan læse videre her:

http://www.netnatur.dk/forum/?view=single_thread&cat_uid=2&conf_uid=19&thread_uid=4918&page=1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-05-10 21:59

Hvor er du dygtig professer..................

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-05-10 23:17

Den højeste anerkendelse et menneske kan få, er blacklistning hos BalleBendt fra Løsning - så er vi da nogle som har ramt rigtigt, uden at løsne et eneste skud !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-05-10 23:21

Dette skulle have været med i sidste indlæg, men et eller andet gik galt :

Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 centerpoint 10-07-2008

2 Tonganeseren 03-11-2008

3 TheRealDeal 30-11-2008

4 Sandhedsvidnet 08-12-2008

5 ErasmusMontanus 16-12-2008

6 HFranzen 26-12-2008

7 Provsten1 21-04-2009

8 Øjenvidnet4 11-06-2009

9 habibiPro 27-06-2009

10 betterwisser 03-03-2010

--------------------------------------------------------------------------------
[1-10] af 10

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-05-10 23:29

- husk den der ler siddst ler bedst....

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 25 point
Dato : 11-05-10 06:34

Det var ikke klar over, at jeg igen er røget på hans liste, det har selvfølgelig en naturlig forklaring, der er intet indhold med bare lidt fornuft i dem.

Manden´s moralkodex er jo at nasse sig frem hos andre. Sjovt træk hos ham er, når indlæggende bliver indholdsrige og snakken er høvisk, går han i total spinat for at få tingene tilbage til hans egen muddergrøft, for det er den eneste stil han magter og forstår.

Der er lige så meget trafik for og på bb1´s tråde, som der var på stranden imellem Løkken og Blokhus den 10 januar kl. 24., så den tabte " mulighed " har ingen betydning overhovedet.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 11-05-10 06:49

Det er en stor ære for mig at blive listet med så store kapaciteter som på Ballegaard-Knudsens blackliste !!

Nu kan vi snart kalde os "Det beskidte dusin"

De allerbedste forårshilsner til mine nuværende og kommende "medindsatte"
Provsten1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-05-10 08:06

Det er helt rigtigt, når besserwisser bl.a. skriver om bb1:

"Manden´s moralkodex er jo at nasse sig frem hos andre. Sjovt træk hos ham er, når indlæggende bliver indholdsrige og snakken er høvisk, går han i total spinat for at få tingene tilbage til hans egen muddergrøft, for det er den eneste stil han magter og forstår."

Iøvrigt et godt navn som Provsten har fundet på, hvis/når det kommer så vidt. Mon ikke en herlig vis person, som iøvrigt bliver kaldt "professer" hvis navn begynder med S - nok er den næste i rækken af "ulydige" debattører ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-05-10 10:06

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-05-10 10:42

yeahhh!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-05-10 10:43

Piv

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-05-10 12:37

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 11-05-10 16:49

Tak for points