/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hund vil ikke lystre
Fra : Flash77
Vist : 983 gange
10 point
Dato : 09-05-10 22:06

Hvordan får jeg min hund til at lystre min kanin?

Det er helt ligemeget hvilke ordrer min kanin giver hunden, så lystrer den ikke.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-05-10 22:09

Rabbit no good - eat him. Ugh!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-10 22:28

Du skal bare blande dig udenom, kaninen skal nok få dresseret din hund

Min kanin fik ret hurtigt lært hunden, at han ikke måtte gå på hans gulvtæppe, han tog simpelthen tilløb og drønede lige ind i hunden hver gang han nærmede sig gulvtæppet, så til sidst opgav hunden

Smart ik?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-05-10 22:39

Hunde elsker kaninens "lakridser". Bland noget sjovt tobak i kaninens grøntfoder, og hunden gør hvad hunden forlanger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-10 22:44

Tonganeseren... har du også fået sjov tobak... prøv lige at læse hvad du har skrevet

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 10 point
Dato : 10-05-10 06:14

Helt klart at din kanin skal på et kursus, så den lærer at slå igennem og kommandere over for hunden!

B.S Christiansen afholder disse kurser - Sidst med Bubber som kanin, men det lykkedes ikke rigtigt!
Men måske din kanin er bedre opfattende end Bubber!!

Der er selvfølgelig altid den risiko at B.S æder din kanin, men måske ikke, hvis du sørger for en solid madpakke til ham!

Alternativt - Tilpas en strømhalsbånd, så det passer om hundens boller, og lær så kaninen at trykke på knappen når hunden ikke lystrer - Det burde ha' en hurtig effekt!

/Torben - kaninadfærdspsykolog in spe

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-05-10 08:35

Flash, prøv at give kaninen din gule hat på og en pibe i kæften, det udstyrer den med en vis myndighed... Hvis det ikke hjælper, tilføj et par hornbriller!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-05-10 11:59

Nordsted1

He, he - rigtigt nok, men tillægger du denne tråd andet end humor???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-10 12:11

Tonganeseren

Citat
He, he - rigtigt nok, men tillægger du denne tråd andet end humor???

NEJ

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 14-05-10 21:03

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar