/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er det god tone
Fra : betterwisser
Vist : 728 gange
50 point
Dato : 06-05-10 08:31

Er det god tone, at have åbne spørgsmål her til ca 1100 points, uden at ville af med de udsatte og lovede poimts. Så kan du Ballegård selvfølgelig, ligeså godt udlove 500 points hver gang.

For valget er enten en midlertidige eller en permanent udelukkelse, eller i ihvertfald ingen points til dig, for besvarelse på BB1 spørgsmål. Det er klart BB1 tricks, at man lusker sig over i en anden mands indlæg og beklager, at hvis det havde været på BB1 tråd havde man fået alle points, for sine viden, men desværre er det jo ikke det, men!!!!!!!!! hvis nu, se det er jo en forfatter værdig.

Jeg syntes ikke at det er god stil over for Kandu systemet.
Desværre har BB1 udeladt sig selv for at svare, for han nægter omgang med folk herinde, før vi godkender alle tillidserhverv i DJ, hans unikke placering af hans våben, forfatterskabet og hans viden omkring Haitipiger, blot for at nævne nogle af de af ham opsatte regler. Der må være dømt gordisk knude af dimensioner

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 06-05-10 08:53

Kære Betterwisser

Det er et interessant fænomen du her beskriver, men nok ikke så meget at gøre ved det.
TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-05-10 09:23

Hej betterwisser.

Det er helt typisk for en tyveknægt at begå sig på den lede måde - som jeg ofte har sagt om ham, så er han usympatisk, uvederheftig og slet, slet ikke til at stole på. Så det er egentlig ganske normalt for HAM. Så naturligvis er det dybt kritisabelt det han her foretager sig.

Øjenvidnet4

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 60 point
Dato : 06-05-10 09:25

Jeg skal også love dig at jeg synes det er voldsomt irriterende. Stort set alle de point skulle have været givet til mig for mine besvarelser af hans spørgsmål, men jeg har stadig ikke modtaget nogle point. Alle ved at jeg er tosset med point, så det er helt sikkert noget han gør udelukkende for at drille mig! Må jeg også få de 50 point du har sat på dette på højkant i dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 10:39

-nye tosser på kanDu?

Flash77 havde tråden været min havde du få alle poing

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-05-10 11:12

Han mister pointene så snart spørgsmålet er oprettet. Og det er ligemeget at lukke dem for det gør Kandu automatisk efter 3 måneder.

Hvis det er spørgsmål der kræver et svar så er det almindelig høflighed at svare, men eller kan man bare lade være.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-05-10 12:32

Lad os nu se. Den kommende tid løse nok en del af de problemer vi har med Ballegaard.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-05-10 13:57

Citat
Flash77 havde tråden været min havde du få alle poing

Værs'go Flash, bare gå til fadet:

Ubesvarede spørgsmål fra bb1

1 04-05-10 100 Beviset. (20) Jagt
2 02-05-10 100 Beviset... (13) Jagt
3 28-04-10 100 Hvor dum har man lov at være? (9) Jagt
4 26-04-10 200 Et brev. (28) Jagt
5 22-04-10 100 Igen 1. (21) Jagt
6 20-04-10 100 En historie.... (16) Jagt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-05-10 13:59

Citat
3 28-04-10 100 Hvor dum har man lov at være? (9) Jagt

- dette spørgsmål er bb1 kørt fast i, hans læge nægter at tale med ham...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 14:10

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 15:08

Nu begynder professor Stounberg sandelig også at stille spørgsmål i Tips - hvad bliver det næste????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-05-10 17:27

- forhåbentligt at du har fundet K.T., vi venter med spænding...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 06-05-10 18:14

Ja Stouenberg hvem er K.T. det er ikke en der sidder højt plaseret i forbundet, måske en nyansat, fordi der er sket endnu en fyring af Ole bole

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-05-10 19:28

Hvad fanden Ballegård er du her alligevel,du er lidt ensidig, jeg bliver altid smidt udenfor, men du nasser lystigt videre i andres tråde, i vanlig stil, men ved du hvad jeg holder ord, som manden på slæb, kan du bare forsætte med dine opstød, ellers har du jo ingen at snakke med, vi giver plads til alle.

Er du klar til nye spændende problemstillinger og opgaver inden for dine uvirkefelter, så sig til magler bare lidt svar på de sidste spørgsmål, jeg vil have hjælp til af dig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 21:21

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-05-10 08:57

Du har et problem proffessor:

Hvordan kan du som annonym kræve at få agtindsigt??????????????????????
K.T. forbliver K.T. ligeså længe du er annonym..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-05-10 10:34

Citat
Jeg skal nok spørge DJ`s øverst ansvarlige på dette område( ikke ORJ ) men min personlige ven igennem næsten 40 år. K.T. om han kender til hvem,der går rundt og spreder sådanne rygter.

1. Det staves "anonym".
2. Jeg er da bedøvende ligeglad med agtindsigt. Jeg er bare interesseret i opklaringen af "rygtespredningen".
3. Angående K.T.'s eksistens? Se det er dit problem Bendt Ballespreder, det er dig selv der har opfundet ham...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-05-10 10:55

Ja,men kære professor. Jeg har da netop intet problem. Jeg ved jo hvem K.T. er!!!!!!!!!!

Det er dig, der hele tiden spørger efter ham og jeg giver altså ikke navne til anonyme personer!!!!

Er den snart sivet ind???????????????????????????????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-05-10 11:06

- det er problematisk at du skriver uden at tænke bb1; men det er værre, at du skriver det du tænker!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 07-05-10 11:13

Knudsen sætningen tænk før du taster er for dig en by i det gamle USSR

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-05-10 11:25

- bb1, nu er du jo aldrig blevet grebet i at have indrømmet en løgn (selv om du har haft mange muligheder for det), så det sker nok heller ikke i dette tilfælde!

K.T. RIP

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 07-05-10 16:26

Tak for svaret Flash77.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-05-10 18:23

Tak for point betterwisser - nu er min dag lige blevet meget bedre