/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Outwell Sovepose kompressionspose
Fra : sejko1234
Vist : 1581 gange
200 point
Dato : 05-05-10 20:33

Hej jeg har for nylig købt en ny sovepose, men desværre, følte der ikke nogen kompressionspose med. Så mit spørgsmål er, hvor kan jeg finde denne her billigst?. Ja har søgt mange steder, men jeg gider altså ikke give 80 kroner i fragt.

http://www.billigcamping.dk/shop/outwell-sovepose-kompressionspose-10307p.html

Sejko1234

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-10 21:46

Billigcamping er netop kendt for at være det billigste sted at handle ind til camping, så du må nok affinde dig med portoen, for det er stadig billigt

Men du kan da prøve at spørge i Spejdersport, de har forretninger over hele landet, så kan du slippe for "fragtprisen"

Outwell oplyser ikke engang prisen på posen på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-05-10 22:08

Både spejdersport og friluftsland har kompressionsposer til 99,-

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-10 22:11

Jeg kunne ikke finde den "efterlyste" pose hos Spejdersport, men måske de ikke har alt på hjemmesiden??

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-05-10 22:18

Den hedder ikke outwell hos spejdersport (eller friluftsland) men der er (så vidt jeg ved) ikke noget specielt ved outwell.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-05-10 22:20

Nu skriver du jo ikke hvor du bor, så det er svært at vide hvor du kan handle uden at betale fragt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-10 22:21

Spejdersport har mange filialer

http://www.spejdersport.dk/butikker.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-10 22:29

BertelBrander, du har nok ret, men Spejdersport forhandler outwell i massevis, blot kan jeg ikke finde den omtalte pose