/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows xp
Fra : GizmoPro
Vist : 525 gange
28 point
Dato : 03-05-10 11:19

hvordan får jeg mine vinduer til at åbne i max størrelse,hver gange jeg åbner et nyt vindue ???

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 03-05-10 11:22

Maximere vinduet, lukker med f4.
Så åbner den max. næste gang.
Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-05-10 12:12

Eller højre klik på genvejen - egenskaber - kør

Der sætter du den til at åbne maximeret...

Kommentar
Fra : BjarkeH

Dato : 03-05-10 19:44

Du skal åbne det vindue du ønsker i max størrelse så skal du bare trække det ud i den størrelse du gerne vil have. når du lukker det skulle windows mere gerene gemme hvad størrelse det var i