/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
andre end mig der ikke får mail ?
Fra : smuller54
Vist : 611 gange
10 point
Dato : 01-05-10 20:15

Så tror jeg den igen er gået i stå- mail maskinen

nå pyt- men bare så I ve´ et .

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-10 20:29

Så ved jeg da, at du ikke får mails fra kandu

Jeg savner dem nu ikke. Men kigger ind somme tider.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 20 point
Dato : 01-05-10 20:36

Jeg får heller ikke mail

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-10 20:36

Jeg glemte lige at skrive "Jeg har frabedt mig mails fra kandu"

Det er blevet så intetsigende. Det er de samme, der ved ingenting om alt, men bare skal gøre opmærksom på sig selv hver dag i flere spørgsmål.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-10 20:39

Hvordan ser en Kandu-mail ud.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-05-10 20:40

Jeg får ikke mail fra Kandu.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-05-10 21:13

Jeg har ikkke fået mail de sidste 6 måneder, når der sker noget i en tråd.
Jeg har skrvet flere gange til kandu, men de gider ikke svare eller rette fejlen.

hawaii7

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-10 21:16

Citat
Det er blevet så intetsigende. Det er de samme, der ved ingenting om alt, men bare skal gøre opmærksom på sig selv hver dag i flere spørgsmål.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-10 21:17

Citat
Jeg har ikkke fået mail de sidste 6 måneder, når der sker noget i en tråd.
Jeg har skrvet flere gange til kandu, men de gider ikke svare eller rette fejlen.

Det ka´ skutte være rigtigt- har du gjort ligesom Ans, men bare glemt det ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-10 21:22

Citat
Det er blevet så intetsigende. Det er de samme, der ved ingenting om alt, men bare skal gøre opmærksom på sig selv hver dag i flere spørgsmål.
ups den sved jeg må hellere holde en lav profil fremover

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-05-10 21:23

ligegyldigt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-10 21:24

Der er altså heller ingen Kandu mail til mig i dag, så nu har jeg gjort opmærksom på mig selv med hele 2 indlæg

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-10 22:08

Citat
Der er altså heller ingen Kandu mail til mig i dag, så nu har jeg gjort opmærksom på mig selv med hele 2 indlæg

ups

Jeg synes det er meget rart med mails og gode indlæg her på Kandu.dk.

Jeg har faktisk haft den tanke den sidste tid, at det var blevet lidt kedeligt - altså at de der tråde med lidt fis og ballade manglede - søndagstråden eksempelvis - hvor er den blevet af ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-10 22:16

Det er altså kun lørdag i dag
Citat
søndagstråden eksempelvis - hvor er den blevet af ?
hvad med om du starter en? Det behøver ikke altid at være "de andre"

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-10 22:25

Citat
hvad med om du starter en? Det behøver ikke altid at være "de andre"

tænkte bare den ikk´ havde været der i lang tid.

Og som sagt det er jo ikke søndag endnu- så hvem ved om jeg starter en eller anden ligegyldig tråd med et ligegyldigt emne som giver mulighed for herlige og tilgengæld vedkommende kommentarer, som vi der elsker den slags kan få lov at boltre os i -- helt til på tirsdag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-10 22:34

Hva' sker der på tirsdag

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-10 22:47

Citat
Hva' sker der på tirsdag

Surprise
vi ve´et

kommer jo lige an på den som starter trå´en ikk´

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-10 23:00

nå- så gav jeg mig alligevel

Har skrevet til teamet- og fortalt dem at det ikk´virker

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 01-05-10 23:02

Tak for svaret Klaudi.

du må virkelig træng´

vi ka´ikk´ ha´så ´en tårer til at oversvøm det hel´

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-10 09:12

Een mail i dag fra Kandu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-05-10 09:14

Velbekommen og taaark, jeg får stadig ingen mails'er

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-05-10 11:44

synd for dig Klaudi

Jeg har fået hele 2 mail i dag.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-05-10 11:46

sørme om ik' jeg har fået 1 mail nu