/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Optag en video af dit problem
Fra : thyfoon
Vist : 775 gange
100 point
Dato : 01-05-10 12:07

Hvis du har et problem med computeren, så kan du sætte Windows 7 til at optage problemet. Det tager et screenshot hver gang du klikker på musen. Herefter kan du sende videoen til en ekspert. Det vil også revolutionere arbejdstiden for journalister på trin-for-trin magasiner som Komputer for alle.
jeg har før brugt det gratis program der er i win7 men jeg kan ikke huske hvad jeg gjore for at få det frem hjælp

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 01-05-10 12:32
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-10 12:55

Den hedder One-Click-Screen-Capture se filmen her på Youtube om hvordan

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-05-10 13:16

hvis du trykker på start og skriver registrer eller genskabelse så får du registrer trin til genskabelse af et problem

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 01-05-10 13:19

Eller skriver psr i søgefeltet og vælge Problem Step Recorder så åbner programmet som optaget et billede hver gang der klikkes med musen

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 02-05-10 11:29

Det var da smart. Tak for tippet

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 04-05-10 17:36

Tak for svaret o.v.n.. det var lige det jeg søgte