/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem viser vejen?
Fra : Tonganeseren
Vist : 697 gange
50 point
Dato : 29-04-10 01:19

Ballegaard. Tag nu tråden om watertail, hvor den sobre debatform brydes ved din mellekomst.
--------------------------------------------------------------------------------
Øjenvidnet kan ikke tåle at høre sandheden om sig selv. Det har han tydelig vist med sine indlæg i en ellers ganske fornuftig tråd, som handlede om,hvordan vi behandler vore hunde.

At blive personlig i sin kritik af andre behøver man som tidligere nævnt ikke have en studenterhue på hovedet for,at vedkende at man ikke magter alt er derimod langt svære også er det at man griber til det halmstrå, at svine andre til - fordi man ikke evner andet.

Jeg håber at andre efter hånden kan se og forstå, hvem det er der den enegang efter den anden ødelægger i øvrigt gode og indformative tråde her inde.

Jeg håber efterhånden at andre kan se, hvorfor jeg udelukker nogle fra at deltage i mine tråde

Hånden på hjertet ville I ikke selv gøre det samme?????

Sådan er det gået gennem de sidst forløbne år. Der må være et eller andet galt med dit hovede, hvis du virkelig er af den overbevisning, at du - helt alene - har retten til at tilsvine andre. Du forstår ikke helt almindelige mekanismer, noget dit hadefulde angreb på Øjenvidnet klart demonstrerer.

Du må ikkke have det let med andre.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-04-10 06:22

Tonganeser du glemt et spørgsmål så derfor tillader meg mig at stille et til raketingeniøren forstår Knudsen helt almindelige mekanismer

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-04-10 08:07

Tak til Tonganeseren for din støtte

Til analfabetet Bendt Baldegård-Knudsen er der kun at sige: Nå !!
I den tråd du henviser til, har jeg ikke LEGET kloge Åge, hvis det var dét du mente

Men at udveksle synspunkter er vel det det handler om. Nye impulser er befordrende for et godt socialt liv, men det kender du jo ikke noget til, slapsvans. Det er sandelig godt vi ikke har samme mening alle sammen, tænk dig blot at vi alle lignede dig, så var der udbrudt verdenskrig, med de aparte meninger og forståelighedsproblemer du udviser.

Prøv nu at koncentrere dig om de spørgsmål du mangler at svare på eller er det for svær en opgave for dig ? Om nogle af de "prægtige" venner du driver omgang med ? Egentlig kan jeg godt forstå du forsøger at krybe udenom, for det er absolut ikke særligt flatterende bekendtskaber.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-04-10 08:18

Prøv nu at koncentrere dig om de spørgsmål du mangler at svare på eller er det for svær en opgave for dig ? Om nogle af de "prægtige" venner du driver omgang med ? Egentlig kan jeg godt forstå du forsøger at krybe udenom, for det er absolut ikke særligt flatterende bekendtskaber.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvis nogen vil bruge tid på, at svare på sådan en gang personfnidder - så er de meget naive - Jeg tror ikke engang de andre hylere ville.....

Øjenvidne søg læge of få antabus....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-04-10 08:42

BB1

Selverkendelse er noget stort - det beviser du netop her, ved at svare på kommentaren, så ergo er du meget naiv I min verden er du snotdum !!
Eller kan man sige, at studenterhuen slet ikke trykker på dit hoved ? Det er heldigt med hornene i panden - de forhindrer nemlig huen i at ryge ned om halsen på dig.

Øjenvidnet4?°

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-04-10 11:02

Til Torpedo-Bent.

Jeg håber at andre efter hånden kan se og forstå, hvem det er der den enegang efter den anden ødelægger i øvrigt gode og indformative tråde her inde.

Tro det - eller lad være. Det er faktisk Bent Ballegaard Knudsen der har skrevet de to linier.

Ballegaard! Vi andre har længe vidst, hvem der ødelægger (torpederer) i øvrigt gode og informative tråde herinde.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-04-10 11:52

Siden hvornår har der været informative tråde i (person)jagt-afdelingen ??

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-04-10 12:21

Citat
Siden hvornår har der været informative tråde i (person)jagt-afdelingen ??

Det har vist ikke været i dette århundrede.

Et eksempel fra en af "gode og informative tråde herinde".

Citat
Må bb1's r.. klø og hans arme være for korte - det er scener vi gerne ville se !

Den vanlige stil.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-04-10 13:41

- Luffe, man skal faktisk ikke længere tilbage end:
http://www.kandu.dk/spg146966.aspx

- desværre undgik den tråd heller ikke bb1's omsiggribende hjernebetændelse...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-04-10 16:50

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-04-10 16:54

- du mangler hornene bb1... er du gået i brunst?

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 50 point
Dato : 29-04-10 18:47

At man har en mening står ved den fint på en sober måde, at meninger kradser lidt helt iorden, at humoren skinner igennem ganske godt, at værdigheden i menigsudvekslingen beholdes er et kardinalpunkt.

BB1 du ligner et gammelt ringvrag, som ser sin eneste mulighed for et retræte nederlag i, at overfalde og tilsvine alt og alle, for du har intet andet at byde ind med

Det grænser til det uværdige, for du må vel have gjort noget der var bedre,end det du smider rundt med nu ignnem mange år efterhånden, det er sgu pineligt efterhånden underligt at dine venner og du selv ikke kan se det, men du reagere vel igen som en ræv med rabies.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-04-10 21:36

ingen fornyelse personfnidder intet andet - få Jer dog et liv....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-04-10 08:12

Få jer dog et liv For en gangs skyld har Raket Knudsen lært noget af de 12 årige drenge på Facebook " få jer dog et liv " det er argumenter der holder vand

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-04-10 08:56

Det er egentlig forunderligt med bb1 - alle, både "venner" og "fjender" er tilsyneladende alkoholikere - gad vide om han som medlem får provision for at henvise andre til Anonyme Alkoholikere ? Er der overhovedet nogen i din bekendtskabskreds, som ikke "fejler" et eller andet ?? Du bør også tage hundene med, specielt de hunde som tør gå i koldt vand eller vand i det hele taget !!

Die Augenzeuge25°

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-04-10 12:08

Hej Betterwisser.

Når man læsr den kække kommentar fra Ballegaard - altså dennehersens "få Jer dog et liv", så får det gamle kendte ordsprog "You can teach even Monkies to fly"stadig aktualitet.

Det er jo Ballegaard i en "bananskal". Han reagerer betinget på alt - som "Pavlos Hunde". Da han ikke kan tænke selv, adopterer han alle disse komiske vendinger - men så har vi andre trods alt noget at grine ad.

Lidt fugtig "store hvededag", men så kan man jo koncentrere sig om lidt vedligeholdelsesarbejde - tælle patroner, pudse efter etc. . nu er der kun 15 dage til premieren.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-04-10 16:13

Hej Tonganeser !

" Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves "

En ting må man lade Torpedo Ballen, han har formået at få mangen en god m/k til at løbe skrigende væk fra samtlige jagtdebatsider, og få lavet om på den frie stil der førhen kunne medvirkes på.

Han bruges så åbenbart som sordin på DJ, så hjemmesidedebatten aldrig bliver " skadelig " eller overophedet, for det høje politiske rænkespil, som kun Ole Røjhat magter, og uden indblandning fra de betalende medlemmer og andre HoBitter.

Hvis der nogen sinde sker et Blow Up i løsning, vil den vulkan blive opkaldt efter Torpedo Ballen, ingen kan komme med så meget skadeligt udflåd, som han er i stand til, har du hørt om et skribentlavment, det må kunne fåés i Løsning.

Du er vel vel skide stang barcardi som alle andre herinde klokken er jo over 16, bare for at følge Knudsen historik over hans hverdag, men det må vel være risbrændevin som er hans foretrukne.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-04-10 16:28

Jeg er lige ved at tro, at Ballegaard har en liste med færdigsyede indlæg - som han så fyrer af efter behov. Undertiden snupper han det forkerte indlæg - måske brugt et par tusinde gange før, men hvad gør det?? Alt kan åbenbart bruges. Måske kommer der engang en fødselsdagssang - ved et uheld.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-04-10 17:56

- sjovt det altid er de samme, der skriver det samme.....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-04-10 18:00

Der er et andet ordsprog på engelsk der går på. Don`t wrestling with af pig, you will get dirty

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-04-10 18:06

Knudsen skriver at sjovt det altid er de samme, der skriver det samme..... sjovt DU lige netop skulle udtale de ord

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-04-10 20:09

Jeg tror bb1 putter nogle underlige ting i sin pibe....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-05-10 13:28

Aha det må være fjolletobak Class S

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-05-10 14:20

Det er skægt at følge med i hvordan "kolleger" (jægere),hader hinanden.Og kun forsøger at nedgøre hinanden,så meget som mulig.
Nå men,rockerne og indvandrer-banderne gør jo det samme.Skønt de også er en slags kolleger.

Hvis nogen bliver stødt over sammenligningen,kan jeg kun sige:Den er ikke tilfældig valgt.

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-05-10 22:04

Tak for svaret betterwisser.