/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
betinget formatering Excel 2007
Fra : Flemming_Clausen
Vist : 708 gange
95 point
Dato : 23-04-10 20:11

Jeg er i gang med at lave en kalender, der skal jeg bruge betinget formatering.

Jeg vil gerne have at cellerne skifter farve når det er lørdag og søndag.

I kolonne A: dato
I kolonne B: ugedag
I kolonne C: fri tekst

Jeg kan godt få den til at skifte farve i kolonne B, men problemet er i kolonne A og C, da den skal hente informationerne i kolonne B.

Dette skal gøres automatisk, da jeg sidder og leger med en evighedskalender...

Håber der nogen der er klogere end mig.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-04-10 21:01
Kommentar
Fra : Flemming_Clausen

Dato : 24-04-10 14:02

Jeg har været inde og kigge på diverse skabeloner, men fandt desværre ikke noget.

Kommentar
Fra : Flemming_Clausen

Dato : 25-04-10 00:41

Jeg har løst det

Annuller spørgsmålet
Fra : Flemming_Clausen

Dato : 25-04-10 00:41

Jeg har løst problemet