/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Så er stjernepsykopaten tilbage
Fra : Krummen
Vist : 698 gange
10 point
Dato : 23-04-10 12:28

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277996

Hvor sørgeligt at sådan en skiderik gemmer sig under anonymitetens klæder. Hvis han opførte sig sådan som han har gjort og oven i købet så mange gange i en fysisk klub, havde psykopaten på nuværende tidspunkt fået en gang bøllebank så han aldrig ville glemme det..

Men det kan være man skal sende en ekspedition på besøg hos familien....Det kan være han hører mere efter hvad de siger. Og dog....Så snotdum som han er må familien være lige så snotdumme, ellers kunne de ikke holde ham ud.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 12:35
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 23-04-10 12:47

Kode
Så er stjernepsykopaten tilbage

Og hvor har du så været henne i så lang tid
Kode
Hvor sørgeligt at sådan en skiderik gemmer sig under anonymitetens klæder.

Det gør du jo selv, ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-04-10 12:51

Ja han er tilbage og hvorfor al denne opmærksomhed på denne ene spammer det ser vi hver eneste gang at der oprettes spørgsmål om profilen og det er netop hvad profilen ønsker: Opmærksomhed

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 23-04-10 13:06

giver o.v.n ret, og forøvrigt begriber jeg ikke at så mange mennesker her på kandu overhovedet ikke kender ordet.....IGORER....men igen der nu meget ikke fatter...

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 23-04-10 13:29

Hej Hvem er han?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-04-10 13:33

Du har dæleme været langsom denne gang Krumme! Det er længe siden jeg spottede ham!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 13:38

HEHEHE Ja men jeg er ikke så hurtig LOOOL. Måske dumt at oprette denne tråd, men hold da kæft hvor den stjernepsykopat er øretæveindbydende

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 13:41

Ajiiiii så er denne disken med hans rådne kat og hans syge misbrug på banen igen

Goshhhhh jeg annullerer denne tråd.

Annuller spørgsmålet
Fra : Krummen