/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Handsker til opvask?
Fra : ItsGreen
Vist : 2848 gange
50 point
Dato : 22-04-10 11:54

Hejsa.

Jeg er begyndt at vaske meget op og har fået noget udslet agtigt på hænderne der kommer af for meget sæbe. Det gør også mine hænder meget tørre.
Jeg ved det er derfor, fordi når jeg i blot 2 dage lader være med at vaske op, så går det væk øjeblikkeligt. Jeg har naturligvis også prøvet at skifte opvaskemiddel osv.

Nogen der ved o man kan få en slags handsker til at vaske op med?

Tak.

Accepteret svar
Fra : snerose

Modtaget 60 point
Dato : 22-04-10 12:35

Du kan da købe gummihandsker i alle supermarkeder. Dog kan det også give udslæt, men så kan man bare købe nogle tynde bomuldshandsker, så huden ikke kommer i direkte kontakt med gummihandskerne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-10 12:45

ItsGreen

De fås skam også i røde (og flere andre farver)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 12:59

Ja selvfølgelig kan du få handker til at vaske op i.

Ganske almindelige gummi handsker... kan købes i de fleste dagligvare butikker.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-04-10 13:01

Some senrose skriver så køb nogle gummi handsker og brug dem.
Men køb også¨noget Keodex ..det fås i Brugsen...det bliver kalde den usynlige handske.
Det tager dit udslet og er bare godt.
Har selv brugt det meget.

Godkendelse af svar
Fra : ItsGreen

Dato : 22-04-10 14:11

Tak for hjælpen. Jeg prøver at kombinere begge to.