/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE MOLOKYLE
Fra : Nordsted1
Vist : 847 gange
160 point
Dato : 19-04-10 06:56

Tillykke med føs'dagen

Håber du må få en rigtig god dag

Og hvis Berit så også kunne komme hjem, vil det være helt perfekt

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 19-04-10 07:44

Du får også et stor tillykke fra mig

IPM

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 19-04-10 08:15

Læste godt hvad du skrev om om din fugl. Blev meget rørt. Ved ikke om det ligner din.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-04-10 08:23

Hjertelig tillykke og håber du har det bedre.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-04-10 08:29

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 19-04-10 09:31

STORT te'løkke

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-04-10 09:59

Fra et dejligt rigt Falster.
Håber du får en forrygende dag med besøg af Berit.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 19-04-10 16:17

Et stort HURRA til dig fra mig med den store dag

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-04-10 17:39

'Altid 5 fra mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-04-10 19:31

Kære Molo

"gamle jas"

Solen har skinnet det meste af dagen her - mon du har indflydelse så langt væk?

God fornøjelse til din festmiddag!

Fødselsdagskrammer fra Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-04-10 19:53

Nåå ja, for dælen da også

STORT TILLYKKE MED DE 50 ÅR

Velkommen i de voksnes rækker

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-04-10 20:49

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-04-10 22:01

Os her fra Næstved

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 19-04-10 22:04

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 20-04-10 17:39

Kun 5 x fra Smuller . Fra mig får du 6 .

Kærlig hilsen fra Kirstine

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 160 point
Dato : 21-04-10 09:07

Tak, tak ...og tak

Joeh... jeg havde skam en dejlig dag i mandags: Arbejde og rodbehandling hos tandlæge

Berit er ikke vendt hjem ..så jeg tror desværre ikke jeg ser den lille fugl igen
Fik dog flotte gaver af kollegerne, som havde 'luret' mine ønsker ved at kontakte min lokale kiosk:

1 fl. Ballantine's whisky, 4 Underberg, 100 cigeretter af mærket; LM Night og 2 Bogstavjagt skrabelodder
Jeg holdt nu 'festen' i lørdags. Frokost på 'Kronborg' med familie og de nærmeste venner. Derefter en tur på spruthus ..og så ka' jeg ik' huske mer'
Nu har jeg så fået kæbehule betændelse grundet endnu en 'ond' tand, som tandlægen ikke havde kompetance til at gøre mere ved, da den tilsyneladende ikke lader sig bedøve. Derfor er jeg sygemeldt nogle dage. Jeg er visiteret til en specialist i bedøvelse og rodbehandling, som jeg skal kontakte senere idag. Tandsmerter er noget møg og bl.a. derfor har jeg ikke liiiige haft kandu i tankerne de seneste dage

Gaveregnen fra familie og venner var næsten uden ende:

Gavekort på 3.500 kr. til Jupiter cykler.
2 flasker Whisky.
1 flaske Champagne.
ALIEN serien i DVD boxsæt.
Persienner til stue og altandør (...monteret og sat op naturligvis!)
8 Gb. ZAP transportabel medieafspiller alá iPod.
..samt en længe savnet stegegaffel fra ScanPan.

Egent sjovt at tænke på: Da jeg var yngre troede jeg, at man stod med det ene ben i graven, når man fylder 50 år. Nu ved jeg: ...man står der jo med BEGGE !!
Ha' en go' dag allesammen
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-04-10 13:10

Tak for svaret molokyle. Sikken en masse gode gaver du har fået... altså lige bortset fra tandpinen.. kan du ikke selv bedøve tanden med nogle af gaverne, på den anden side, vil det også være synd at bruge dråberne til det

God bedring