/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Flytte mapper
Fra : 19431225
Vist : 782 gange
100 point
Dato : 16-04-10 20:38

Hej
Jeg har et lille iriterende problem som jeg håber nogen kan hjælpe med. Når jeg har en mappe på skrivebordet som jeg vil flytte ned på proceslinien, får jeg denne besked" fastgør til windows stifinder" jeg kan ikke højreklikke og fatgør til proceslinien. Kan i hjælpe?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-04-10 20:49

Du skal låse den op før du kan trække noget ned i den. Højreklik på den og fjern det hak der står på lås proseslinie.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-10 20:52

Citat
Kan i hjælpe

NEJ

Du kan IKKE flytte mapper ned på proceslinien (går ud fra det er hurtigstartlinien der er tale om) - KUN genveje eller programmer....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-10 20:53

Citat
Du skal låse den op før du kan trække noget ned i den

Det har IKKE noget med sagen at gøre - der kommer bare en pil hvis den ikke er lang nok...

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 16-04-10 21:16

Citat
Du skal låse den op før du kan trække noget ned i den. Højreklik på den og fjern det hak der står på lås proseslinie.

Ovenstående har jeg forsøgt.

Med proceslinien mener jeg alle mapper til venstre for uret, f.eks word og exel

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 16-04-10 21:20

Undskyld jeg glemte at skrive det er windows 7 jeg har.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-04-10 21:23

Stifinder ligger allerede på proces linjen, du kan fastgøre din mappe til den, selve mappen du har på skrivebordet kan du ikke trække derned

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 16-04-10 21:29

Citat
Med proceslinien mener jeg alle mapper til venstre for uret, f.eks word og exel

Ja....

Og det kan du som sagt IKKE - kun en genvej til mappen (som du jo så bare kan "gemme" et andet sted)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-10 21:33

Generelt er alt du har liggende der jo blot genveje

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-04-10 21:44

Citat
får jeg denne besked" fastgør til windows stifinder"

Lige præcis det der er meningen, prøv så bagefter at h.klikke på stifinder, så kan du se den.
Det er sk... smart når man har en masse mapper man plejer at åbne jævnligt, det er en feature vi er RIGTIG glade for

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 17-04-10 14:56

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-04-10 15:42

Det var da EXTERMINATOR som kom med hjælpen Refi kom bare med sine skråsikre meninger